KR126HY jesteś zgłoszony na policję

Data: 2011-03-13 20:21:12
Autor: A.K.
KR126HY jesteś zgłoszony na policję
Dnia Sun, 13 Mar 2011 18:12:45 +0100, Wojtek M. napisał(a):

Jak ktoś z Was przypadkiem ma namiary na ten samochód i własciciela to proszę o informację, policjant który przybył na miejsce zdarzenia potwierdził że to ten samochód.

Przecież policja zna numer rejestracyjny, myślisz że będą pytać po
znajomych czy sprawdzą w CEPiK?
Skąd w tobie przeświadczenie że ów kierowca czyta p.m.s.???

A.K. - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-03-13 20:37:49
Autor: Wojtek M.
KR126HY jesteś zgłoszony na policję

Przecież policja zna numer rejestracyjny, myślisz że będą pytać po
znajomych czy sprawdzą w CEPiK?
Skąd w tobie przeświadczenie że ów kierowca czyta p.m.s.???

Może ktoś z grupowiczów ma jakieś wiadomosci, napisałem to ponieważ z policji mieli do mnie dzwonić zaraz jak go odnajdą i do teraz nie skontaktowali się ze mną a marka samochodu się zgadzała bo mi to potwierdzili po przybyciu na miejsce

Data: 2011-03-13 20:41:10
Autor: Wojtek M.
[...]

No i szlag mnie trafia bo rower na którym jechałem jest 3 razy droższy od auta które we mnie wjechało. Był to volkswagen z końca lat 90

Data: 2011-03-13 20:43:33
Autor: Grejon
W dniu 2011-03-13 20:41, Wojtek M. pisze:

No i szlag mnie trafia bo rower na którym jechałem jest 3 razy droższy
od auta które we mnie wjechało. Był to volkswagen z końca lat 90

To ty rowerem Porsche jeździsz, że jest warty 15 tys.? :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-13 20:47:03
Autor: Wojtek M.
[...]

Prawie ale po Krakowie jeździ kilka droższych strzałów

Data: 2011-03-13 21:00:19
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Grejon pisze:
[...]

Wierz mi, że rower porsche czy mercedes ma zazwyczaj tylko ładny napis. Niestety zazwyczaj te rowery są jedynie bardzo drogie, podczas gdy osprzęt mają na bardzo średnim poziomie :-)

A za 15 tys zł można kupić przyzwoity rower :-)

Seco

Data: 2011-03-13 21:02:29
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-03-13 21:00, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Grejon pisze:
[...]

Bardzo być może, ale takowy brandowany Peugeot był naprawdę w porządku.

A za 15 tys zł można kupić przyzwoity rower :-)

Przyzwoity można kupić i za 1,5kPLN. Pytanie tylko do czego ma on
służyć :)

Data: 2011-03-13 21:08:29
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Grejon pisze:
[...]

No Panie! Będąc młokosem śliniłem się do szosówek PUGa. Tyle, że PUG po prostu robił również rowery więc i zdarzały się cacka :-)

A za 15 tys zł można kupić przyzwoity rower :-)

Przyzwoity można kupić i za 1,5kPLN. Pytanie tylko do czego ma on
służyć :)

No, może za 2,5 :). Podstawowa sprawa, do czego ma być rower :-)

Seco

Data: 2011-03-13 21:25:18
Autor: Wojtek M.
KR126HY jesteś zgłoszony na policję

No, może za 2,5 :). Podstawowa sprawa, do czego ma być rower :-)

Święte słowa, moja żona śmiga na takim za 1000 i jest nawet za dobry dla niej :)

Data: 2011-03-13 21:44:38
Autor: Artur Maśląg
KR126HY jesteś zgłoszony na policję
W dniu 2011-03-13 21:08, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Artur Maśląg pisze:
(...)
Bardzo być może, ale takowy brandowany Peugeot był naprawdę w porządku.

No Panie! Będąc młokosem śliniłem się do szosówek PUGa. Tyle, że PUG po
prostu robił również rowery więc i zdarzały się cacka :-)

Wiele lat spędziłem na szosówkach :)

A za 15 tys zł można kupić przyzwoity rower :-)

Przyzwoity można kupić i za 1,5kPLN. Pytanie tylko do czego ma on
służyć :)

No, może za 2,5 :). Podstawowa sprawa, do czego ma być rower :-)

Na miejski rower 2,5 to przesada - za 1kPLN kupisz coś przyzwoitego
i spełniającego swoją funkcję. No, ale to i tak ntg :)

Data: 2011-03-14 01:28:25
Autor: Przemek V
On Mar 13, 9:44 pm, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
W dniu 2011-03-13 21:08, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

> Artur Ma l g pisze:
(...)

> No Panie! B d c m okosem lini em si do szos wek PUGa. Tyle, e PUG po
> prostu robi r wnie rowery wi c i zdarza y si cacka :-)

Wiele lat sp dzi em na szos wkach :)

Pug to marka dla pospólstwa. Ja się woziłem, a co, Jaguarem... na
szytkach! :)

Data: 2011-03-14 09:58:10
Autor: AL
W dniu 2011-03-14 09:28, Przemek V pisze:
On Mar 13, 9:44 pm, Artur Maśląg<futr...@polbox.com>  wrote:
W dniu 2011-03-13 21:08, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Artur Ma l g pisze:
(...)
[...]

bo ferrari w swatku rowerowym nie brzmi juz tak dobrze jak w swiatku motoryzacyjnym ;)

http://roweryferrari.pl/component/virtuemart/category/1/rowery-na-licencji-ferrari

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-03-14 10:42:16
Autor: Artur Maśląg
KR126HY jesteś zgłoszony na policję
W dniu 2011-03-14 09:28, Przemek V pisze:
On Mar 13, 9:44 pm, Artur Maśląg<futr...@polbox.com>  wrote:
W dniu 2011-03-13 21:08, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Artur Ma l g pisze:
(...)
[...]

Jakby to powiedzieć - epizod z Jaguarem na szytkach jak najbardziej
mam w swej historii i też go mile wspominam :) Dodam jeszcze, że
znajomy mi obiecał Huragana jak już nie będzie w stanie czymś takim
jeździć :) Wciąż czekam - to jest klasyka :)

KR126HY jesteś zgłoszony na policję