KOLEJNA MOBILIZACJA AGENTURY WPŁYWU

Data: 2010-05-25 10:19:18
Autor: cytryna
KOLEJNA MOBILIZACJA AGENTURY WPŁYWU
Wszelkiej maści swołocz stara się kłamiąc w żywe oczy lansować swoje chore wyobrażenia o przyszłości Polski. Starszych, sprzyjajacych PiS poddadzą eutanazji, młodzi przestepcy ujmą ster władzy i rabunek będzie intensyfikowany
wg. sprawdzonych wzorów KLD, UW, WSI, UB, PO. Podobno społeczeństwo sie starzeje a więc jest nadzieja na zahamowanie przestępczych zapędów różnych żulików,znanych na psp. od lat. Chłopaki macie świadomość, że wasze łajdackie wyczyny spotkają się z ocena sądów powszechnych, Trybunału Stanu a w końcu z gniewem ludu. Będzie powtórka z lipca 1789 roku.

Data: 2010-05-25 10:56:32
Autor: Bombelek
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.000001a4.4bfb8806newsgate.onet.pl...
[...]

Nie eutanazji tylko wysłanie do ogródków jordanowskich. Jesteście jak dzieci. Kaprysni, ciągle żądający tylko dla siebie. Płaczecie z byle powodu,
uważacie, że wam się należy bo piaskownica jest wasza. Drogie babcie i dziadkowie, czas was się kończy. Polska za 20 lat nie będzie juz waszą
Polską z barylad PRL-u. To będzie nasza Polska i chcemy urządzać ją po swojemu. Mamy dość waszych ciągłych kłótni o przeszłość, o to kto
na kogo donosił i ile razy. Mamy to w nosie. Chcecie to rozpamiętywać to usiądcie sobie na ławeczce i wspominajcie stare, dobre czasy ale nie
wpieprzajcie się w nasze. Zrobiliście swoje, odpocznijcie, poodychajcie powietrzem wolności. Macie emeryturki jakie sobie wypracowaliście,
w wysokości jaką sobie ustaliliście. Za małe? Z całym szacunkiem dziaduniu, to wyście ustalili reguły gry, nie my. My teraz płacimy podatki
właśnie na wasze emeryturki. Wasze pieniądze przejadła komuna za którą tak tęsknicie. Nie starszcie nas "gniewem ludu", jakimiś wydarzeniami
sprzed 300 lat. Zrozumcie, to już było i mało nas to obchodzi. Nas interesuje jutro, a nie wasza walka z komuną. Mamy gdzieś jakieś UB czy SB.
To wasz problem i sami sobie z nim radzcie. Mamy gdzieś waszego JarkoBronisława. Są młodsi od niego. W naszym wieku! To oni są przyszłością,
a nie wy. Nie straszcie nas sądami bożymi czy powszechnymi. Za kilka lat to my będziemy ustanawiać prawo i jeżeli będziemy do was podobni
przetrzepiemy wam pomarszczoną skórę bez względu jaką dziś opcję reperezentujecie. Macie szczęście, że nie jesteśmy do was podobni więc
ze spokojem dożyjecie spokojnej starości zgrzytając sztucznymi szczekami i wciąż wspominając PRL, czasy waszej młodości.

Data: 2010-05-25 02:46:37
Autor: HaMMeR
On 25 Maj, 10:56, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> napisał w wiadomościnews:60b5.000001a4.4bfb8806newsgate.onet.pl...

> [...]
> wyczyny spotkają się z ocena sądów powszechnych, Trybunału Stanu a w końcu
> gniewem ludu. Będzie powtórka z lipca 1789 roku.

To będzie nasza Polska
 Mamy dość
 Mamy to w nosie.
 Zrobiliście swoje...
 My teraz płacimy podatki...
Nie starszcie nas ...
mało nas to obchodzi...
 Nas interesuje jutro...
Mamy gdzieś jakieś UB czy SB...
To wasz problem i sami sobie z nim radzcie...
Mamy gdzieś waszego...
Nie straszcie nas...
my będziemy ustanawiać prawo...
przetrzepiemy wam pomarszczoną skórę...
Macie szczęście, ...

Chyba jednak szczescia nie mamy...
Chyba jednak cos sie nam nie udalo...
Same mlode gruchotrzepy i bezmyslne, latwowierne kapusty zza wegla...
Oto idzie mlodosc!!!

Data: 2010-05-25 11:36:13
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfb90ba$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
czy ten czopek to przyszla polska yneligencja? kto ci glabie te mosG wsadzil w pralke automatyczna i wypral z podwojnym wirowaniem?>
awe

Data: 2010-05-25 11:51:28
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htg5bk$r2a$1news.onet.pl...

[...]

Nie ptrafisz dyskutować "językiem miłości" jak nauczał cię twój guru, prezes PiS? Tylko tyle masz do powiedzenia? Prezentujesz wymierające pokolenie dzinozaurów. Twój język nacechowany jest pretensją do wszystkich tylko nie do siebie. Zmarnowałeś dziadziu lata młodości, a teraz szlag cię trafia widząc
Polskę inną niż za twoich czasów. Tak dziadziu, twój menelski język i piana na ustach nie zmieni tego co napisałem wyżej. Ta prawda musiała cię bardzo zaboleć!

Data: 2010-05-25 10:57:34
Autor: PaPi
KOLEJNA MOBILIZACJA AGENTURY WPŁYWU
> Będzie powtórka z lipca 1789 roku.

To WSI dzialalo juz w XVIII w ?
Kurcze. Zaiste cholera wplywy musze miec niezle od tylu lat...

Data: 2010-05-25 02:35:35
Autor: HaMMeR
On 25 Maj, 10:57, PaPi <1...@2.3> wrote:
 > Będzie powtórka z lipca 1789 roku.

To WSI dzialalo juz w XVIII w ?
Kurcze. Zaiste cholera wplywy musze miec niezle od tylu lat...

A Cytryna napisal ze WSI wtedy dzialalo, czy moze myslisz nadal
odbytem, bo z tekstu jasno wynika, ze czeka was, wsiarzy, powtorka,
ale z 'rezultatow'  wynikajacych 'z tej daty'..!
:)
Znowu usilujesz udawac glupiego, a wystarczy tylko bys pozostal
soba...

Data: 2010-05-25 11:37:03
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bfb90fe$1news.home.net.pl...
> Będzie powtórka z lipca 1789 roku.

To WSI dzialalo juz w XVIII w ?
Kurcze. Zaiste cholera wplywy musze miec niezle od tylu lat...
nie, no gosciu nie przesadzaj, wtedy to oni ze swiniami spali w jednej izbie
awe

KOLEJNA MOBILIZACJA AGENTURY WPŁYWU