KONFERENCJA W WARSZAWIE z 14.02.2019 TO WIELKI BLAMAŻ NA WIZERUNKU POLSKI !

Data: 2019-02-14 23:36:29
Autor: boukun
KONFERENCJA W WARSZAWIE z 14.02.2019 TO WIELKI BLAMAŻ NA WIZERUNKU POLSKI !
olo
14 min. temu

KONFERENCJA W WARSZAWIE z 14.02.2019 TO WIELKI BLAMAŻ NA WIZERUNKU POLSKI !
SPOTKANIE UJAWNIŁO CZYM LUB KIM JEST POLSKA DLA USA !
- WASALEM JAKICH MAŁO W EUROPIE -
OTO PRZYKŁADY : M. Pompeo - mimo że sprawa została już zamknięta w 1960 roku to żąda od Polski przyśpieszenia prac nad ustawą , która umożliwiłaby obywatelom amerykańskim - żydoskiego pochodzenia uzyskania odszkodowania od Polski za utracone nieruchomości w dobie Holokaustu.
- w przemówieniu tym wychwala Franka Blajchmana , obywatela USA o polsko-żydowskich korzeniach byłego stalinowskiego oprawcę z Kielc.
- Wiceprezydent USA porusza się po Warszawie wbrew ustawie o barwach narodowych autem z polską flagą / z złotą obwódką / z wpisanym polskim godłem!
- Dziennikarka NBC A Mitchel stwierdza na wizji , że żydowscy powstańcy w getcie Warszawskim walczyli przeciwko polskiemu i nazistowskiemu reżimowi.
- Dziś zaczynamy ,, wojnę ,, z IRANEM u boku USA tak jak niegdyś zaczęliśmy wojnę w IRAKU gloryfikując ją w imię pragnienia pokoju i poszukiwań broni jądrowej, chemicznej, bakteriologicznej do dziś te państwo nie może się pozbierać a wojny plemienne są na porządku dziennym !
I TO WSZYSTKO ZA PARĘ RAKIET I INNEGO SPRZĘTU AMERYKAŃSKIEGO ZAKUPIONEGO ZA CIĘŻKIE DOLARY BEZ OFFSETU GDZIE PO KAŻDĄ ŚRUBKĘ POJEDZIEMY DO USA.
POLAKU OBUDŹ SIĘ !!

Karol
11 min. temu

Jakim trzeba być bezczelnym typem, by tego rodzaju komentarz wypowiadać w kraju gospodarzy. Nieważne, czy to prawda czy nie. Jak zareagowałby Netanjahu gdyby polski premier w czasie wizyty w Izraelu powiedział, że Izrael zamordował wielu Palestyńczyków?

telewidzka
15 min. temu

To żenujące. Pozwolili, żeby ktoś zaprosił do nas gości według własnego wyboru, jako "dumni Polacy" kelnerowali na tym spotkaniu, pozwolili by nam napluto w twarz kilka razy a wszystko to w ramach powstania z kolan.

Data: 2019-02-15 08:59:27
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q44qhh$17f7$1gioia.aioe.org...
KONFERENCJA W WARSZAWIE z 14.02.2019 TO WIELKI BLAMAŻ NA WIZERUNKU POLSKI !
SPOTKANIE UJAWNIŁO CZYM LUB KIM JEST POLSKA DLA USA !
- WASALEM JAKICH MAŁO W EUROPIE -

Chcieliśta to macie! Co za idioci!

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 09:59:15
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przecież reżim PO jest takim samym wasalem USA ze strachu przed Ruskimi :)))))))

boukun

Data: 2019-02-15 10:26:59
Autor: Pajdak
!
[...]

PRZY KORYCIE JEST PiS!

jest takim samym wasalem USA ze strachu przed Ruskimi

PRZY KORYCIE JEST PiS!

:)))))))

LOL!

Ty się zdecyduj komu liżesz tyłek! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 10:31:33
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przy korycie jest POPiS, okrągłostołowa głajcha Kiszczaka... :))))))))))))))))
Nie wiesz, kto cię zrobił, piździak...

boukun

Data: 2019-02-15 09:58:06
Autor: Stokrotka
KONFERENCJA W WARSZAWIE z 14.02.2019 TO WIELKI BLAMAŻ NA WIZERUNKU POLSKI !
A ty wolałbyś mieć szefa w Iranie albo w Moskwie?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-02-15 10:30:27
Autor: A. Filip
"Stokrotka" <ortografia.dyskusje@interia.pl> pisze:
A ty wolałbyś mieć szefa w Iranie albo w Moskwie?

Kto w Polsce "za Bieruta" _publicznie_ nie chciał mieć szefa w Moskwie?! ;-)
Wielki Brat się zmienia, kult trwa.  Umarł król, niech żyje król.
Jak Piskorski "chciał mieć szefa w Moskwie" to niemal dwa lata
przesiedział w areszcie RP3 zanim mu raczono postawić formalne zarzuty
po tym jak się ONZ zainteresowała [A].

Jak ma być wolność słowa to nawet małe mniejszości musi być widać.
Zakładanie że co by RP3 nie zrobiła to będzie lepsza od (późnego) PRL
jest bardzo groźne bo będzie testowane aż do napotkania dużego+ oporu.

[A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Mateusz_Piskorski
W maju 2016 został zatrzymany przez funkcjonariuszy Agencji
Bezpieczeństwa Wewnętrznego. [...] Tymczasowe aresztowanie było
następnie przedłużane. W maju 2018 grupa robocza ONZ ds. arbitralnych
zatrzymań zaapelowała do polskich władz o jego uwolnienie i
zakończenie śledztwa[18].

--
A. Filip