KOMPUTENCJE...

Data: 2009-04-17 19:43:55
Autor: Panslavista
KOMPUTENCJE...
    Zdradziecka jurgieltnicza hołota chce mieć wolne ręce w konszachtach z
Chujnią dlatego usiłują odciąć Urząd Prezydenta od wpływu na politykę
europejską.
    Ludzie, Polacy - wybierajcie drzewa dla zdrajców!

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  - SŁOWIAN !!!

Data: 2009-04-17 19:48:14
Autor: matador
KOMPUTENCJE...
Panslavista pisze:

    Ludzie, Polacy - wybierajcie drzewa dla zdrajców!

Sznureczki już czekają.

Pozdrawiam

matador.

Data: 2009-04-17 20:30:05
Autor: Tzva Adonai
KOMPUTENCJE...
Sznureczki już czekają.

Niestety nie zadyndają na nich zomowcy o świńskich, kacapskich ryjach, jak
obecny powyżej Panslavista Dąbrowski, okaleczony umysłowo reprezentant ruskiej
racji stanu...

Data: 2009-04-17 20:46:12
Autor: awe
KOMPUTENCJE...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000212.49e8caadnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Dabrowski z wilenszczyzny
awe

Data: 2009-04-17 21:12:50
Autor: Panslavista
KOMPUTENCJE...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jak
> obecny powyżej Panslavista Dąbrowski, okaleczony umysłowo reprezentant
-- -- -- -- -- -- -- -
Dabrowski z wilenszczyzny
awe

Z Podkarpacia i Krakowa.

Data: 2009-04-18 11:37:49
Autor: awe
KOMPUTENCJE...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsaksq$9i8$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

jak
> obecny powyżej Panslavista Dąbrowski, okaleczony umysłowo reprezentant
-- -- -- -- -- -- -- -
Dabrowski z wilenszczyzny
awe

Z Podkarpacia i Krakowa.
-- -- -- -- -- -
ok zdaje sie ze nie byli spokrewnieni z tymi z wilenszczyzny,
awe

Data: 2009-04-18 13:00:22
Autor: Panslavista
KOMPUTENCJE...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> jak
>
> Z Podkarpacia i Krakowa.
-- -- -- -- -- -
ok zdaje sie ze nie byli spokrewnieni z tymi z wilenszczyzny,
awe

Nie wiem, To nazwisko panieńskie matki. Więcej wiedzy mam na temat linii
mojego ojca.

Data: 2009-04-17 20:03:34
Autor: Piotr
KOMPUTENCJE...
Dnia Fri, 17 Apr 2009 19:43:55 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Chcą i zrobią, przy oklaskach pożytecznej idioterii. pzdr
Piotr

Data: 2009-04-17 21:04:39
Autor: boukun
KOMPUTENCJE...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsaf8i$o4s$1atlantis.news.neostrada.pl...
   Zdradziecka jurgieltnicza hołota chce mieć wolne ręce w konszachtach z
Chujnią dlatego usiłują odciąć Urząd Prezydenta od wpływu na politykę
europejską.

Bez straty dla Polski.

boukun