KOLEJKA PO ZLOTO !!

Data: 2012-08-15 18:23:11
Autor: Observatore
KOLEJKA PO ZLOTO !!
http://wpolityce.pl/artykuly/34098-zloty-cielec-i-wladzuchna-podburzaj-sobie-
kmiotku-gdzie-indziej-na-tych-waszych-wiecach-smolenskich

_ Pan to chyba pisowiec, albo moher jaki, wy wszędzie z tym kurduplem węszycie spiski.

Stuliłem uszy i pokornie spytałem tylko, czy w zamian za wpłacane pieniądze światli inwestorzy dostają sztabki złota.

-  Oj widać, że pan się nie zna na współczesnym rynku kapitałowym, tu inwestuje się w złoto, a nie kupuje złota - wyjaśnił mi młody, najwidoczniej dobrze wykształcony i posiadający najświeższe wieści i przekonania rodem z tvn 24.

Nie było co dyskutować, zwłaszcza że reszta intelektualistów z kolejki zaczęła sarkać, żebym sobie poszukał innych rozmówców i swoje prowokacje uskuteczniał w kościele, a nie w ich obecności, tych co niejeden program obejrzeli i z niejednej gazety mądrość wyjedli.

-  Podburzaj sobie kmiotku gdzie indziej, na tych waszych wiecach smoleńskich - zawołał jeszcze za mną starszy pan o nobliwym wyglądzie byłego sekretarza mądrej partii.*

:))))

Data: 2012-08-15 20:34:36
Autor: Marek Czaplicki
KOLEJKA PO ZLOTO !!
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 15 sierpień 2012 20:23:

http://wpolityce.pl/artykuly/34098-zloty-cielec-i-wladzuchna-podburzaj-
sobie-
kmiotku-gdzie-indziej-na-tych-waszych-wiecach-smolenskich

Kiedyś to się nazywało BKO. Teraz czasy się zmieniły :)

Data: 2012-08-16 09:37:02
Autor: MH
KOLEJKA PO ZLOTO !!
 Observatore <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

I po coś się tam pchał do tej kolejki? Liczyłeś,że ci zęba wybiją i dostaniesz
złotego??

MH

MH

--