KPIR w Mała Księgowość

Data: 2009-08-01 08:03:30
Autor: zlotawy
KPIR w Mała Księgowość
Witam,
sam sobie prowadze KPIR w Excel. Ale męczy mnie to poteżnie.
Poklikalem sobie dzis w Malej ksiegowosci RP i chcialbym sie
przeniesc.

No i teraz kwestie takie:

1) Czy mozna z excel jakos komfortowo przerzucic dane? Czy moze
zostawic do konca lipca w excel, a sierpien zaczac w aplikacji. Da sie
przeniesc samo podsumowanie na stan 31.07.2009?

2) Tworzac konta kpir nalezy wybrac rodzaj rejestru VAT.. no i sam nie
wiem co z dlugiej listy wybrac... roznice jednowyrazowe w opisie.

Pozdrawiam
zlotawy

Data: 2009-08-01 09:17:46
Autor: zlotawy
KPIR w Mała Księgowość
On 1 Sie, 17:03, zlotawy <zlot...@gmail.com> wrote:
[...]

Wklepuję na przykład fakturkę za zakup domeny internetowej. Ktory
rejestr VAT wybrac z listy?

Dzieki
zlotawy

Data: 2009-08-01 14:32:51
Autor: zlotawy
KPIR w Mała Księgowość
On 1 Sie, 18:17, zlotawy <zlot...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Pozdrawiam
> zlotawy

Wklepuję na przykład fakturkę za zakup domeny internetowej. Ktory

zajmuje sie sprzedaza przez sklep internetowy, opodatkowanie vatem
22%.

zlotawy

Data: 2009-08-03 19:26:26
Autor: Technolog
KPIR w Mała Księgowość
Dnia Sat, 1 Aug 2009 14:32:51 -0700 (PDT), zlotawy napisał(a):

zajmuje sie sprzedaza przez sklep internetowy, opodatkowanie vatem
22%.

Spróbuj na pl.soc.prawo.podatki

KPIR w Mała Księgowość