KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA

Data: 2010-06-02 23:55:58
Autor: Lorn
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA

Te ekspert... Jak pozyskuje się gaz z tzw. *łupków* ?
Jakiś czas temu szczekaliście, że sprzedano ten gaz za bezcen... To jak to jest? :>

Data: 2010-06-03 00:00:21
Autor: japawel
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA

Te ekspert... Jak pozyskuje się gaz z tzw. *łupków* ?
Jakiś czas temu szczekaliście, że sprzedano ten gaz za bezcen... To jak to jest? :>

W skrócie- wierci sie otwór, potem otwory poziome i zatłacza pod ciśnieniem płyny z np piaskiem żeby rozwarstwione skały nie zamykały się ponownie tylko oddały gaz.
A ten bredzi o odkrywkach i krajobrazach.Ruskim to na rękę, przecież to zdrajca.

Data: 2010-06-03 00:08:00
Autor: Lorn
japawel@onet.pl pisze:
[...]

Ile trzeba takich otworków?
Wygląda to tak: http://weglowodory.pl/gaz-lupkowy-technologia-wydobycia/
Myślisz że zapuścisz ssawkę i gaz popłynie? Jeden odwiercik o całe pokłady gazu nasze :> Hehe.

Data: 2010-06-02 22:20:15
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hu6ko5$d4k$2news.onet.pl...
japawel@onet.pl pisze:
[...]

Tam jeszcze nie jest narysowane, że ten poziomy odwiercik powinien biec zakosami pionowymi, bądź poziomymi. Ogólnie, to jeszcze z 15-20 lat, zanim coś z tego wyjdzie, o ile wyjdzie.

Zennon

Data: 2010-06-02 16:47:54
Autor: Pistacjusz
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
On 3 Cze, 00:20, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:hu6ko5$d4k$2news.onet.pl...

> [...]

zakosami pionowymi, bądź poziomymi. Ogólnie, to jeszcze z 15-20 lat, zanim

W USA jest tego sporo i działa ... od lat

Data: 2010-06-03 01:51:35
Autor: Lorn

japa...@onet.pl pisze:
[...]

Sprzedaliśmy amerykanom nasz gaz łupkowy czy nie? Czy to kolejna plotka jak ta o zmianach emerytalnych dotycząca wojska...

Data: 2010-06-03 09:16:45
Autor: Rafał Lepudruk

Address.invalid> wrote:

> [...]

coś z tego wyjdzie, o ile wyjdzie.

Zennon

W USA jest tego sporo i działa ... od lat

Tak, no to podaj kilka miejsc gdzie to się robi?

R.L.

Data: 2010-06-03 00:21:38
Autor: raff
japawel@onet.pl pisze:
[...]

Oho, zenio jest specem od wszystkiego.

Medycyna, przy powodzi, a i przy wydobyciu gazu lupkowego doradzi.

R.

Data: 2010-06-02 22:33:45
Autor: Eulalia Browarek
[...]

No widzisz, a Ty jesteś uniwersalnym głupkiem. Dokładnie w każdej dziedzinie. I cóż ja Ci na to poradze.

Zennon

Data: 2010-06-03 00:35:42
Autor: raff
Eulalia Browarek pisze:
[...]

No widzisz, zeniu, jakis ty madry.

Koperta ci sie pogiela.

R.

Data: 2010-06-03 08:37:33
Autor: awe

japawel@onet.pl pisze:
[...]

no i na jakiego kandydata zaglosowac rzecz jasna!!!
awe

Data: 2010-06-03 09:15:47
Autor: Rafał Lepudruk

japawel@onet.pl pisze:
[...]

Znalazł się następny mędrzec z PiS.

R.L.

Data: 2010-06-03 01:03:55
Autor: Lorn
japawel@onet.pl pisze:
[...]

Oczywiście... 15-20 lat, a eksperci swoje wiedzą... :>

Data: 2010-06-03 08:36:33
Autor: awe

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000610.4c06d475newsgate.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A zwroc uwage jaki z tego lorn kretyn. Co ma technika wydobywania do sprzedazy "ten gaz za bezcen". Toz mu granat wpadl do lba i zrobil z moSGu burdel
awe

Data: 2010-06-03 08:59:07
Autor: cirrus
[...]

A ty już puściłeś gaz, czy bredzisz bo ci rozdyma brzucho po grochówce?

--
stevep

Data: 2010-06-03 09:12:41
Autor: Rafał Lepudruk
[...]

No nie! Sami eksperci się zanleźli! Co jeden co mądrzejszy. Gdyby to było takie proste jak ci się wydaje "górniku od 7-miu boleści" to cały świat ryłby w łupkach, a nie budował gazociągi. Mogłbyś geniuszu opracować metode pozyskiwania gazu z waszych pierdnięć na psp?

R.L.

KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA