KOSZTOWNY EUROKOŁCHOZ

Data: 2009-06-19 09:06:21
Autor: cytryna
KOSZTOWNY EUROKOŁCHOZ
Ostatni raport Stowarzyszenia Europejskich Izb Handlowych i Przemysłowych - Eurochambers - podaje, że w latach 1998-2008  regulacje i dyrektywy UE kosztowały kraje członkowskie ponad BILION EURO, w tym Polskę 28,4 miliarda euro. Regulacje te obciążyły mieszkańca Polski na 1100 euro dopłaconych do kupowanych towarów i usług. Ładnie i zachęcająco brzmi perspektywa wspólnego państwa i konstytucji UE. Syf!

Data: 2009-06-19 12:16:55
Autor: sofu
KOSZTOWNY EUROKOŁCHOZ

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości
[...]

Zanim Eurokołchoz sie rozleci musi wzorem komunizmu zmienic wiekszośc
uczciwych ludzi w dziadów.

sofu

Data: 2009-06-19 13:22:12
Autor: MH
KOSZTOWNY EUROKOŁCHOZ

> [...]
wspólnego
> państwa i konstytucji UE. Syf!
>
> -- Zanim Eurokołchoz sie rozleci musi wzorem komunizmu zmienic wiekszośc

Ja tam bardziej optymistycznie na to patrzę. Mam nadzieję , że to pirdolnie
zdecydowanie szybciej. Ciekaw jestem co te ciule powiedzą jak Irole po raz
kolejny powiedzą NO ....

MH

Data: 2009-06-21 03:03:24
Autor: jendrysz
KOSZTOWNY EUROKOŁCHOZ
MH pisze:
[...]

To samo co u nas mówili o wyborczym bojkocie. Czyli nic.
Odczekają trochę, zatrudnią kilku Michników i będą w Europie.
Nie tak dawno Polacy powiedzieli NIE Buzkowi i Lewandowskiemu, a mimo to ekipa Michnika wykręciła co chciała.

jendrysz

KOSZTOWNY EUROKOŁCHOZ