KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO

Data: 2010-01-22 08:41:35
Autor: cytryna
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO
Wczoraj TVinfo po 22,30 podała wyniki sondy na temat zeznań Chlebowskiego po programie dotyczącym afery hazardowej: czy wierzysz Chlebowskiemu - NIE odpowiedziało 91%, TAK odpowiedziało 9%.
Wierzący to Sekuła, Neuman i Urbaniak. Ten ostatni jako logik z Bożej (KUL) łaski wierzy głównie w cud niewinności starego doświadczonego aferzysty. Przy
porównywalnych pensjach urzędników państwowych Kamiński doszedł do mieszkania
w bloku o pow. 40m kw., zas Zbychu, Miro, Grzechu do rezydencji miejskich i weekendowych w kraju i poza jego granicami. To jest papierek lakmusowy na uczciwość rzeczonych aktywistów PO. PO prostu PO POpłaca - do czasu.

Data: 2010-01-22 08:45:54
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Kaminski to jest szurniety zydek w najlepszej przedwojennej tradycji.

   AR

Data: 2010-01-22 08:58:28
Autor: u2
W dniu 2010-01-22 08:41, cytryna pisze:

[...]

Zbyszek ma również kort tenisowy w swojej posiadłości. Z kolei Miro
uwielbia pola golfowe. Grzesiek lubi być prezesem jakiegoś klubu n.p.
sportowego. Donek gania za szmacianką i dają mu strzelić.

Data: 2010-01-22 10:40:56
Autor: # heÂŽsk #
On Fri, 22 Jan 2010 08:58:28 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Zbyszek ma również kort tenisowy w swojej posiadłości. Z kolei Miro
uwielbia pola golfowe. Grzesiek lubi być prezesem jakiegoś klubu n.p.
sportowego. Donek gania za szmacianką i dają mu strzelić.

 opowiedz cos na temat zaintersowan blizniakow.  jarek nie ma prawa jazdy, nie ma konta bankowego,
 nie ma karty bankomatowej, wg niego internet to
 siedlisko zla i rozpusty. jakie hobby ma jego brat?
 wywolywanie strzelaniny na granicach i malpki.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 10:44:54
Autor: u2
W dniu 2010-01-22 10:40, # heÂŽsk # pisze:

[...]

Kompletna bzdura wymyślona dla takich durniów jak ty :)

A o lodziarni z peło to niestety prawda, tacy rządzą w kraju obecnie.

Data: 2010-01-22 11:44:26
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-22 10:44, u2 pisze:
[...]

Dziwnym trafem to PIS jest najbogatsza partia w POlsce. Jej majatek (zlokalizowany w kilku firemkach corkach i fundacjach) przekracza majatek pzoostaleych znaczacych partii razem wzietych.
I to dziwnym trafem za rzadow JK lobbysci przynosili ustawy ktore zastepowaly rzadowe projekty autorstwa Gilowskiej.
Afer unineli tylko daltego ze sluzby gonily opozycje zamiast patrzec rzadzacym na rece (jak za bolszewi)
Inna sprawa ze PO to lodziarze, ale bardzo dlaeko im do kunsztu PiS. To, po SLD, najbvardziej skorumpowana formacja nowych czasow. Przy nich PO a nawet PSL jawi sie jak zebranie swietych.

--
the_foe

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # heÂŽsk #
On Fri, 22 Jan 2010 10:44:54 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
>  wywolywanie strzelaniny na granicach i malpki.

Kompletna bzdura wymyślona dla takich durniów jak ty :)

 bzdura, powiadasz? czyzby cos sie zmienilo? moze jarek sie ozenil?
 a durni to szukaj sobie w rodzinie...

A o lodziarni z peło to niestety prawda, tacy rządzą w kraju obecnie.

 jasne, to oni wybudowali peron we wloszczowej...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 16:15:36
Autor: u2
W dniu 2010-01-22 12:58, # heÂŽsk # pisze:

Kompletna bzdura wymyślona dla takich durniów jak ty :)

 bzdura, powiadasz? czyzby cos sie zmienilo? moze jarek sie ozenil?

A cóş oşenek ma do karty bankomatowej ?

A o lodziarni z peło to niestety prawda, tacy rządzą w kraju obecnie.

 jasne, to oni wybudowali peron we wloszczowej...

Nie takie przekręty wymyśliła lodziarna z peło. Włoszczowa się przy tym
chowa.

Data: 2010-01-22 16:01:05
Autor: cirrus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjbsnp$jp3$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-01-22 10:40, # heRsk # pisze:
[...]

A to nie prezio taki idiotyzm zawarł wswojej wypowiedzi?

--
stevep

Data: 2010-01-22 11:06:52
Autor: awe

Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:5esil55tjcremoppcs35gklag63qualu824ax.com...
[...]

a-- -- -- -- --
masz nieaktualne dane, ale ja rozumiem Jaroslawa Kaczynskiego. Jedy jest sie zajetym sluzba dla narodu nie ma czasu na te wszystkie pierdoly. wy hesk nawet z karta jestescie glupek.
awe

Data: 2010-01-22 09:05:47
Autor: Artur Borubar
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Przy porównywalnych pensjach urzędników państwowych Kamiński doszedł do mieszkania
w bloku o pow. 40m kw....

Alkohol jest drogi.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-22 09:09:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

rekordzistami byli dwaj zastępcy Mariusza Kamińskiego, w ciągu trzech lat
jeden z nich dostał 63 100 zł premii, a drugi 64 100 zł.

   Ty za to bardzo tani chuju.

   AR

Data: 2010-01-22 09:14:22
Autor: Artur Borubar
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

  Ty za to bardzo tani chuju.

Nie sadz wszystkich wg. siebie, smieciu.

Przemek
--
 Z dokumentu wynika, ze w CBA nie bylo jasnych
kryteriów, wedlug których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-22 10:13:21
Autor: Dirko

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjbmp2$v9q$1news.onet.pl...

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

  Ty za to bardzo tani chuju.

Nie sadz wszystkich wg. siebie, smieciu.

    To się nazywa projekcja.

Data: 2010-01-22 10:37:56
Autor: Prawusek
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message
> [...]

Po POdonku jest to drugi posiwiały Chyży Rój...

Data: 2010-01-22 20:18:44
Autor: matusm

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hjbrq2$7fh$1atlantis.news.neostrada.pl...
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message

Po POdonku jest to drugi posiwiały Chyży Rój...

spokojnie,,,spokojnie kurwa ,kurwie lba nie urwie a nadal,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-01-22 10:40:56
Autor: # heÂŽsk #
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO
On Fri, 22 Jan 2010 08:41:35 +0100, "cytryna"
[...]

 nie mozna bylo spodziewac sie po tvp pelniacej misje dziejowa pis,
 ze wyniki "sondy" beda inne. ogladalem wczoraj fragmenty
 "przesluchania". zenada. zenada. zenada. poslanka kempa wykazala sie
 wyjatkowa durnoscia, a zadawane przez nia pytania wywolywaly salwy
 smiechu. ta kobiecina nie zostanie gwiazda pis ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 11:08:04
Autor: awe

Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:o8sil59rdebheld76vjtfkms1gtdtgut5s4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
byla zle przygotowana taka prawda
awe

Data: 2010-01-22 11:54:59
Autor: the_foe
[...]

