KOLOSY 2010 - prolog w Krakowie, 19-21 listopada

Data: 2010-11-11 01:46:03
Autor: MarcinS
KOLOSY 2010 - prolog w Krakowie, 19-21 listopada
Witam,

Dla niezorientowanych:
Kolosy to przegląd największych wyczynów roku z kategorii: podróże, żeglarstwo, alpinizm, eksploracja jaskiń.

Piątek jest cały darmowy, a w sobotę i niedzielę płatny od 16-tej (po 15zl). Darmowe pokazy/prelekcje startują o 12-tej.

Miejsce:
Aula AGH przy Reymonta 7.
Znajduje się ona naprzeciwko Instytutu Matematyki, okolice Nawojki. Jest to dawna sala WF AGH.

Data w temacie, miasto tez;)

Program i szczegóły na:
http://www.kolosy.pl/ksp2010_program.php

Pod Firefoxem u mnie nie wczytuja sie z niewiadomych mi przyczyn fotosy.
Pod IE wszystko działa OK.

--
Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-11-11 01:19:52
Autor: MariuszS
On 11 Lis, 01:46, "MarcinS" <a...@wp.pl> wrote:

Pod Firefoxem u mnie nie wczytuja sie z niewiadomych mi przyczyn fotosy.
Pod IE wszystko dzia a OK.

U mnie działa pod Firefoxem prawidłowo.
Albo tak szybko poprawili (bo siedzą cały czas na naszym Preclu ;-))
albo powinieneś, może, zaktualizować sobie wersję?

A poza tym, dzięki za informację i linka, w dzisiejszych, zabieganych
czasach, łatwo coś takiego przeoczyć :-)

Pozdr.,
Mariusz

Data: 2010-11-11 15:49:35
Autor: MarcinS
KOLOSY 2010 - prolog w Krakowie, 19-21 listopada
Hej,

Bug jak inny - juz mi sie nie chce w to wnikac. NTG.
Impreza malo rozpropagowana, a ciekawie sie zapowiada.

--
Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-11-11 12:41:09
Autor: rAzor
KOLOSY 2010 - prolog w Krakowie, 19-21 listopada
Darz bór! Użytkownik... he he - MarcinS raczył napisać:
[...]

U mnie się wczytują.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.6) Gecko/20100625 Firefox/3.6.6
--
Sátoraljaújhely

KOLOSY 2010 - prolog w Krakowie, 19-21 listopada