KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA

Data: 2010-06-02 23:45:14
Autor: japawel
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
http://biznes.onet.pl/komorowski-w-londynie-sceptycznie-o-eksploatacji-
g,18567,3236120,1,news-detal

Komorowski w Londynie sceptycznie o eksploatacji gazu łupkowego

Eksploatacja gazu łupkowego musiałaby oznaczać zastosowanie metod odkrywkowych, jak w przypadku węgla brunatnego, a zatem byłaby to "dewastacja obszarów krajobrazowych Polski" - powiedział w środę w Londynie marszałek Sejmu Bronisław Komorowski.
Według kandydata PO na prezydenta, który spotkał się ze studentami London School of Economics, decyzja ws. eksploatacji gazu łupkowego wymaga przemyślenia argumentów zarówno "za", jak i "przeciw".
Komorowski przybył w środę z jednodniową wizytą do Londynu, by zabiegać u mieszkających tam Polaków o głosy w wyborach prezydenckich.
"Być może w dalszej perspektywie 15 lat pojawią się nowe technologie eksploatacji, które zrewolucjonizują gospodarkę i sytuację polityczną w Europie i spowodują, że skutki dla środowiska będą mniej dotkliwe, a dostawcy gazu nie będą mieli możliwości stosowania gazowego szantażu. Dlatego trzeba przemyśleć wszystkie +za+ i +przeciw+" - zaznaczył.
"Pytanie sprowadza się do tego, czy bardziej nam zależy na szybkim uruchomieniu rezerwy eksploatacji, czy też na zatrzymaniu złóż na wypadek nieprzewidzianych wydarzeń, np. gazowego szantażu. To jest kwestia kalkulacji i takie kalkulacje są robione" - podkreślił.
Ustosunkowując się do pytania o polsko-rosyjską umowę gazową, Komorowski wskazał, że jest to sprawa w gestii rządu, a nie prezydenta. Wyraził zarazem opinię, że poprzednia umowa gazowa nie była właściwie skonstruowana, ponieważ Polska musiała kupować więcej gazu niż potrzebowała.
W jego ocenie Polska jest mniej uzależniona od dostaw rosyjskiego gazu niż inne państwa, a w tym, że obecnie negocjowana umowa z Rosją obejmuje okres do 2037 roku marszałek nie widzi powodów do obaw, ponieważ zarówno dostawcy, jak i odbiorcy muszą planować długofalowo."

Ej, Platfusy, skąd tego cymbała wytrzasneliście, gaz łupkowy metodą odkrywkową ? Przecież po fali artykułów jakie były na ten tamat nawet dziecko wie że Komorowski bredzi. Ten głupek bredzi.Trzeba być niezłym durniem żeby coś takiego opowiadać. Nie dość że bredzi to nie chce wydobywac tego gazu sowiecki pachołek. Inny kraj byłby zadowolony mając takie złoża. A ten cymbał ma jakieś ale. Idź sobie znajdz resztki rozumu metodą odkrywkową cymbale , sowiecki pachołku.
Taka miernota  umysłowa na prezydenta ? Żart !!!

Data: 2010-06-02 15:51:39
Autor: Pistacjusz
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
Widzę, że dzień bez wpadki to dzień stracony.

Data: 2010-06-03 08:40:48
Autor: awe

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:94c5df12-5b04-4134-9c6f-730b2c3ab6b2c13g2000vbr.googlegroups.com...
Widzę, że dzień bez wpadki to dzień stracony.
-- -- -- -- -- -- -
teraz to kandydat, a jak by zostal preziem to ile smichu bedzie
awe

Data: 2010-06-02 18:03:43
Autor: Bruner
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
skierowalem do Komorowskiego osobiste zapytanie w sprawie gazu lupkowego gdzie wyjasnilem wszystko.

nie dostalem zadnej odpowiedzi.

technologia jest znana, opracowywali ja Polscy naukowcy,

Oto czesc mojego listu do niego. Nigdy go nie przeczytal i nie ma o tym pojecia.

O zasobach tzw. gazu, w tym łupkowego, szacowanych w Polsce na poziomie ponad 1800 mld m sześc. dowiedziałem się już w roku 1985, prace te były referowane przez prof. dr. hab. inż. Juliana Sokołowskiego. Już wtedy zakupiono drogie maszyny wiertnicze. Mówi się, że wydobycie gazu łupkowego jest skomplikowane i drogie? Nic podobnego.

Prof. Żakiewicz, który przez lata pracował w USA w przemyśle naftowym i siarkowym i wprowadzał tam polską myśl technologiczną. Jak mówi stare porzekadło: "Cudze chwalicie, swego nie znacie"

Data: 2010-06-02 22:04:46
Autor: Eulalia Browarek
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
Tak, tak oczywiście. A za komuny to ruskie wiercili na skos pod polską granicą, żeby nam ropę wykradać, co to jej miliardy ton mamy. No i w Karlinie przecież ropy tyle co w Kuwejcie. No i jeszcze turbinkę Kowalskiego w każdym aucie zamontować i Arabia Saudyjska się chowa.

