KONSTRUKCJA PSYCHICZNA SIKORSKIEGO

Data: 2009-04-05 23:30:07
Autor: cytryna
KONSTRUKCJA PSYCHICZNA SIKORSKIEGO
To jest groźne dla Polski, że człowiek z taką konstrukcją psychiczną reprezentuje nasz kraj - powiedział na temat Radosława Sikorskiego, prezydencki minister Piotr Kownacki.

Kownacki wyraził oburzenie formą gratulacji, jakie złożył Sikorski nowemu szefowi NATO. - Chciałbym serdecznie pogratulować panu premierowi Rasmussenowi wyboru na sekretarza generalnego Sojuszu Północnoatlantyckiego. Jestem przekonany, że jeśli będzie z talibami walczył tak energicznie, jak z ociepleniem klimatu, to będzie bardzo dobrym sekretarzem generalnym naszego sojuszu - powiedział Sikorski w sobotę w Strasburgu.

- To jest zachowanie ministra spraw zagranicznych? To jest zachowanie urażonego dziecka, któremu odebrano zabawkę - stwierdził Piotr Kownacki na antenie TVN24, zadając pytanie jak mogły "takie gratulacje" paść z ust osoby, która kreuje się na dżentelmena i zdobywała edukację na brytyjskich uczelniach.

- Pan Rasmussen to przyjaciel Polski, który niejednokrotnie nam pomagał i który ma bardzo dobre kontakty z Lechem Kaczyńskim - stwierdził prezydencki minister.

Data: 2009-04-05 15:04:17
Autor: mrdevilyn
On 5 Kwi, 23:30, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

 Jestem przekonany, że jeśli będzie z talibami walczył tak energicznie, jak z
ociepleniem klimatu, to będzie bardzo dobrym sekretarzem generalnym naszego
sojuszu - powiedział Sikorski w sobotę w Strasburgu.

Ach, fantastycznie przysrał temu Duńczykowi, wręcz genialnie. Niech mi
teraz tylko ktoś wytłumaczy- PO CO?
J-23

Data: 2009-04-05 23:49:21
Autor: Lorn
cytryna pisze:
[...]

Tylko Kownacki 'znany z kłamania w żywe oczy' ? Gdzie reszta prawych i sprawiedliwych ? :) Wypuścili biedaka na pierwszą linię frontu.

Data: 2009-04-06 00:06:22
Autor: Ensitherum
KONSTRUKCJA PSYCHICZNA SIKORSKIEGO
Tylko Kownacki 'znany z kłamania w żywe oczy' ? Gdzie reszta prawych i sprawiedliwych ? :) Wypuścili biedaka na pierwszą linię frontu.

a może się odniesiesz do samej wypowiedzi Sikorskiego zamiast ględzić od rzeczy ?

Data: 2009-04-06 00:12:11
Autor: Lorn
Ensitherum pisze:
Tylko Kownacki 'znany z kłamania w żywe oczy' ? Gdzie reszta prawych i sprawiedliwych ? :) Wypuścili biedaka na pierwszą linię frontu.

a może się odniesiesz do samej wypowiedzi Sikorskiego zamiast ględzić od rzeczy ?

Odnoszę się do wątku kwaśnego, który analizuje konstrukcję psychiczną Sikorskiego :> Kownacki vs Sikorski... Ten na 'K' jest z góry na straconej pozycji. Masz jeszcze jakieś życzenia ? Czy będziesz dalej ględził od rzeczy ?

Data: 2009-04-06 00:15:18
Autor: Ensitherum
KONSTRUKCJA PSYCHICZNA SIKORSKIEGO
Sikorskiego :> Kownacki vs Sikorski... Ten na 'K' jest z góry na straconej pozycji. Masz jeszcze jakieś życzenia ? Czy będziesz dalej

trochę tak, ale cytat z Sikorskiego mówi sam za siebie. nie można go podważyć.

Data: 2009-04-06 00:27:52
Autor: Lorn
Ensitherum pisze:
Sikorskiego :> Kownacki vs Sikorski... Ten na 'K' jest z góry na straconej pozycji. Masz jeszcze jakieś życzenia ? Czy będziesz dalej

trochę tak, ale cytat z Sikorskiego mówi sam za siebie. nie można go podważyć.

W czym widzisz problem ? Miał go po wyborze zignorować ? Zacytuję: "jestem przekonany, że jeśli będzie z talibami walczył tak energicznie, jak z ociepleniem klimatu, to będzie bardzo dobrym sekretarzem generalnym naszego sojuszu" Wybacz, ale nie rozumiem tego oburzenia prezydenckiego ministra.

Data: 2009-04-06 00:30:02
Autor: Ensitherum
KONSTRUKCJA PSYCHICZNA SIKORSKIEGO
generalnym naszego sojuszu" Wybacz, ale nie rozumiem tego oburzenia prezydenckiego ministra.

tu nie chodzi o oburzenie ale o klasę 'dżentelmena z Oxfordu'. zachował się jak urażone, kapryśne dziecko z piaskownicy. trzeba być POjebem aby tego nie zauważyć.

Data: 2009-04-06 00:45:41
Autor: Lorn
Ensitherum pisze:
[...]

Słuchasz wypowiedzi Pana Prezydenta ? Zakładam, że tak. Porównaj sobie Kaczyński/Sikorski. Nie widzę w jego wypowiedzi niczego co uwłaczałaby jego osobie. Starasz się na siłę przypisać niepoprawność polityczną, ale mylisz osoby :>

Data: 2009-04-06 01:37:11
Autor: ColgatesBilly

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:grb9f3$9ft$1news.interia.pl...
Ensitherum pisze:
[...]

