KR126HY jesteś zgłoszony na policję

Data: 2011-03-14 01:47:03
Autor: Michał Gut
KR126HY jesteś zgłoszony na policję
mial naklejke PMS?

Data: 2011-03-14 08:01:20
Autor: Wojtek M.
KR126HY jesteś zgłoszony na policję

mial naklejke PMS?

Na to nie zwróciłem uwagi, ale ja dla przykładu jej nie mam a czytuję grupę regularnie. Gdybym chciał okleić swoje auto oznaczeniami grup które subskrybuję to nawet szyb by mi zabrakło

Data: 2011-03-14 11:03:46
Autor: Michał Gut
[...]

prawdopodobienstwo na ze byl z pms jest takie jak to ze spotkasz go w najblizszej biedronce 2 kwietnia.
:)
nie popusc mu ale nie ma sensu walic na pms bo gwarantuje ci ze nic to nie zmieni ani ze on tego nie przeczyta.

Data: 2011-03-14 08:45:14
Autor: Maciek
KR126HY jesteś zgłoszony na policję
Dnia Mon, 14 Mar 2011 01:47:03 +0100, Michał Gut napisał(a):

mial naklejke PMS?

Albo moze *miala*? :)

--
Maciek