KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO

Data: 2010-01-22 10:40:56
Autor: # he®sk #
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO
On Fri, 22 Jan 2010 08:41:35 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

Wczoraj TVinfo po 22,30 podała wyniki sondy na temat zeznań Chlebowskiego po programie dotycz±cym afery hazardowej: czy wierzysz Chlebowskiemu - NIE odpowiedziało 91%, TAK odpowiedziało 9%. [...]

 nie mozna bylo spodziewac sie po tvp pelniacej misje dziejowa pis,
 ze wyniki "sondy" beda inne. ogladalem wczoraj fragmenty
 "przesluchania". zenada. zenada. zenada. poslanka kempa wykazala sie
 wyjatkowa durnoscia, a zadawane przez nia pytania wywolywaly salwy
 smiechu. ta kobiecina nie zostanie gwiazda pis ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 11:08:04
Autor: awe
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO

Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:o8sil59rdebheld76vjtfkms1gtdtgut5s4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
byla zle przygotowana taka prawda
awe

Data: 2010-01-22 11:54:59
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-22 10:40, # he®sk # pisze:
On Fri, 22 Jan 2010 08:41:35 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu>  wrote:

Wczoraj TVinfo po 22,30 podała wyniki sondy na temat zeznań Chlebowskiego po
programie dotyczÄ…cym afery hazardowej: czy wierzysz Chlebowskiemu - NIE
[...]

mam odmienne zdanie. Kempa jako jedyna powaznie traktuje swoja prace. Jest calkiem dobra. Reszta chyba ma cos za uszami bo zadaja na ogol bezsensowne pytania. A wasserman to totalna porazka. Gosciu jest prawnikiem a poziom intelektualny jaki reprezentuje jest zalosny. No, ale byl komunistycznym prokuratorem to wszystko wyjasnia. Poslom PO sie nei dziwie, tu moge zakladac ze udaja. Udawanie glupiego to sensowny wybor kiedy mozna oberwac. Stefaniuk do perfekcji nabyl umiejetnosci zadawnaia pytan swiadkom z PO niby-trudnych. Jest alegoria calego PSL, sa razem z koalicjantem i osobno jednoczesnie. Arlukowicz ma proste zadanie. Jako ze najwieksze przekrety z ust.  hazardowa byly za SLD i PIS, a teraz oni sa w koalicji, to nalezy za wszelka cene popierac PiS w tezie ze PO to cale zlo. Wychodzi mu to srednio, ale to nie jego wina, od czasu Rywina juz nikt co mowi SLD nie bierze powaznie.

--
the_foe

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # he®sk #
On Fri, 22 Jan 2010 11:54:59 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]

mam odmienne zdanie. Kempa jako jedyna powaznie traktuje swoja prace. Jest calkiem dobra. Reszta chyba ma cos za uszami bo zadaja na ogol bezsensowne pytania.

 ogladalem wczoraj jej popisy. sorry, ale to co zobaczylem to zenada.

A wasserman to totalna porazka. Gosciu jest prawnikiem a poziom intelektualny jaki reprezentuje jest zalosny.

 wczoraj prawie sie nie odzywal. brylowal tylko "gwiazdor" sld.
No, ale byl komunistycznym prokuratorem to wszystko wyjasnia.

 kempa tez rozpoczynala kariere w prl ;o))

Poslom PO sie nei dziwie, tu moge zakladac ze udaja. Udawanie glupiego
to sensowny  wybor kiedy mozna oberwac.

 jak mozna pamietac co bylo na obiad w 2008 r ?

Stefaniuk do perfekcji nabyl umiejetnosci zadawnaia pytan swiadkom z PO niby-trudnych. Jest alegoria calego PSL, sa razem z koalicjantem i osobno jednoczesnie.

 alez po to tam jest.  poczatki "afery" tak na prawde tkwia w pomrokach dziejow.  manipulowali ustawa poczynajac od jaskierni, millera przez
 gosiewskiego czy jaroslawa. dziwnym trafem jaroslaw za  posrednictwem kaminskiego wywolal "afere" jeszcze przed
 ujrzeniem przez ustawe swiatla dziennego. po co ?
 wylacznie po to by dobrac sie do tuska. to oczywiste.

Arlukowicz ma proste zadanie. Jako ze najwieksze przekrety z ust. hazardowa byly za SLD i PIS, a teraz oni sa w koalicji, to nalezy za wszelka cene popierac PiS w  tezie ze PO to cale zlo.
  zobaczymy jak wykreci sie jaskiernia,a pozniej prezes.

Wychodzi mu to srednio, ale to nie jego wina, od czasu Rywina juz nikt co mowi SLD nie bierze powaznie.

 gosciu jest ambitny i chce przy okazji ugrac cos dla siebie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 13:07:26
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-22 12:58, # he®sk # pisze:
No, ale byl komunistycznym prokuratorem to wszystko wyjasnia.
  kempa tez rozpoczynala kariere w prl ;o))

no sorry, kurator sadowy to zadna kariera... zas zostanie prokuratorem w PRL to juz byla sztuka, jesli ktos chcial zostac uczciwym Polakiem. Mowiac wprost, zaden patriota nawet by nie pomyslal zeby zostac w PRL prokuratorem. Za duzo dupy ustrojowi po drodze trzeba bylo dac.

--
the_foe

Data: 2010-01-22 16:03:07
Autor: cirrus
KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjc062$7ht$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-01-22 10:40, # heRsk # pisze:
[...]

Mam inne zdanie, Wasserman jest nieco mniej głupi od Kępy.

--
stevep

KONIEC AKTORA CHLEBOWSKIEGO