Zennon

Data: 2010-06-03 08:40:16
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hu6kht$bot$1tioat.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
boze z takimi cwiekami jak wy zenon to my tego socjalizmu za cholere nie moglismy zbudowac. gdzie nam furmankami do Jewropy hue hue hue
awe

Data: 2010-06-02 23:55:58
Autor: Lorn
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA

Te ekspert... Jak pozyskuje się gaz z tzw. *łupków* ?
Jakiś czas temu szczekaliście, że sprzedano ten gaz za bezcen... To jak to jest? :>

Data: 2010-06-03 00:00:21
Autor: japawel
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA

Te ekspert... Jak pozyskuje się gaz z tzw. *łupków* ?
Jakiś czas temu szczekaliście, że sprzedano ten gaz za bezcen... To jak to jest? :>

W skrócie- wierci sie otwór, potem otwory poziome i zatłacza pod ciśnieniem płyny z np piaskiem żeby rozwarstwione skały nie zamykały się ponownie tylko oddały gaz.
A ten bredzi o odkrywkach i krajobrazach.Ruskim to na rękę, przecież to zdrajca.

Data: 2010-06-03 00:08:00
Autor: Lorn
japawel@onet.pl pisze:
[...]

Ile trzeba takich otworków?
Wygląda to tak: http://weglowodory.pl/gaz-lupkowy-technologia-wydobycia/
Myślisz że zapuścisz ssawkę i gaz popłynie? Jeden odwiercik o całe pokłady gazu nasze :> Hehe.

Data: 2010-06-02 22:20:15
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hu6ko5$d4k$2news.onet.pl...
japawel@onet.pl pisze:
[...]

Tam jeszcze nie jest narysowane, że ten poziomy odwiercik powinien biec zakosami pionowymi, bądź poziomymi. Ogólnie, to jeszcze z 15-20 lat, zanim coś z tego wyjdzie, o ile wyjdzie.

Zennon

Data: 2010-06-02 16:47:54
Autor: Pistacjusz
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
On 3 Cze, 00:20, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:hu6ko5$d4k$2news.onet.pl...

> [...]

zakosami pionowymi, bądź poziomymi. Ogólnie, to jeszcze z 15-20 lat, zanim

W USA jest tego sporo i działa ... od lat

Data: 2010-06-03 01:51:35
Autor: Lorn

japa...@onet.pl pisze:
[...]

Sprzedaliśmy amerykanom nasz gaz łupkowy czy nie? Czy to kolejna plotka jak ta o zmianach emerytalnych dotycząca wojska...

Data: 2010-06-03 09:16:45
Autor: Rafał Lepudruk

Address.invalid> wrote:

> [...]

coś z tego wyjdzie, o ile wyjdzie.

Zennon

W USA jest tego sporo i działa ... od lat

Tak, no to podaj kilka miejsc gdzie to się robi?

R.L.

Data: 2010-06-03 00:21:38
Autor: raff
japawel@onet.pl pisze:
[...]

Oho, zenio jest specem od wszystkiego.

Medycyna, przy powodzi, a i przy wydobyciu gazu lupkowego doradzi.

R.

Data: 2010-06-02 22:33:45
Autor: Eulalia Browarek
[...]

No widzisz, a Ty jesteś uniwersalnym głupkiem. Dokładnie w każdej dziedzinie. I cóż ja Ci na to poradze.

Zennon

Data: 2010-06-03 00:35:42
Autor: raff
Eulalia Browarek pisze:
[...]

No widzisz, zeniu, jakis ty madry.

Koperta ci sie pogiela.

R.

Data: 2010-06-03 08:37:33
Autor: awe

japawel@onet.pl pisze:
[...]

no i na jakiego kandydata zaglosowac rzecz jasna!!!
awe

Data: 2010-06-03 09:15:47
Autor: Rafał Lepudruk

japawel@onet.pl pisze:
[...]

Znalazł się następny mędrzec z PiS.

R.L.

Data: 2010-06-03 01:03:55
Autor: Lorn
japawel@onet.pl pisze:
[...]

Oczywiście... 15-20 lat, a eksperci swoje wiedzą... :>

Data: 2010-06-03 08:36:33
Autor: awe

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000610.4c06d475newsgate.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A zwroc uwage jaki z tego lorn kretyn. Co ma technika wydobywania do sprzedazy "ten gaz za bezcen". Toz mu granat wpadl do lba i zrobil z moSGu burdel
awe

Data: 2010-06-03 08:59:07
Autor: cirrus
[...]

A ty już puściłeś gaz, czy bredzisz bo ci rozdyma brzucho po grochówce?

--
stevep

Data: 2010-06-03 09:12:41
Autor: Rafał Lepudruk
[...]

No nie! Sami eksperci się zanleźli! Co jeden co mądrzejszy. Gdyby to było takie proste jak ci się wydaje "górniku od 7-miu boleści" to cały świat ryłby w łupkach, a nie budował gazociągi. Mogłbyś geniuszu opracować metode pozyskiwania gazu z waszych pierdnięć na psp?

R.L.

Data: 2010-06-03 00:27:17
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
a Londyn to co?
The WWII
?
III?

Data: 2010-06-03 08:34:34
Autor: awe
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
A co Ty chcesz od przyjaciela Putina
awe

Data: 2010-06-03 08:44:45
Autor: cytryna
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
A co Ty chcesz od przyjaciela Putina
awe

Ja tylko pytam. Jakie głupoty musiały być w pracy magisterskiej tego kretyna napisanej w ciągu 11 dni? Panie promotorze, wyjdź pan z szafy i pokaz pan to
dzieło głuptaka, speca od gaf. I taki osioł liczy na poparcie. A tak przy okazji za czyją kasę odbywa te kompromitujace pielgrzymki kandydat PO?

Data: 2010-06-03 16:38:56
Autor: awe

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000621.4c074f5dnewsgate.onet.pl...
[...]

za kase PO
awe

Data: 2010-06-03 09:09:38
Autor: Rafał Lepudruk
[...]

Gdyby tak było jak ci się wydaje cały świat ryłby w łupkach, a nie budował rurociągi.

R.L.

KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA