KOMUCHY WYPIEPRZYLY ZE SWOICH MEDIOW - BARBURA

Data: 2012-08-04 18:35:37
Autor: Observatore
KOMUCHY WYPIEPRZYLY ZE SWOICH MEDIOW - BARBURA

...bo izraelski korespondent ostro ocenial jako¶ć polskich, mainstreamowych mediów:)))

http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-slawomira-sieradzkiego/33415-eli-
barbur-zwolniony-za-obrazenie-innego-dziennikarza-ktory-podejrzewany-byl-o-
zwiazki-z-wsi

*Informacyjna Agencja Radiowa pozbywa się Eli Barbura - znanego korespondenta w Izraelu. To kara za *obrażenie* innego dziennikarza, który podejrzewany był o zwi±zki z WSI.

Eli Barbur - wieloletni korespondent w Izraelu polskich mediów, głównie stacji radiowych, stracił pracę w publicznej Informacyjnej Agencji Radiowej.                           Powód? Szefostwo IAR dopatrzyło się w jednym z tekstów Barbura zamieszczonych na prywatnym blogu znamion obrażania dziennikarza radiowego. Chodziło konkretnie o zdanie:

Był tam też redaktorek (Jarosław - przyp. red.) Kociszewski, którego Jaser Arafat na powitanie cmokn±ł w czółko po ojcowsku.

W ogóle cały wpis red. Barbura, wraz z tym *inkryminowanym* zdaniem, pokazuje że korespondent ostro ocenia jako¶ć polskich, mainstreamowych mediów.*

Data: 2012-08-04 19:37:12
Autor: Observatore
KIM JEST JAROSLAW KOCISZEWSKI ktorego podobno obrazil
.... Barbur? To *dziennikarz* i *ekspert* od terroryzmu, wypowiadajacy sie  AUTORYTARNIE w postkomuszych masmediach, zwiazany z WSI ( vide Raport Macierewicza )....:)))

Był tam też redaktorek (Jarosław - przyp. red.) Kociszewski, którego Jaser Arafat na powitanie cmokn±ł w czółko po ojcowsku.

Warto zacytowac odpowiedz Barbura na *pozegnalny * list od szefa IRA:
Mariusza Borkowskiego:

* Witam Pana, Na czym mianowicie polegała wspomniana przez Pana *obraĽliwa ocena* rzeczonego dziennikarza?

Opisałem jedynie w żartobliwym tonie na prywatnym blogu prawdziwe zdarzenie, którego miałem zaszczyt być ¶wiadkiem wraz z wieloma innymi ludĽmi mediów.

 Red. Jaroslaw Kociszewski, już wtedy jako korespondent polskich mediów, ucałowany został z przysłowiow± serdeczno¶ci± w czoło przez kojarzonego od dziesięcioleci z międzynarodowym TERRORYZMEM - Jasera Arafata.....)

http://prawdalezynawierzchu.salon24.pl/438517,wylecialem-z-iar

Taki to wlasnie jest *ekspert* od bliskiego wschodu, nic wiec dziwnego, ze spoleczonstwo polskie zna tylko PROPAGANDE o problemach bliskowschodnich.

A jeszcze poprawi te *wiedze* o sytuacji miedzynarodowej np. Korwin Mikke lub Pan Michalkiewicz i .... *edukacja* zakonczona:))

Data: 2012-08-04 22:37:52
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpieĹ„ 2012 21:37:

... Barbur? To *dziennikarz* i *ekspert* od terroryzmu, wypowiadajacy sie
AUTORYTARNIE w postkomuszych masmediach, zwiazany z WSI ( vide Raport
Macierewicza )....:)))

Ogarnij się chłopie. Dyskutujesz sam ze sobą.

Data: 2012-08-04 23:02:48
Autor: Marek Woydak
Dnia Sat, 04 Aug 2012 22:37:52 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpień 2012 21:37:

[...]

Ten typ czerwonej mendy juz tak ma.

MW

Data: 2012-08-04 23:31:32
Autor: Marek Czaplicki
Marek Woydak pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpieĹ„ 2012 23:02:

[...]

Nie przesadzajmy. Ot, koloryt grupowy. :)

Data: 2012-08-04 21:39:07
Autor: Observatore
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Nie przesadzajmy. Ot, koloryt grupowy. :)

ten esbek i alkoholik - Henryk Skalimowski z Bialegostoku, to wasz kolega KOLABORANT w sam raz. To ile dzisiaj zlotych zarobiliscie pieprzac trzy po trzy na roznych portalach ? Na bulke z maslem wystarczy, tani frajerze?

Data: 2012-08-04 23:45:15
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpieĹ„ 2012 23:39:

[...]

Facet. Gadasz sam do siebie i jeszcze opieprzasz innych. DoprowadĹş siÄ™ do porzÄ…dku, potem pogadamy.

Data: 2012-08-04 21:50:38
Autor: Observatore
KIM JEST JAROSLAW KOCISZEWSKI ktorego podobno obrazil
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Facet. Gadasz sam do siebie i jeszcze opieprzasz innych. DoprowadĹş siÄ™ do porzÄ…dku, potem pogadamy.

chcecie 2 zlote, KOLABORANCIE ? To nasci, komentuj:))

Data: 2012-08-04 23:54:30
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpieĹ„ 2012 23:50:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Facet. Gadasz sam do siebie i jeszcze opieprzasz innych. Doprowadź się
do porządku, potem pogadamy.

chcecie 2 zlote, KOLABORANCIE ? To nasci, komentuj:))

Zwidy komentować? :)

Data: 2012-08-04 21:57:00
Autor: Observatore
KIM JEST JAROSLAW KOCISZEWSKI ktorego podobno obrazil
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpieĹ„ 2012 23:50:

jeszcze malo? To nasci kolejny wpis, komentuj:)

Data: 2012-08-05 00:13:50
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpieĹ„ 2012 23:57:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 04 sierpień 2012
 23:50:

jeszcze malo? To nasci kolejny wpis, komentuj:)

W Twoim wypadku brakuje: a) agenta, b) odniesienia na youtube

Data: 2012-08-04 23:05:25
Autor: Marek Woydak
Dnia Sat, 4 Aug 2012 19:37:12 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Gówno mnie obchodzi jaki¶ Korwin czy Michalkiewicz. Twoja edukacja
zakończyła się na kursie w Moskiwe.

MW

Data: 2012-08-04 21:54:52
Autor: Observatore
Marek Woydak <marek2x@wp.pl> napisał(a):

Gówno mnie obchodzi jaki¶ Korwin czy Michalkiewicz. Twoja edukacja
zakończyła się na kursie w Moskiwe.

 nastepny, czerwony rzucil sie jak pies Pawlowa na kosc i  slini sie oraz ujada.

:)))

Data: 2012-08-04 23:08:23
Autor: Marek Woydak
Dnia Sat, 4 Aug 2012 18:35:37 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Kogo obchodzi jaki¶ Ali, Kociszewski czy Barbura? Przestań zasrywać grupe
swoimi komunistyczniami głupotami.

MW

Data: 2012-08-05 13:03:43
Autor: u2
W dniu 2012-08-04 20:35,  Observatore pisze:
Był tam też redaktorek (Jarosław - przyp. red.) Kociszewski, którego Jaser Arafat na powitanie cmokn±ł w czółko po ojcowsku.

Koncowka nazwiska na -szewski wskazuje na zydowskie pochodzenie, ale z
Zydow polskich.

KOMUCHY WYPIEPRZYLY ZE SWOICH MEDIOW - BARBURA