KONTO ALLIANZ - ma ktoś?

Data: 2010-07-12 10:03:15
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
Witam

Ponawiam pytania bo dyskusja zeszła na jakieś karty w bzwbk:

1) czy opcja internetowa konta allianz jest bezpłatna
2) czy można wziąć to konto bez karty?

mam pakiet www bezpłatny można nie brać karty

Data: 2010-07-12 03:12:09
Autor: gkafel
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
> 1) czy opcja internetowa konta allianz jest bezpłatna
> 2) czy można wziąć to konto bez karty?

mam pakiet www bezpłatny
można nie brać karty

natomiast warto dodac ze zalozenie konta w opcji "www" uniemozliwia
wziecie udzialu w promocji o ktorej piszesz w oryginalnym watku.
zaproszenie trzeba przekazac w oddziale podczas zakladania konta.
zostaje wiec prawie darmowe konto "na start" (50gr za przelew) i
wizytacja oddzialu.
jesli ktos jest zainteresowany otrzymaniem zaproszenia to zapraszam na
priv.

pzdr,
gk

Data: 2010-07-12 12:34:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?

> [...]

wizytacja oddzialu.
jesli ktos jest zainteresowany otrzymaniem zaproszenia to zapraszam na

zaraz, a ile miesięcy trzeba być w koncie "na start"? można w ten sam
dzień zmienić je na www z mocą od 1 dnia następnego miesiąca

Data: 2010-07-12 12:50:53
Autor:
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
a dlaczego twierdzisz że konto www nie bierze udziału w promocji

w regulaminie tego nie ma

skąd to wiesz i na jakiej podstawie

Data: 2010-07-15 04:28:00
Autor: gkafel
KONTO ALLIANZ - ma ktoś?
a dlaczego twierdzisz że konto www nie bierze udziału w promocji
w regulaminie tego nie ma
skąd to wiesz i na jakiej podstawie

fakt. zasugerowałem się informacją z innego forum, że konto "www"
można założyć tylko przez Internet. taka sytuacja uniemożliwiałaby
przekazanie zaproszenia w momencie zakladania konta.
dementuję zatem to co napisałem wcześniej. podając za infolinią:
"konto www bierze udział w promocji. jednak musi ono być założone w
obecności przedstawiciela banku (w oddziale lub przez agenta)".

br,
gk

KONTO ALLIANZ - ma ktoś?