Data: 2009-04-28 21:27:06 | |
Autor: mk | |
KPiR jak ująć umowę zlecenia | |
Witam
Prowadzę 1-os, DG, KPiR, VAT. Zatrudniam na umowę zlecenie osobę, która jest zatrudniona gdzie indziej na 1/4 etatu. Jak powinienem zaksięgować w KPiR taką umowę gdy rozliczenie wygląda tak: Podstawa 278,06 Emerytalna(9,76) 27,14 Rentowa(1,5%) 4,17 Chorobowa(2,45%) 6,81 Składki razem: 38,12 Koszty (20%) 55,61 Podstawa do zdrowotnej 239,94 Podstawa do podatku 184,33 Zaliczka na podatek 36,87 Zdrowotna(9%) 21,59 Zdrowotna do odliczenia(7,75%) 18,60 Podatek 18,27 Do wypłaty 221,67 W kol. 12 kwotę 221,67 z datą wykonania przelewu? Co ze składkami ZUS? dzięĸi pozdr. mk |
|
Data: 2009-04-28 21:59:13 | |
Autor: Tristan | |
KPiR jak uj±ć umowę zlecenia | |
W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 kwiecień 2009 21:27 (autor mk publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gt7le6$cjg$1@atlantis.news.neostrada.pl>):
Jak powinienem zaksięgować w KPiR tak± umowę gdy rozliczenie wygl±da tak: Nie. Przecież Twój koszt jest większy.... Tam z ZUSem jaki¶ cyrk jest, że pół płaci pracodawca, a pół pracownik, ale to nie wiem czy nie na UoP tylko. W każdym razie, czę¶ć płacona przez pracownika jest Twoim kosztem. Więc na mój gust to 278,06 jest TWOIM kosztem. -- Tristan Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyty Mydełko Fa 2 |
|
Data: 2009-04-28 22:44:39 | |
Autor: SDD | |
KPiR jak uj±ć umowę zlecenia | |
Użytkownik "mk" <mk@mk.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gt7le6$cjg$1atlantis.news.neostrada.pl...
W koszty cale brutto. Co ze składkami ZUS? W koszty tez pojdzie czesc ZUSu placona przez Ciebie za zleceniobiorce. Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-04-28 23:07:04 | |
Autor: cef | |
KPiR jak ująć umowę zlecenia | |
mk wrote:
Jak powinienem zaksięgować w KPiR taką umowę gdy rozliczenie wygląda Podstawa do podatku 184,33 Może sprawdź jak należy to zaokrąglić i policz ponownie. |
|
Data: 2009-04-28 23:19:50 | |
Autor: mk | |
KPiR jak ująć umowę zlecenia | |
cef pisze:
mk wrote: To przykład przeliczony dosłownie, bez zaokrąglenia. Faktycznie podatek zaokrąglony był do pełnych złotych, czyli w tym przypadku 37 zł. pozdr. mk |
|