mam odmienne zdanie. Kempa jako jedyna powaznie traktuje swoja prace. Jest calkiem dobra. Reszta chyba ma cos za uszami bo zadaja na ogol bezsensowne pytania. A wasserman to totalna porazka. Gosciu jest prawnikiem a poziom intelektualny jaki reprezentuje jest zalosny. No, ale byl komunistycznym prokuratorem to wszystko wyjasnia. Poslom PO sie nei dziwie, tu moge zakladac ze udaja. Udawanie glupiego to sensowny wybor kiedy mozna oberwac. Stefaniuk do perfekcji nabyl umiejetnosci zadawnaia pytan swiadkom z PO niby-trudnych. Jest alegoria calego PSL, sa razem z koalicjantem i osobno jednoczesnie. Arlukowicz ma proste zadanie. Jako ze najwieksze przekrety z ust.  hazardowa byly za SLD i PIS, a teraz oni sa w koalicji, to nalezy za wszelka cene popierac PiS w tezie ze PO to cale zlo. Wychodzi mu to srednio, ale to nie jego wina, od czasu Rywina juz nikt co mowi SLD nie bierze powaznie.

--
the_foe

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # heÂŽsk #
On Fri, 22 Jan 2010 11:54:59 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]

mam odmienne zdanie. Kempa jako jedyna powaznie traktuje swoja prace. Jest calkiem dobra. Reszta chyba ma cos za uszami bo zadaja na ogol bezsensowne pytania.

 ogladalem wczoraj jej popisy. sorry, ale to co zobaczylem to zenada.

A wasserman to totalna porazka. Gosciu jest prawnikiem a poziom intelektualny jaki reprezentuje jest zalosny.

 wczoraj prawie sie nie odzywal. brylowal tylko "gwiazdor" sld.
No, ale byl komunistycznym prokuratorem to wszystko wyjasnia.

 kempa tez rozpoczynala kariere w prl ;o))

Poslom PO sie nei dziwie, tu moge zakladac ze udaja. Udawanie glupiego
to sensowny  wybor kiedy mozna oberwac.

 jak mozna pamietac co bylo na obiad w 2008 r ?

Stefaniuk do perfekcji nabyl umiejetnosci zadawnaia pytan swiadkom z PO niby-trudnych. Jest alegoria calego PSL, sa razem z koalicjantem i osobno jednoczesnie.

 alez po to tam jest.  poczatki "afery" tak na prawde tkwia w pomrokach dziejow.  manipulowali ustawa poczynajac od jaskierni, millera przez
 gosiewskiego czy jaroslawa. dziwnym trafem jaroslaw za  posrednictwem kaminskiego wywolal "afere" jeszcze przed
 ujrzeniem przez ustawe swiatla dziennego. po co ?
 wylacznie po to by dobrac sie do tuska. to oczywiste.

Arlukowicz ma proste zadanie. Jako ze najwieksze przekrety z ust. hazardowa byly za SLD i PIS, a teraz oni sa w koalicji, to nalezy za wszelka cene popierac PiS w  tezie ze PO to cale zlo.
  zobaczymy jak wykreci sie jaskiernia,a pozniej prezes.

Wychodzi mu to srednio, ale to nie jego wina, od czasu Rywina juz nikt co mowi SLD nie bierze powaznie.

 gosciu jest ambitny i chce przy okazji ugrac cos dla siebie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 13:07:26
Autor: the_foe
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO
W dniu 2010-01-22 12:58, # heÂŽsk # pisze:
No, ale byl komunistycznym prokuratorem to wszystko wyjasnia.
  kempa tez rozpoczynala kariere w prl ;o))

no sorry, kurator sadowy to zadna kariera... zas zostanie prokuratorem w PRL to juz byla sztuka, jesli ktos chcial zostac uczciwym Polakiem. Mowiac wprost, zaden patriota nawet by nie pomyslal zeby zostac w PRL prokuratorem. Za duzo dupy ustrojowi po drodze trzeba bylo dac.

--
the_foe

Data: 2010-01-22 16:03:07
Autor: cirrus
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hjc062$7ht$1news.dialog.net.pl...
[...]

Mam inne zdanie, Wasserman jest nieco mniej głupi od Kępy.

--
stevep

KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO