KONTO ALLIANZ - ma ktoś?

Data: 2010-07-12 07:42:52
Autor:
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
Witam

Ponawiam pytania bo dyskusja zeszła na jakieś karty w bzwbk:

1) czy opcja internetowa konta allianz jest bezpłatna
2) czy można wziąć to konto bez karty?

Data: 2010-07-12 10:03:15
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
Witam

Ponawiam pytania bo dyskusja zeszła na jakieś karty w bzwbk:

1) czy opcja internetowa konta allianz jest bezpłatna
2) czy można wziąć to konto bez karty?

mam pakiet www bezpłatny można nie brać karty

Data: 2010-07-12 03:12:09
Autor: gkafel
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
> 1) czy opcja internetowa konta allianz jest bezpłatna
> 2) czy można wziąć to konto bez karty?

mam pakiet www bezpłatny
można nie brać karty

natomiast warto dodac ze zalozenie konta w opcji "www" uniemozliwia
wziecie udzialu w promocji o ktorej piszesz w oryginalnym watku.
zaproszenie trzeba przekazac w oddziale podczas zakladania konta.
zostaje wiec prawie darmowe konto "na start" (50gr za przelew) i
wizytacja oddzialu.
jesli ktos jest zainteresowany otrzymaniem zaproszenia to zapraszam na
priv.

pzdr,
gk

Data: 2010-07-12 12:34:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?

> [...]

wizytacja oddzialu.
jesli ktos jest zainteresowany otrzymaniem zaproszenia to zapraszam na

zaraz, a ile miesięcy trzeba być w koncie "na start"? można w ten sam
dzień zmienić je na www z mocą od 1 dnia następnego miesiąca

Data: 2010-07-12 12:50:53
Autor:
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
a dlaczego twierdzisz że konto www nie bierze udziału w promocji

w regulaminie tego nie ma

skąd to wiesz i na jakiej podstawie

Data: 2010-07-15 04:28:00
Autor: gkafel
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
a dlaczego twierdzisz że konto www nie bierze udziału w promocji
w regulaminie tego nie ma
skąd to wiesz i na jakiej podstawie

fakt. zasugerowałem się informacją z innego forum, że konto "www"
można założyć tylko przez Internet. taka sytuacja uniemożliwiałaby
przekazanie zaproszenia w momencie zakladania konta.
dementuję zatem to co napisałem wcześniej. podając za infolinią:
"konto www bierze udział w promocji. jednak musi ono być założone w
obecności przedstawiciela banku (w oddziale lub przez agenta)".

br,
gk

Data: 2010-07-12 18:52:31
Autor: Ra
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
Witam

Ponawiam pytania bo dyskusja zeszła na jakieś karty w bzwbk:

1) czy opcja internetowa konta allianz jest bezpłatna
2) czy można wziąć to konto bez karty?

qmpel założył ale już chyba rezygnuje AFAIR serwis internetowy jest beznadziejny
Możliwe to że jest coś gorszego od polbanku ?

Data: 2010-07-12 19:07:54
Autor: Mithos
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
W dniu 2010-07-12 18:52, Ra pisze:
Możliwe to że jest coś gorszego od polbanku ?

Ja chciałem przenieść kartę kredytową do Alianz. Na pytanie czy mogę przenieść za dłużenie (w zasadzie to przecież jest warunek konieczny do zamiany karty) usłyszałem : "wie pan, niby się da ale jest to bardzo trudne, a ja czegoś takiego nigdy nie robiłam, jest to bardzo skomplikowana procedura więc najlepiej tego nie robić".

Podziękowałem za taki bank.

--
Mithos

Data: 2010-07-15 14:10:52
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
Możliwe to że jest coś gorszego od polbanku ?

a qmpel był niezadowolony _po_przejściu_
z polbanku do allianz?

IMHO allianzowe www jest takie sobie przeciętne
ani dobre ani złe, ot, średnia krajowa...

--

KONTO ALLIANZ - ma ktoś?