KONTO FIRMOWE W MBANK

Data: 2020-05-01 13:39:23
Autor: kusy
KONTO FIRMOWE W MBANK
posiadam konto osobiste intesive w mbank, jednocześnie prowadze działalność, nigdy nie zmieniałem tego konta w firmowe bo nie chciałem generowac dodatkowych kosztów utrzymania takiego konta. Teraz jednak musze bo chciałbym skorzystać z pozyczki z tarczy antykryzykowej z Państwowego Funduszu rozwoju, pozyczke ta ogarnia sie własnie przez bank. Tu zonk bo oczywiście Mbank nie daje popchnąc wniosku bo warunkiem musi byc konto firmowe. Z ciężkim sercem załozyłem więc konto firmowe wczoraj, mam numer wniosku ale konta wciąż nie ma, tu moje pytanie ile sie czeka na założenie takiego kontA? Rozumiem, że 1 maja i dzien wolny od pracy, czyli co dopiero w poniedziałek mogę liczyc na utworzenie? Drugie pytanie, na infolini powiedziano mi że konta osobistego nie mozna zmienić w firmowe, prawda to? Trzeba otwierac drugie konto??

Data: 2020-05-03 10:02:59
Autor: Marek
KONTO FIRMOWE W MBANK
On Fri, 1 May 2020 13:39:23 +0200, "kusy" <kusy@interia.pl> wrote:
wniosku ale konta wciaz nie ma, tu moje pytanie ile sie czeka na zalozenie

Byłem w identycznej sytuacji ale ja zakładałem konto przez mlinie, mlinka uruchomiła je od razu (też w weekend to było). Wnioski należy składać przez aparat białkowy, który odrazu je akceptuje a nie przez system wnioskowyy bo wtedy się czeka aż ktoś to przeprocesuje a w weekendy nie ma tego ktosia.

--
Marek

Data: 2020-05-08 14:10:47
Autor: Poldek
KONTO FIRMOWE W MBANK
W dniu 2020-05-01 o 13:39, kusy pisze:
[...]

Byłem w podobnej sytuacji, ale jeszcze przed virusem. Potrzebowałem mieć konto firmowe, bo najważniejszy klient stwierdził, że będzie akceptował tylko faktury z podzieloną płatnością. Nieistotne. W każdym razie - tak, trzeba założyć drugie konto. Masz pod jednym loginem konto/a/ prywatne i firmowe. W moim przypadku uruchomienie konta firmowego trwało nie więcej niż 1 dzień roboczy. Zakładałem przez WWW.

Data: 2020-05-09 10:59:30
Autor: Budzik
KONTO FIRMOWE W MBANK
Użytkownik Poldek pugilares@intgeria.eu ...

[...]

To i tak długo wytrwaliscie.
Mi klienci powiedzieli juz kilka miesiecy temu ze jak nie bede miał konta na białej liscie w edg to nie zapłaci :)

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2020-05-09 16:51:13
Autor: cef
KONTO FIRMOWE W MBANK
W dniu 2020-05-09 o 12:59, Budzik pisze:

Mi klienci powiedzieli juz kilka miesiecy temu ze jak nie bede miał konta
na białej liscie w edg to nie zapłaci :)

Ale w czym jest problem, bo nie bardzo rozumiem?
Są jakieś konta firmowe, których nie pokazuje biała lista?
Czy po prostu ktoś nie posiada firmowego i używa do celów DG
zwykłego rachunku?

Data: 2020-05-10 11:17:36
Autor: Pete
KONTO FIRMOWE W MBANK
Hello, cef.
On 09.05.2020 16:51 you wrote:

> Ale w czym jest problem, bo nie bardzo rozumiem? Są jakieś konta > firmowe, których nie pokazuje biała lista? Czy po prostu ktoś nie > posiada firmowego i używa do celów DG zwykłego rachunku?

Tak

--
Pete

Data: 2020-05-10 12:06:50
Autor: Kamil Jońca
KONTO FIRMOWE W MBANK
Pete <nobody@nowhere.com> writes:

Hello, cef.
On 09.05.2020 16:51 you wrote:

 > Ale w czym jest problem, bo nie bardzo rozumiem? Są jakieś konta  > firmowe, których nie pokazuje biała lista? Czy po prostu ktoś nie  > posiada firmowego i używa do celów DG zwykłego rachunku?

> [...]

Tak? To jest odpowiedź na które pytanie? :)

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-05-10 13:15:52
Autor: Wojciech Bancer
KONTO FIRMOWE W MBANK
On 2020-05-10, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

> [...]

Tak

Tak? To jest odpowiedź na które pytanie? :)

Zakładam że to:
"Po prostu ktoś nie posiada firmowego i używa do celów DG zwykłego rachunku".
bo konto Intensive z początku wątku to typowy ROR, a nie rachunek bieżący.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-05-10 15:43:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KONTO FIRMOWE W MBANK

"Kamil "Jońca"" 87mu6gdryd.fsf@alfa.kjonca

> [...]
 > posiada firmowego i używa do celów DG zwykłego rachunku?

Tak

Tak? To jest odpowiedź na które pytanie? :)

To uniwersalna odpowiedź -- pozbawiona zbędnych słów!

Kiedyś zadałem w jednym m@ilu dwa przeciwstawne pytania -- dostałem
jedną odpowiedź twierdzącą przyozdobioną masą różnych ozdobników
typu: 'dokładnie', 'właśnie w ten sposób', 'na ten moment'...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2020-05-10 22:00:55
Autor: Pete
KONTO FIRMOWE W MBANK
Hello, kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca).
On 10.05.2020 12:06 you wrote:

> Tak? To jest odpowiedź na które pytanie? :)

Na oba
 --
Pete

KONTO FIRMOWE W MBANK