KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA

Data: 2010-06-02 18:03:43
Autor: Bruner
KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA
skierowalem do Komorowskiego osobiste zapytanie w sprawie gazu lupkowego gdzie wyjasnilem wszystko.

nie dostalem zadnej odpowiedzi.

technologia jest znana, opracowywali ja Polscy naukowcy,

Oto czesc mojego listu do niego. Nigdy go nie przeczytal i nie ma o tym pojecia.

O zasobach tzw. gazu, w tym łupkowego, szacowanych w Polsce na poziomie ponad 1800 mld m sześc. dowiedziałem się już w roku 1985, prace te były referowane przez prof. dr. hab. inż. Juliana Sokołowskiego. Już wtedy zakupiono drogie maszyny wiertnicze. Mówi się, że wydobycie gazu łupkowego jest skomplikowane i drogie? Nic podobnego.

Prof. Żakiewicz, który przez lata pracował w USA w przemyśle naftowym i siarkowym i wprowadzał tam polską myśl technologiczną. Jak mówi stare porzekadło: "Cudze chwalicie, swego nie znacie"

KOMOROWSKI TO GŁUPEK I ZDRAJCA