KOLEJNY WYGŁUP CZY GAFA?

Data: 2010-10-22 08:50:10
Autor: cytryna
KOLEJNY WYGŁUP CZY GAFA?
"Eksperyment" prezydenta: przepraszam za Macierewicza
 Bronisław Komorowski,- Zróbmy eksperyment: ja bardzo serdecznie przepraszam. Jestem w stanie przeprosić za Janusza Palikota, Antoniego Macierewicza, pana Kurskiego, Stefana Niesiołowskiego i za moje wypowiedzi również. Zobaczymy, co z tego wyniknie. Komorowski: może wykonam telefon do Jarosława Kaczyńskiego
 TW Leonard w akcji: "Za wydarzenia w Łodzi odpowiada Kaczyński" - Za to, co się stało w Łodzi, odpowiada Kaczyński - mówił wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski w TVN 24 w programie "Kropka nad i". Pieszczoszek WSI przeprasza za Macierewicza, który ośmielił się opisać kolegów i ich działalność. Tymczasem inny psychol zrozumiał apel Furera o uspokojenie nastrojów uznając Kaczyńskiego za mordercę śp.Rasiaka. Ta władza to kara Boża na Polaków wielbiących bandytyzm, rozpustę, pijaństwo, cwaniactwo, nieróbstwo.

--

KOLEJNY WYGŁUP CZY GAFA?