KOLEJNE OSZUSTWO MASSMEDIÓW W RPIII

Data: 2009-07-03 08:15:28
Autor: cytryna
KOLEJNE OSZUSTWO MASSMEDIÓW W RPIII
Wczorajszy SE zamieszcza obszerny wywiad z posłem CDU Willy Wimmerem. Tenże przytomny na umyśle Niemiec uznał odmiennie od kanleriny Merkel, że Trybunał Konstytucyjny dał żóltą kartkę TL. 150 stron uwag i warunków zatwierdzenia TL -
wystarczy na całą kadencję nastęnego rządu RFN. Bundestag musi uzyskac prawo blokowania decyzji UE, nadto we wszystkich wazniejszych sprawach wymagane będzie referendum, a więc to czego panicznie boją się jurgieltnicy róznej maści. Uczcie się polskie sprzedajne debile polityczne od Niemców jak należy szanować własny Naród!

Data: 2009-07-03 08:34:49
Autor: ypsilanti

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:796e.000006ed.4a4da200newsgate.onet.pl...
[...]

   czyz one tego wlasnie nie czynia?

   re

Data: 2009-07-03 08:49:26
Autor: Spawacz

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:796e.000006ed.4a4da200newsgate.onet.pl...
[...]

Czyżby były jeszcze gazety w III RP? :-)

--

Spawacz

Data: 2009-07-03 08:58:04
Autor: awe
KOLEJNE OSZUSTWO MASSMEDIÓW W RPIII
Szacun dla Niemcow. Od dzis zlego slowa nie dam na Niemcow powiedziec. Szanuje ich bo sie sami szanuja, a te polskie kurwy w mediach i w PO niech w koncu szlag trafi. Wstyd mi za wyborcow PO. Jelopstwo
awe

Data: 2009-07-03 10:44:24
Autor: Alex

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2ka57$pmo$1news.onet.pl...
[...]

Coz.
Niemcy ratujacy niepodleglosc Polski.
Car Aleksander budujacy Krolestwo Polskie wbrew calemu Zachodowi.
Stalin przesuwajacy granice na Odre i Nyse rowniez wbrew Zachodowi.

To nie jest smieszne, to jest tragiczne.

Alex

KOLEJNE OSZUSTWO MASSMEDIÓW W RPIII