KONUSY Shimano do piast XT (775) gdzieś dostępne

Data: 2009-09-22 21:29:37
Autor: Adrian S.
KONUSY Shimano do piast XT (775) gdzieś dostępne
Wojtek wrote:

Rozsypały się po przebiegu 8kkm... Właśnie dowiedziałem się, że chyba są
nie dostępne w oficjalnej dystrybucji (Pawlak).

Ale czy to prawda, może ktoś widział?????

 Ja też potrzebowałem bo były trochę wżery, obcy mi wcześniej sklep rowerowy
dla chęci mi pomocy rozebrał piastę XT i sprzedał mi za 30zł stożki, ośkę i
wszystkie podkładki.  --
Adrian S. the Lajt Rider

KONUSY Shimano do piast XT (775) gdzieś dostępne