KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA

Data: 2010-06-27 21:32:00
Autor: cytryna
KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA
Pan Marszałek plutł duby smalone, powtarzaj±c komunały przygotowane przez PRowców. Cienia charytzmy, cienia własnej koncepcji państwa nie było widać
i słychać w jego wyst±pieniu. Czerwony jak indor powtrarzał niby mantrę te POwskie strachy. Tak samo straszyli ¶p.prezydentem Kaczyńskim aż doprowadzili
do tego do czego doprowadzili, a dzi¶ chowaj± się za Anodin± i Putinem. Nie o takiego prezydenta chodzi Polakom.

Data: 2010-06-27 12:51:14
Autor: zbig
KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA
On 27 Cze, 21:32, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Pan Marsza ek plut duby smalone, powtarzaj c komuna y przygotowane przez
PRowc w. Cienia charytzmy, cienia w asnej koncepcji pa stwa nie by o wida
i s ycha w jego wyst pieniu. Czerwony jak indor powtrarza niby mantr te
POwskie strachy. Tak samo straszyli p.prezydentem Kaczy skim a doprowadzili
do tego do czego doprowadzili, a dzi chowaj si za Anodin i Putinem. Nie o
takiego prezydenta chodzi Polakom.

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Jako¶ nie zauważyłem tej osławionej charyzmy u Kaczyńskiego. To wasza
chorobliwa projekcja. Swoj± drog±, jakimi musicie być ludĽmi, że taki
zwyczajny człeczyna jak Kaczyński doprowadza was do politycznego
orgazmu. Jeste¶cie jako¶ tak ogólnie ociężali, prawda?

Data: 2010-06-27 21:47:45
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 21:32, cytryna pisze:
[...]

Co prawda to prawda. Najbardziej się zbłaĽnił wła¶nie tym stwierdzeniem,
że ¶ledztwo w sprawie zamachu pod Smoleńskiem jest prowadzone wła¶ciwie :]

Data: 2010-06-27 21:52:50
Autor: MAG
Użytkownik cytryna napisał:
Pan Marszałek plutł duby smalone, powtarzaj±c komunały przygotowane przez PRowców.

Podobnież były to często teksty wyjęte z wyst±pień przeciwnika...
Sprytne.

Pozdrawiam,
MAG

Data: 2010-06-27 21:54:11
Autor: Bogdan Idzikowski
KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:60b5.000011fc.4c27a730newsgate.onet.pl...
[...]

A wszyscy się na tym nie poznali i twierdz±, że wygrał.

Data: 2010-06-27 21:52:07
Autor: cytryna
> [...]

> do tego do czego doprowadzili, a dzi¶ chowaj± się za Anodin± i Putinem. > Nie o

Tym co się nie poznali na marszałku portret w prezencie:

http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-06-27 22:05:37
Autor: Bogdan Idzikowski
KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:60b5.000011fe.4c27abe7newsgate.onet.pl...

> [...]
A wszyscy się na tym nie poznali i twierdz±, że wygrał.

Tym co się nie poznali na marszałku portret w prezencie:

To Ty?

Data: 2010-06-28 09:14:24
Autor: HaMMeR
On 2010-06-27 22:05, Bogdan Idzikowski wrote:

> [...]

A wszyscy się na tym nie poznali i twierdz±, że wygrał.

Tym co się nie poznali na marszałku portret w prezencie:

-- -- -- -- -- -- --

Jak to?? Nie poznajesz?? No no...!

Data: 2010-06-28 09:44:04
Autor: Bogdan Idzikowski
KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i09i4i$1t1$4newsread1.aster.pl...
On 2010-06-27 22:05, Bogdan Idzikowski wrote:

> [...]

A wszyscy się na tym nie poznali i twierdz±, że wygrał.

Tym co się nie poznali na marszałku portret w prezencie:

No bo nie znam cytryny osobi¶cie i nie byłem pewny. Pękna ta cytryna!

Data: 2010-06-27 22:38:39
Autor: raff

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
Pan Marszałek plutł duby smalone, powtarzając komunały przygotowane przez
PRowców. Cienia charytzmy, cienia własnej koncepcji państwa nie było
widać
i słychać w jego wystąpieniu. Czerwony jak indor powtrarzał niby
mantrÄ™ te
POwskie strachy. Tak samo straszyli śp.prezydentem Kaczyńskim aż
doprowadzili
do tego do czego doprowadzili, a dziĹ› chowajÄ… siÄ™ za AnodinÄ… i
Putinem. Nie o
takiego prezydenta chodzi Polakom.

A wszyscy się na tym nie poznali i twierdzą, że wygrał.

A gdzie sa ci "wszyscy" ?

Mama, tata i pies ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-06-27 23:45:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i08csi$qfo$2news.onet.pl...

[...]

Noooo... Oprócz Ciebie i kilku oszołomów - wszyscy.

Data: 2010-06-27 23:46:54
Autor: raff
[...]

A chomika liczyles ?

To juz bedzie was piecioro.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-06-27 22:32:26
Autor: RedLite
KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA
W dniu 2010-06-27 21:32, oskarżony *cytryna* zeznał co następuje:
Pan Marszałek plutł duby smalone,

Co robił?

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-06-28 07:26:24
Autor: cytryna
KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA
W dniu 2010-06-27 21:32, oskarżony *cytryna* zeznał co następuje:
> Pan Marszałek plutł duby smalone,

Co robił?

--
Tylko dla nieuków z PO:

Duby - bredzić (ple¶ć, prawić) duby smalone - opowiadać bzdury, głupstwa, mówić bez sensu, bredzić: Potem przyszedł Adam i zacz±ł bredzić jakie¶ duby smalone o swojej popularno¶ci w¶ród kobiet. A przecież wszyscy wiedz±, że on jest raczej, hm... mało przystojny.

Najbardziej znanym literackim przykładem zastosowania tego wyrażenia jest oczywi¶cie cytat z ballady Romantyczno¶ć Adama Mickiewicza. "Dziewczyna duby smalone bredzi, / a gmin rozumowi bluĽni". --

Data: 2010-06-28 15:14:01
Autor: RedLite
KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA
W dniu 2010-06-28 07:26, oskarżony *cytryna* zeznał co następuje:

Pan Marszałek plutł duby smalone,

Co robił?

Tylko dla nieuków z PO:

Duby - bredzić (ple¶ć, prawić) duby smalone - opowiadać bzdury, głupstwa,

ROTFL
Tylko dla nieuków z PiS: Poprawna pisownia to 'plótł'

Prawdziwy Polacy, kurwa twoja mać...

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-06-28 09:15:50
Autor: HaMMeR
On 2010-06-27 22:32, RedLite wrote:
W dniu 2010-06-27 21:32, oskarżony *cytryna* zeznał co następuje:
Pan Marszałek plutł duby smalone,

Co robił?

A ty skund?? Bezpanski Kundelek??

Data: 2010-06-28 15:15:07
Autor: RedLite
KOMOROWSKI W ROLI TANIEGO AGITATORA
W dniu 2010-06-28 09:15, oskarżony *HaMMeR* zeznał co następuje:

A ty skund?? Bezpanski Kundelek??

A ty  kto? Ratlerek na smyczy?