KPITALNA WYPOWIEDZ ZIEMKIEWICZA O PODATKACH:))

Data: 2011-02-14 18:07:57
Autor: obserwator
KPITALNA WYPOWIEDZ ZIEMKIEWICZA O PODATKACH:))

...oraz o tym jak ten obecny system sam pierdyknie:

http://www.youtube.com/watch?v=FqGbKdu9Wm4&feature=related

PS. widze, ze wiele osob na tej grupie nadal nie kojarzy co sie dzieje i co
jest tego stanu przyczyna. Ziemnkiewicz mowi np. o pociotkach wywodzacych w prostej linii od
beneficjentow rzekomo obalonego sytemu komunistycznego. Ciemniaki podobnie jak to bylo za komuny, nadal blokuja mlodym, zdolnym
ludziom dostep do zarzadzania krajem.

Naprawde swietna i dowcipna analiza tego, co jest i co sie z tymi imbecylami
postkomuszymi bez wyobrazni (jak to u umyslowo ograniczonych, pazernych kretynow zreszta bywa)...niebawem stanie:)) --

Data: 2011-02-14 19:51:40
Autor: u2
W dniu 2011-02-14 19:07,  obserwator pisze:
..oraz o tym jak ten obecny system sam pierdyknie:

Sam nie pierdyknie, trzeba płacić na coraz więksżą  biurokrację, lub na
KRUS jak autor :)

Data: 2011-02-14 19:23:25
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-14 19:07,  obserwator pisze:
> ..oraz o tym jak ten obecny system sam pierdyknie:

Sam nie pierdyknie, trzeba płacić na coraz więksżą  biurokrację, lub na
KRUS jak autor :)

jesli sie dmucha balon i nie wie sie kiedy przestac, to co sie z balonem stanie?

Polska na takie dmuchanie jak robia to panstwa o dluzszym stazu w systemie
demokratycznym, pozwolic sobie nie moze, bo jest zbyt bieda.

Pod linkiem ktory podalem, chyba nie ma jednak wypowiedzi Ziemkiewicza na
temat podatkow, dlatego podaje adres strony gdzie mozna przejrzec calosc jego
wypowiedzi:

http://wzzw.wordpress.com/2011/01/24/czy-polacy-wygineli/

Brakuje tylko czesci 9. Mozna ja znalezc tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=VwqiXrFTkpI

Warto poswiecic troche czasu i posluchac, bo to rzeczywiscie ciekawe analizy i
wypowiedzi.

Data: 2011-02-14 20:38:41
Autor: u2
W dniu 2011-02-14 20:23,  obserwator pisze:
jesli sie dmucha balon i nie wie sie kiedy przestac, to co sie z balonem stanie?

Jeśli balon nie pęka, to znaczy że przestanie dmuchania nic nie zmieni.

Data: 2011-02-14 19:47:30
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
ie?

Jeśli balon nie pęka, to znaczy że przestanie dmuchania nic nie zmieni.

ja jestem wywazonym optymista. Jesli jest sie pesymista, to trzeba miec pretensje tylko do siebie.

Teraz wiem, ze stanie sie tak, jak mowi Ziemkiewicz.

Warto byc optymista, bo im wiecej nas bedzie, tym balon peknie szybciej z hukiem.

Zawsze najpierw rodzi sie myl, a potem....wiadomo:)

Data: 2011-02-14 20:49:58
Autor: u2
W dniu 2011-02-14 20:47,  obserwator pisze:
Teraz wiem, ze stanie sie tak, jak mowi Ziemkiewicz.

Ja tam nie jestem Kubusiem Fatalistą i wiem, że jak by nie zaklinano
rzeczywistość to zbrodniarze poniosą zasłużona karę.

Data: 2011-02-14 19:57:00
Autor: obserwar or
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-14 20:47,  obserwator pisze:
> Teraz wiem, ze stanie sie tak, jak mowi Ziemkiewicz.

Ja tam nie jestem Kubusiem Fatalistą i wiem, że jak by nie zaklinano
rzeczywistość to zbrodniarze poniosą zasłużona karę.

niestety nie zawsze tak bywa z nimi, ale ich dzieci, wnuki lub pra pra wnuki
czesto maja przerabana - kiedy sie pod tym katem przeglada historie.

Data: 2011-02-14 20:58:08
Autor: u2
W dniu 2011-02-14 20:57,  obserwar or pisze:
niestety nie zawsze tak bywa z nimi, ale ich dzieci, wnuki lub pra pra wnuki
czesto maja przerabana - kiedy sie pod tym katem przeglada historie.

Nie martw się, kara będzie sroga :)

Data: 2011-02-14 13:00:31
Autor: Marek
On Feb 14, 8:58 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> niestety nie zawsze tak bywa z nimi, ale ich dzieci, wnuki lub pra pra wnuki
> czesto maja przerabana - kiedy sie pod tym katem przeglada historie.

...przejda na glodowe emerytuty ( 4000-5000zl)

Data: 2011-02-14 22:06:23
Autor: u2
W dniu 2011-02-14 22:00, Marek pisze:
Nie martw się, kara będzie sroga :)

..przejda na glodowe emerytuty ( 4000-5000zl)

I umrą jako bezzębni staruchy ;)

Data: 2011-02-15 01:16:18
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-14 20:58, u2 pisze:
[...]

Uciekniesz jak obsrywator z kraju... Wasza kara, nasze szczęście :-p

Data: 2011-02-15 01:19:35
Autor: Lorn
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Swoje dzieci uczysz polskiego? Jakoś mam wrażenie żeś bezdzietny jak Jarus... Takie niby patriotyczne i myślące o przyszłości, a w rzeczywistości zniewieściałe o tchórzliwe  ;-p

Data: 2011-02-15 01:14:28
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-14 20:38, u2 pisze:
W dniu 2011-02-14 20:23,  obserwator pisze:
jesli sie dmucha balon i nie wie sie kiedy przestac, to co sie z balonem stanie?

Jeśli balon nie pęka, to znaczy że przestanie dmuchania nic nie zmieni.

Obama dmucha zielone i nie kwiczysz? ;-p

Data: 2011-02-15 01:13:41
Autor: Lorn
KPITALNA WYPOWIEDZ ZIEMKIEWICZA O PODATKACH:))
W dniu 2011-02-14 19:07,  obserwator pisze:
..oraz o tym jak ten obecny system sam pierdyknie

Siedzisz w bankrutujących Stanach i wklejasz analizę Ziemkiewiczowską :> Zabawny jesteś ;-p

KPITALNA WYPOWIEDZ ZIEMKIEWICZA O PODATKACH:))