Przykro mi, ale sie zgodzic... ;)

Sikorski to NORMALNE zero i kanalia, ale... normalne przyjnajmiej

Data: 2009-04-05 15:53:48
Autor: mrdevilyn
On 6 Kwi, 00:37, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

Sikorski to NORMALNE zero i kanalia, ale... normalne przyjnajmiej

No i co nam z tej jego normalnosci (btw. to cecha raczej u polityka
niepoządana)? To ze kanalia to dobrze, dużo gorzej że 0... a juz
całkiem fatalnie że bęcwał. Miałem kiedyś co do niego (podobnie jak w
przypadku młodego Giertycha) pewne złudzenia, pozbyłem się resztek
dziś właśnie. Chyba nie tylko ja nawiasem pisząc.
J-23

Data: 2009-04-06 00:14:35
Autor: cytryna
cytryna pisze:
> [...]

Tylko Kownacki 'znany z kłamania w żywe oczy' ? Gdzie reszta prawych i sprawiedliwych ? :) Wypuścili biedaka na pierwszą linię frontu.

05-04-09 "EU Politics Today" - Polish Foreign Minister Radosław miro1958  wczoraj kwi, 22:14
Sikorski today categorically denied he was ever a candidate for the role of NATO secretary-general. ... http://eupolitics.einnews.com/search.php?keywords=sikorski&makesearch=y   I o czym my tutaj dyskutujemy?  O kłamstwach na użytek polityki wewnętrznej chyba. miro1958  wczoraj kwi, 22:14

Głosy Internautów:
Drogi panie, my tu dyskutujemy o dość prostackim zakładaniu wnyk na pana Prezydenta, informowania o tym opinii publicznej w kraju i na świecie, jednym słowem o masakrze politycznej, która jeszcze w takim wymiarze nie nie miała miejsca w moim kraju.
~z boku  wczoraj kwi, 22:21   Oczywiście, że masz rację. Pozwolę sobie przytoczyć opinię, którą przeczytałem wcześniej na forum, że Platforma przygotowała 2 wersje odcinka serialu pt. Jak dokopać prezydentowi" Pierwsza na wypadek, gdyby Kaczyński jednak wystawił kandydaturę Sikorskiego. Wtedy jazgot brzmiałby mniej więcej, że prezydent skompromitował Polskę i przyniósł nam wstyd, bo cała Europa, etc...a on się jeden wyłamał. A przecież rząd nie zgłosił kandydatury Sikorskiego, etc,  Druga, na wypadek, gdy Kaczyński popiera kandydaturę Rasmussena. Krytyka właśnie się odbywa-Chlebowski grozi Trybunałem Stanu, inni z PO jazgotają, że prezydent nie wypełnił instrukcji rządu (której rząd nie przygotował, a Tusk spał, gdy Kaczyński dzwonił po instrukcje, no i nigdy nie oddzwonił).  Mam nadzieję, że notatka mówiąca o tym, że Tusk popierał kandydaturę Rasmussena zostanie ujawniona i kłamstwa PO wyjdą na światło dzienne. .... lewpomorski   wczoraj kwi, 23:02 PO wygrała wybory bo tak chcieli nasi oligarchowie. Miernotami łatwiej sie kieruje no i kazdego mozna w dowolnej chwili usunąć. Np. taki Chlebowski ... wystarczy jeden program o jego wójtowaniu, Kopacz ... efekt jej dyrektorowania ZOZem czyli o tym jak zostawiła ZOZ z milionowymi dlugami, Komorowski - szemrane sprawy z WSI, Donek - parę zdjęć pobitej Gochy z dawnych lat. Wszycy na krótkim pasku.
~Wojtek  wczoraj kwi, 23:15   Kochane Pla#fuski nie znają języka angielskiego. okowita    wczoraj kwi, 23:31   A co powiesz na dyplomatolstwo Sikorskiego? Mówię o ... .... gratulacjach, który złożył Rasmussenowi. Radziu zachowuje się jak chłopczyk w piaskownicy, cały czas powtarza, że nie jest kandydatem, a gdy wybrali kogoś innego to ... lewpomorski    wczoraj kwi, 23:38   Szkoda gadać. Kaczyńskiego wiadomo dlaczego chcą zniszczyć.. Posłuszne media odpowiednio przedstawią sprawę a Lemingi to kupią.. I sprawa załatwiona. Banda Tuska to najbardziej szkodliwa banda rządząca IIIRP. Zrobią każdą szkodę Polsce byleby piąć się po szczeblach kariery, władzy.. Nic ich przed robieniem lodów nie zatrzyma..A ciemny polski Leming to wszystko łyka.
 gissmoo  wczoraj kwi, 23:59  Wystarczy?

Data: 2009-04-06 00:19:32
Autor: Lorn
KONSTRUKCJA PSYCHICZNA SIKORSKIEGO
cytryna pisze:
[cut]

Wystarczy?

Nie. Chcesz się bawić w kopiowanie komentarzy ? Net nie jest PiS`owski :) W przeciwieństwie do Ciebie nie będę zaśmiecał psp. :>

Data: 2009-04-06 13:54:01
Autor: Piotr
Dnia Mon, 06 Apr 2009 00:19:32 +0200, Lorn napisał(a):

Nie. Chcesz się bawić w kopiowanie komentarzy ? Net nie jest PiS`owski :) W przeciwieństwie do Ciebie nie będę zaśmiecał psp. :>

A zaśmiecaj, ja chętne poczytam kontrę. Masz?
pz
Piotr

KONSTRUKCJA PSYCHICZNA SIKORSKIEGO