KOMITET POPARCIA KANDYDATURY LESZKA BUBLA W WYBORACH PREZYDENCKICH 2010 R.

Data: 2010-01-26 22:58:32
Autor: boukun
KOMITET POPARCIA KANDYDATURY LESZKA BUBLA W WYBORACH PREZYDENCKICH 2010 R.
Drodzy Rodacy!
Po raz pierwszy zarejestrowanym kandydatem na urząd prezydenta RP byłem w wyborach 1995 roku. Reprezentowałem wówczas partię polityczną o nazwie FORUM WALKI Z BEZPRAWIEM.  Telewizja publiczna z jej ówczesnym prezesem Wiesławem Walendziakiem odmówiła emisji większości moich spotów wyborczych.
Walka z wszechobecnym bezprawiem okazała się walką z wiatrakami. Nie udało się wówczas Forum Walki z Bezprawiem, pomimo wielu konkretnych dokonań, podnieść do rangi prężnie działającej partii politycznej. Powstanie kilka lat później PiS-u było kopią mojego pomysłu, błyskawicznie zrealizowanego na bazie rosnącej popularności, ówczesnego ministra sprawiedliwości, Lecha Kaczyńskiego. Wystarczyło do tego kilka spektakularnych, odpowiednio nagłośnionych medialnie, pokazowych akcji zwalczania zorganizowanej przestępczości. A szyld z nazwą PiS nadal ma swój liczący się elektorat, choć w czynach rozmija się z nazwą.
Drugi mój udział w wyborach prezydenckich 2005 miał na celu wypromowanie opcji narodowej w Polsce. I choć przebieg kampanii, spoty wyborcze, były na dobrym poziomie, to jednak generalnie trafiły one w próżnię. Ta próżnia to luka dwóch pokoleń w czasach PRL-u po wymordowaniu wszystkich narodowców w II wojnie światowej, a później przez żydokomunistyczny, zbrodniczy reżim.
Czasów III RP nie dożyli znaczący narodowcy, którzy mogliby zadbać o wychowanie swoich następców. W 2005 r. niemalże równocześnie miały miejsce wybory parlamentarne, w których Polska Partia Narodowa, i wspierający ją szyld Stronnictwa Narodowego, zdobyła 210 tys. głosów. Zostało to docenione, ale tylko przez wrogów wszystkiego co narodowe czyli czysto polskie. Na apel rasistowskich środowisk żydowskich w Polsce opublikowany na łamach "Gazety Wyborczej" ruszyła rozdmuchana na gigantyczną skalę fala prokuratorskich represji. W krótkim czasie doczekałem się kilku oszczerczych aktów oskarżenia, które zostały sporządzone na podstawie spreparowanych dowodów. Aktualnie trwa jeszcze kilka procesów sądowych. Równocześnie od kilku już lat cyklicznie rozbudowywany jest oparty na instytucjach państwa aparat bezprawnych represji wobec wszelkich prób sprzeciwu w walce o interesy naszego państwa i narodu. Po wielu miesiącach pracy i na podstawie pozyskanych dokumentów nareszcie mogę ujawnić tę zorganizowaną grupę przestępczą z premedytacją łamiącą Konstytucję RP, konwencje międzynarodowe podpisane i ratyfikowane przez Polskę, oraz wiele artykułów Kodeksu karnego i obowiązujących ustaw. Z ich treści wynika na jaką skalę szerzy się żydowski terror w Polsce. Taka jest moja ocena, do której mam całkowite prawo zarówno jako polityk jak i obywatel RP. Jeżeli ktoś uważa, że taka opinia jest oszołomstwem, to polecam mu uważne zapoznanie się ze zgromadzoną przeze mnie dokumentacją, która stale będzie uzupełniana. Nie jest to już tylko moja sprawa i partii, stowarzyszeń, czy tytułów prasowych, które reprezentuję. Jest to sprawa dotycząca nas wszystkich, bowiem demokracja w Polsce jest fikcją. Dlatego że walczę z polityczną poprawnością, kłamstwami, oszczerstwami, to jestem stałym "klientem" marionetkowych prokuratur, a nawet sądów. Bronię się zażarcie i profesjonalnie, na skalę, która jeszcze bardziej pobudza tzw. niezawisły wymiar sprawiedliwości do seryjnych bezprawnych działań. Wychodzą jednak na jaw kompromitujące kulisy tych poczynań. Toczy się więc walka o podstawowe PRAWA CZŁOWIEKA W POLSCE. I nie zamierzam tej walki przegrać! Nawet gdy w którejś z toczących się obecnie spraw zostanę skazany i znajdę się w więzieniu!!! Taka sytuacja zmusi mnie wręcz do kandydowania w wyborach prezydenckich 2010 roku. I choć do tego wcześniej się "nie paliłem" biorąc pod uwagę doświadczenie wcześniejszych dwóch kampanii prezydenckich, to w nowej sytuacji nie będę miał innego wyjścia. Może nawet warto się poświęcić i zostać kandydatem z więzienia. I nikt mi nie będzie w stanie w tym przeszkodzić, ponieważ nie grozi mi pozbawienie praw publicznych.
Rozgłos i to na skalę światową byłby zapewniony, a co najważniejsze co najmniej dziesięcioprocentowy wynik wyborczy! Na jego bazie może powstać licząca się narodowa partia polityczna, mająca swoją parlamentarną reprezentację. Dlatego też biorąc pod uwagę taki właśnie możliwy rozwój sytuacji, poczynione zostały odpowiednie organizacyjne przygotowania. Skala tych przygotowań nie mogła uciec uwadze różnych sił, więc nie ma sensu otaczać ich tajemnicą. Tym bardziej, że podanie takiego planu do wiadomości publicznej może przyczynić się do pozyskania wielu nowych sympatyków, organizacji i osób, które w różny sposób mogą i chcą pomóc. Tak więc jasno i uczciwie przedstawiam sytuację, na którą jestem już przygotowany. Dlatego też apeluję o klarowne deklaracje wsparcia.
Leszek Bubel
ul. Brzoskwiniowa 13
04-782 Warszawa
e-mail: PPN@ASTER.PLTen adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
tel. 506 219 698
P.S.
Do członków PPN nie muszę apelować. Mamy stały ustalony kontakt. Sprawdzili się w poprzednich kampaniach i wiem, że mogę na nich liczyć.
w Międzynarodowy
Dzień Praw Człowieka
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1026&Itemid=50

PS. Jeżeli pan Leszek Bubel wystartuje w wyborach i równocześnie pan Zbigniew Nowak, to będę miał w końcu okazję pójść na wybory i zademonstrować swój sprzeciw, przeciwko obecnej dyktaturze władzy, ale jednocześnie i dylemat, na którego z tych dwóch prawdziwych Polaków oddać swój głos, głos sprzeciwu. Gdyby wszyscy Polacy mieli mój rozum, Polska byłaby już dawno wolnym i rozkwitającym krajem i wielką potęgą

boukun

KOMITET POPARCIA KANDYDATURY LESZKA BUBLA W WYBORACH PREZYDENCKICH 2010 R.