KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Data: 2010-12-20 14:55:02
Autor: cyc
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d0f56af$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
"Człowiek w trumnie nie przypominał mojego brata" - stwierdził Jarosław Kaczyński podczas dzisiejszej konferencji prasowej. Przyznał równocześnie, że nie złożył wniosku o ekshumację zwłok.

Ma jednak wątpliwości co do prawidłowości sekcji przeprowadzonej przez Rosjan.
- Mam podstawy, ale takie są w Polsce przepisy, ze nie mogę o tym głośno mówić, żeby sadzić, że w trakcie sekcji przeprowadzonej w Smoleńsku, nie wszystkie części ciała, które tam były, należały do prezydenta RP - mówił.

- Prezydent nie był generałem i nie nosił generalskich mundurów - dodał.
Zaznaczył, że "to jest poza jakakolwiek wątpliwością".

- O ile rozpoznałem ciało mojego świętej pamięci brata na lotnisku - podałem charakterystyczne cechy i one zostały potwierdzone - tzn. bliznę na ręce po ciężkim złamaniu reki, o tyle kiedy już widziałem ciało przywiezione do Polski w trumnie, tego nie rozpoznałem. Był to człowiek, który nie przypominał mojego brata. Mówiono mi, że to on - powiedział polityk.

http://niezalezna.pl/artykul/kogo_pochowano_na_wawelu_/42684/1

Będą wykopki na Wawelu?
Nie wiem, po co to dymienie?
Chyba jednak chodzi o to, by za wszelką cenę zamącić w głowach Polakom.
Utrwalić należy, że Ruski ma kłamstwo, mataczenie i szkodzenie w swojej naturze. Jeśli nie może ugryżć, to opluje!
Współczuję Ruskim, bo jakby się nie obrócili - wszędzie ściana.

Po 7 miesiacach przypomnialo mu sie i zaczal miec watpliwosci na czyim byl pogrzebie ? ? .
Archaniol mu sie przysnil i mu powiedzial prawde o " pochowku " na Wawelu ? ..
"Byl to czlowiek , ktory nie przypominal mojego brata " !1. Przeciez to naprawde chory typ bo az tak glupi przeciez nie moze byc . Tylko oblakanie moze kierowac jego myslami .
Jak bowiem mozna zerowac na smierci wlasnego brata ? , jak mozna budowac polityczny kapital nie pozwalajac w spokoju spoczywac zwlokom kogos bliskiego ? . Tfu ! , tylko taki odruch cisnie sie na usta .

cyc

cyc

Data: 2010-12-20 13:59:37
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Tfu ? tak pluja tylko zydzi, kiedy chca wyrazic swoje niezadowoleni:)))

cyc

cyc

Data: 2010-12-20 15:50:51
Autor: raff
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

" obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ienng9$b9r$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Cyc to pewnie jakis Blumsztajn albo inny Silberberg. Bo cos tak pachnie.

R.

Data: 2010-12-20 16:02:17
Autor: cyc
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

Po 7 miesiacach przypomnialo mu sie i zaczal miec watpliwosci na czyim byl
pogrzebie ? ? .
Archaniol mu sie przysnil i mu powiedzial prawde o " pochowku " na Wawelu ?
..
[...]

koniecznie dodaj "komunistyczny " i soviecki bo bez tych przymiotnikow wymowa mojego zydostwa jest jakby polowiczna , slabsza .

cyc

Data: 2010-12-20 15:07:33
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
koniecznie dodaj "komunistyczny " i soviecki bo bez tych przymiotnikow wymowa mojego zydostwa jest jakby polowiczna , slabsza .

 alez oczywiscie, ze dobrze sie scharakteryzowales, w kazdym razie taka jest
wymowa twoich demagogicznych wystapien na tej grupie.

Przeciez to az wali po oczach.

Data: 2010-12-20 16:33:06
Autor: raff
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
[...]

Cycu, sam sobie piszesz historie. Czasem poujadasz na zydow, ale to pewnie po to zeby sie uwiarygodnic.

A tak to wali czosnkiem.

R.

Data: 2010-12-20 15:55:36
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Cycu, sam sobie piszesz historie. Czasem poujadasz na zydow, ale to =
pewnie po to zeby sie uwiarygodnic.

A tak to wali czosnkiem.

permanentne, tendencyjne propagandowe teksty na temat Kosciola Katolickiego
tez o czyms swiadcza. Cyc najwyrazniej pracowal w perelowskiej propagandzie.
Zdradza go bezmyslny slowotok (bez sladow refleksji nad tematem) i styl jego
tekstow.

Na salonie24 - produkuje sie taki stary funkcjonariusz zatrudniony kiedys jako
dziennikarz w czasach PRL. Ta sama betonowa, komunistyczna, prosowiecka
retoryka. Facet odpory kompletnie na jakakolwiek argumentacje merytoryczna.

Kiedys moze musial tak pisac, bo takie byly czasy, ale teraz nikt nad nim nie
stoi z pejczem, ale robi tak, bo inaczej juz nie potrafi.

Data: 2010-12-21 21:11:26
Autor: Piotrek
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Po 7 miesiacach przypomnialo mu sie i zaczal miec watpliwosci na czyim byl

pogrzebie ? ? .

Archaniol mu sie przysnil i mu powiedzial prawde o " pochowku " na Wawelu ?

Przy jego bieżącej paranoi to całkiem prawdopodobne, przecież Bushowi też swego czasu Bóg kazał zaatakować Irak. To może być dobry punkt wyjścia do teorii, że Lech wyszedł z samolotu o własnych siłach i został dobity strzałem w tył głowy, a wyrok wykonał osobiście Bronek lub Donek. --

KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!