KOSZYK939

Data: 2009-08-10 11:16:47
Autor: Marcin Bugajski
KOSZYK939
Witam!

Proszę o wyrozumiałość (jeśli NTG) - szukam koszyka pod 939 - bo mój oryginalny się postarzał i zwyczajnie pękł...

Na allegro z wysyłka to 40 dychy - dużo:-(

Czy jest ktoś z Zielonej Góry lub okolic - kto mógłby sprzedać mi to cacko taniej?

Wiem, wiem to nie straszna kasa - ale jeśli mam reanimować płytę (zamiast kupować nowy sprzęt) każda złotówka sie liczy.

pozdrawiam

Marcin

Ewentualnie może polecicie mi jakiś niedrogi cooler który ma swój koszyk/mocowanie pod 939...

Data: 2009-08-10 12:15:18
Autor: Tomaszek
KOSZYK939
Marcin Bugajski pisze:
Proszę o wyrozumiałość (jeśli NTG) - szukam koszyka pod 939 - bo mój oryginalny się postarzał i zwyczajnie pękł...

Prawem dedukcji domniemanej;) mniemam, że chodzi o podstawkę pod procesor o symbolu "Socket 939"? Jeśli chodzi o to, to grupa właściwa.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-10 12:21:57
Autor: Marcin Bugajski
KOSZYK939

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:h5os3t$7pn$2atlantis.news.neostrada.pl...
Marcin Bugajski pisze:
[...]

tak, chodzi o plastikową podstawkę :-)

Data: 2009-08-10 13:47:24
Autor: Tomaszek
KOSZYK939
Marcin Bugajski pisze:
tak, chodzi o plastikową podstawkę :-)

No to jesteś na dobrej grupie;) Najlepiej kup jakąś starą uszkodzoną płytę z taką właśnie podstawką. Wyjdzie taniej niż kupienie oddzielnie samej podstawki.Może nawet za darmo, jak ktoś się będzie chciał pozbyć złomu w Twojej okolicy;)

Data: 2009-08-10 13:29:25
Autor: Konrad 'd3viCe' PiĂłro
KOSZYK939
On Mon, 10 Aug 2009 11:16:47 +0200
"Marcin Bugajski" <mbug_wytnij_@lu.mofnet.gov.pl> wrote:

Na allegro z wysyłka to 40 dychy - dużo:-(

Potrzebowałem jakiś czas temu dwóch takich koszyków (moja płyta nie
była w nie wyposażona). Kupiłem na szrocie komputerowym dwie
uszkodzone płyty s939 za 20zł sztuka, szrot namierzyłem przez allegro.
A płyty przy okazji przydają się na części do innych urządzeń ;)
Poszukaj, może coś w dziale uszkodzone znajdziesz po filtrze na
miejscowość.

Konrad 'd3viCe' PiĂłro

Data: 2009-08-10 15:24:33
Autor: Jacek
KOSZYK939
Mam takowy.
Odstapie darmo.

Data: 2009-08-10 15:57:35
Autor: Marcin Bugajski
KOSZYK939

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:sc8nu0rpotyl$.fsab9mvdlpgu.dlg40tude.net...
Mam takowy.
Odstapie darmo.

Rzuć jakimś kontaktem:-)
bo ten ala@ola to chyba nie do końca ok?;-)
jakby co mój adres jest ok tylko trza  "_wytnijto_" ...wyciąć :-)

pozdrawiam

Marcin

KOSZYK939