KOMOROWSKI USUWA KRZYŻ?

Data: 2010-08-14 09:32:45
Autor: Bogdan Idzikowski
KOMOROWSKI USUWA KRZYŻ?
Teren wokół krzyża przed Pałacem Prezydenckim otoczony został około godz. 4 w nocy przez ponad stu policjantów oraz funkcjonariuszy BOR. Służby usunęły spod krzyża modlących się ludzi, niektórych wynoszono siłą. Znajdujące się pod krzyżem zdjęcia ofiar i znicze wrzucono do worka i wyniesiono.

Cała akcja odbyła się z zaskoczenia, bez uprzednich konsultacji czy negocjacji. Oficjalnym pretekstem podjętych działań jest sprawdzanie terenu pod kątem bezpieczeństwa przed 15 sierpnia. Czynności wykonywane przez policjantów i funkcjonariuszy Biura Ochrony Rządu wskazują jednak ewidentnie na przygotowania do usunięcia Krzyża Smoleńskiego.

Ludzie zgromadzeni przed Pałacem Prezydenckim wołali: "Esbecja! Esbecja".

Obecnie policja odgrodziła teren. Krzyż pozostał bez jego obrońców, w każdej chwili może być przeniesiony. Prosimy zatem - jeśli to możliwe - o obecność na Krakowskim Przedmieściu.

http://niezalezna.pl/article/show/id/37729

===================================

Nareszcie jakiś ruch w odpowiednim kierunku. Szkoda, że tych ludzi tylko przesunięto, a nie usunięto.
Chociaż z innej strony... Taka atrakcja turystyczna...

Data: 2010-08-14 03:17:51
Autor: robertbig
KOMOROWSKI USUWA KRZYŻ?
On 14 Sie, 09:32, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

Dodajmy i to ,za wp.pl.

"Jak powiedział rzecznik stołecznej policji Maciej Karczyński, podczas
kontroli okazało się, że jedna z osób, które nie chciały przejść do
wyznaczonego sektora, jest poszukiwana. Przewieziono ją na komendę.
Nikt z pozostałych nie został zatrzymany."

Jak widac ,brak poszanowania prawa "dla tych patriotów i prawdziwych
polaków " ,to normalka

Data: 2010-08-14 15:10:16
Autor: TeleTubisie
KOMOROWSKI USUWA KRZYŻ?

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message news:edeaccca-ab9c-4d16-a9ea-e89f8c5509a1j8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

No toz mowil ten Nowak czy inna gnida czerwona, ze z terrorystami sie nie rozmawia... :/

Data: 2010-08-14 06:14:29
Autor: D.J.MC Donald Musk
KOMOROWSKI USUWA KRZYŻ?
On 14 Sie, 15:10, "TeleTubisie" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"robertbig" <robert...@wp.pl> wrote in message

> [...]

Nikt z pozostałych nie został zatrzymany."

Jak widac ,brak poszanowania prawa "dla tych patriotów i prawdziwych

Jak widac nie masz pojecia co to jest liczba mnoga....

Data: 2010-08-14 15:18:21
Autor: Grzegorz Z.
KOMOROWSKI USUWA KRZYŻ?
Dnia Sat, 14 Aug 2010 06:14:29 -0700 (PDT), D.J.MC Donald Musk napisał(a):

Jak widac ,brak poszanowania prawa "dla tych patriotów i prawdziwych
polaków " ,to normalka

Jak widac nie masz pojecia co to jest liczba mnoga....

A to znasz?

Łk 17:1-2
1. Rzekł znowu do swoich uczniów: Niepodobna, żeby nie przyszły zgorszenia;
lecz biada temu, przez którego przychodzą.
2. Byłoby lepiej dla niego, gdyby kamień młyński zawieszono mu u szyi i
wrzucono go w morze, niż żeby miał być powodem grzechu jednego z tych
małych. Uważajcie na siebie.
(BT)

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-14 16:14:13
Autor: .'heŽsk'
KOMOROWSKI USUWA KRZYŻ?
On Sat, 14 Aug 2010 09:32:45 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 [...]

Nareszcie jakiś ruch w odpowiednim kierunku. Szkoda, że tych ludzi tylko przesunięto, a nie usunięto.

 prezes PiS znow bedzie mial okazje do gardlowania czy sie przymknie ?

Chociaż z innej strony... Taka atrakcja turystyczna...

 ciemnogrod. brak szacunka dla wlasnych wartosci.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

KOMOROWSKI USUWA KRZYŻ?