KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO

Data: 2010-01-22 08:58:28
Autor: u2
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO
W dniu 2010-01-22 08:41, cytryna pisze:

Przy
porównywalnych pensjach urzędników państwowych Kamiński doszedł do mieszkania
w bloku o pow. 40m kw., zas Zbychu, Miro, Grzechu do rezydencji miejskich i weekendowych w kraju i poza jego granicami. To jest papierek lakmusowy na uczciwo¶ć rzeczonych aktywistów PO. PO prostu PO POpłaca - do czasu.

Zbyszek ma również kort tenisowy w swojej posiadło¶ci. Z kolei Miro
uwielbia pola golfowe. Grzesiek lubi być prezesem jakiego¶ klubu n.p.
sportowego. Donek gania za szmaciank± i daj± mu strzelić.

Data: 2010-01-22 10:40:56
Autor: # he®sk #
On Fri, 22 Jan 2010 08:58:28 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Zbyszek ma również kort tenisowy w swojej posiadło¶ci. Z kolei Miro
uwielbia pola golfowe. Grzesiek lubi być prezesem jakiego¶ klubu n.p.
sportowego. Donek gania za szmaciank± i daj± mu strzelić.

 opowiedz cos na temat zaintersowan blizniakow.  jarek nie ma prawa jazdy, nie ma konta bankowego,
 nie ma karty bankomatowej, wg niego internet to
 siedlisko zla i rozpusty. jakie hobby ma jego brat?
 wywolywanie strzelaniny na granicach i malpki.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 10:44:54
Autor: u2
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO
W dniu 2010-01-22 10:40, # he®sk # pisze:

Zbyszek ma również kort tenisowy w swojej posiadłości. Z kolei Miro
uwielbia pola golfowe. Grzesiek lubi być prezesem jakiegoś klubu n.p.
sportowego. Donek gania za szmacianką i dają mu strzelić.

[...]

Kompletna bzdura wymyślona dla takich durniów jak ty :)

A o lodziarni z peło to niestety prawda, tacy rządzą w kraju obecnie.

Data: 2010-01-22 11:44:26
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-22 10:44, u2 pisze:
[...]

Dziwnym trafem to PIS jest najbogatsza partia w POlsce. Jej majatek (zlokalizowany w kilku firemkach corkach i fundacjach) przekracza majatek pzoostaleych znaczacych partii razem wzietych.
I to dziwnym trafem za rzadow JK lobbysci przynosili ustawy ktore zastepowaly rzadowe projekty autorstwa Gilowskiej.
Afer unineli tylko daltego ze sluzby gonily opozycje zamiast patrzec rzadzacym na rece (jak za bolszewi)
Inna sprawa ze PO to lodziarze, ale bardzo dlaeko im do kunsztu PiS. To, po SLD, najbvardziej skorumpowana formacja nowych czasow. Przy nich PO a nawet PSL jawi sie jak zebranie swietych.

--
the_foe

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # he®sk #
On Fri, 22 Jan 2010 10:44:54 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
>  nie ma karty bankomatowej, wg niego internet to
>  siedlisko zla i rozpusty. jakie hobby ma jego brat?
>  wywolywanie strzelaniny na granicach i malpki.

Kompletna bzdura wymy¶lona dla takich durniów jak ty :)

 bzdura, powiadasz? czyzby cos sie zmienilo? moze jarek sie ozenil?
 a durni to szukaj sobie w rodzinie...

A o lodziarni z peło to niestety prawda, tacy rz±dz± w kraju obecnie.

 jasne, to oni wybudowali peron we wloszczowej...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 16:15:36
Autor: u2
W dniu 2010-01-22 12:58, # he®sk # pisze:

Kompletna bzdura wymyślona dla takich durniów jak ty :)

 bzdura, powiadasz? czyzby cos sie zmienilo? moze jarek sie ozenil?

A cóż ożenek ma do karty bankomatowej ?

A o lodziarni z peło to niestety prawda, tacy rządzą w kraju obecnie.

 jasne, to oni wybudowali peron we wloszczowej...

Nie takie przekręty wymyśliła lodziarna z peło. Włoszczowa się przy tym
chowa.

Data: 2010-01-22 16:01:05
Autor: cirrus
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjbsnp$jp3$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-01-22 10:40, # heRsk # pisze:
[...]

A to nie prezio taki idiotyzm zawarł wswojej wypowiedzi?

--
stevep

Data: 2010-01-22 11:06:52
Autor: awe
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO

Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5esil55tjcremoppcs35gklag63qualu824ax.com...
[...]

masz nieaktualne dane, ale ja rozumiem Jaroslawa Kaczynskiego. Jedy jest sie zajetym sluzba dla narodu nie ma czasu na te wszystkie pierdoly. wy hesk nawet z karta jestescie glupek.
awe

KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO