KOLENDY DLA NIEOBECNYCH

Data: 2010-12-24 16:42:27
Autor: obserwator
KOLENDY DLA NIEOBECNYCH

http://www.youtube.com/watch?v=NKpY_Vhg0_Y&feature=player_embedded#!

http://www.blogpress.pl/node/6978

Z zyczeniaiami dla zwolennikow PO, Donalda Tuska, Komorowskiego, Michnika,
neoczekistow z GW i polskojezycznych mediow i wszystkich sprzedajnych
dziennikarzy oraz zgraii sprzedwawczykow i zdrajcow z WSI - aby ta tragedia nigdy nie pozwolila wam spokojnie zyc.

Data: 2010-12-24 22:30:43
Autor: Janek Wlodak
KOLENDY DLA NIEOBECNYCH

-- -- - Original Message -- -- - From: "obserwator " <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl>
[...]

A ty oczywiście, staropolskim katolickim zwyczajem, ziejesz tu swoją
"miłością bliźniego". Nawet zwierzęta przemawiają dzisiaj ludzkim głosem, ty
nie potrafisz...

Data: 2010-12-25 01:47:45
Autor: obserwator
KOLENDY DLA NIEOBECNYCH

> [...]
> A ty oczywiście, staropolskim katolickim zwyczajem, ziejesz tu swoją
> "miłością bliźniego". Nawet zwierzęta przemawiają dzisiaj ludzkim głosem, ty

nie znasz staropolskich katolickich zwyczajow - kiedys za taki lajdactwo, polecialyby glupie lby, w uzyciu bylyby szable. W demokracji opartej o prawa
cywilizacyje: sad i kula w leb. Widzisz, podobno zwierzeta przemawiaja dzisiaj ludzkim glosem, ale jak po
twoim tekscie widac, jednak nie wszytkie. --

Data: 2010-12-24 23:03:58
Autor: wekon
KOLENDY DLA NIEOBECNYCH
"obserwator "  wrote in message news:if2ihj$o4n$1inews.gazeta.pl...

[...]

Łza się kręci w oku, znów sobie przypomniałem tą jebaną datę datę: 10 kwietnia 2010. Spoczywajcie w pokoju. Nigdy nie zapomnę. A mój syn się dowie.

wekon

KOLENDY DLA NIEOBECNYCH