KOMITET HONOROWY JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO

Data: 2010-06-10 12:59:56
Autor: awe
KOMITET HONOROWY JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,oid,19104859,title,Kto-da-druga-szanse-prezesowi-PiS,wid,12352493,opinie.html

W MAŁYM POZNANIU TO 130 PROFESORÓW POZNAŃSKICH UCZELNI ! Sam jestem lekarzem,który go popiera i odbyłem ciekawa rozmowę z jednym z profesorów - jego młodsi koledzy z uczelni podchodzili do niego i mówili,że poparliby oficjalnie JK,ale boja się konsekwencji tego działania...I to wszystko. Poparcie KOMOROWSKIEGO przez takich wykształconych,jak PSEUDOPROF.BARTOSZEWSKI - używający kłamliwie tytułu,a nie mający studiow,a przy tym o takiej kulturze,jak ów człowiek,Wajda,Palikot,czy inne indywidua to raczej powod do wstydu,a nie do radości...ale jak mawial Zagłoba "cham chamem"...

KOMITET HONOROWY JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO