KPiR, ewidencja z miesiaca poprzedniego

Data: 2011-04-06 11:18:33
Autor: mr2
KPiR, ewidencja z miesiaca poprzedniego
Witam. Prosze o porade. Zlecilem transport w miesiacu marcu. Kierowca obcej firmy zaladowal sie i rozladowal w zeszlym miesiacu. Faktura zostala wystawiona z ostatnim dniem miesiaca i wyslana listem poleconym. Otrzymalem ja dzisiaj tj. 06.04.2011. W jaki sposob wpisac ja do KPRiR i rejestru VAT, z jakimi datami? Dzieki pozdr. M.

Data: 2011-04-07 19:05:48
Autor: Gotfryd Smolik news
KPiR, ewidencja z miesiaca poprzedniego
On Wed, 6 Apr 2011, mr2 wrote:

Witam. Prosze o porade.

  Sądząc z gęstości odpowiedzi to nie był dobry pomysł.
  Z tą poradą.

pzdr, Gotfryd

KPiR, ewidencja z miesiaca poprzedniego