KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)

Data: 2012-08-14 16:20:37
Autor: Observatory
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Data: 2012-08-14 18:24:09
Autor: zdumiony
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Użytkownik " Observatory" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k0dtsl$m2p$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=NB5kYgn1G58&feature=player_embedded#!

Czego oczekiwać po latach komunizmu. Dobrze że chociaż Putin nie pije.

Data: 2012-08-14 16:55:55
Autor: Observatore
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Czego oczekiwać po latach komunizmu. Dobrze że chociaż Putin nie pije.

przeciez komunizm podobno upadl w FR ponad 20 lat temu.

Skad wiecie, ze Putin nie pije? --

Data: 2012-08-14 19:23:25
Autor: zdumiony
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0dvur$601$1inews.gazeta.pl...
przeciez komunizm podobno upadl w FR ponad 20 lat temu.

Potrzeba pokoleń aby załatać tą dziurę po komuniźmie, bo komuś zachciało się zbudować "najlepszy ustrój" w Rosji.

Skad wiecie, ze Putin nie pije?

Jeżeli pije to tylko z umiarem, dla smaku. Czy jest dla niego jakaś alternatywa? Jest liberalny w porównaniu z takim Łukaszenką, w Rosji lepiej jak jest u władzy jeog partia niz Ziuganow czy Żyrinowski. Czy jest dla niego jakaś alternatywa, chyba tylko Miedwiediew, jeszcze bardziej liberalny, choć nie cieszący się taką popularnością.
Nie jestem zwolennikiem Putina, ale widzę że jest twardym politykiem, jakiego potrzebuje Rosja. Choć z drugiej strony nie jest to niestety polityk o czystych rękach. Jest bardzo kontrowersyjny, może kiedyś w Rosji pojawi się ktoś po Putinie. W żadnym razie nie stawiam Putinowi Laurki, należy pamiętać choćby o Litwinience, który został brutalnie zamordowany.

Data: 2012-08-14 17:42:14
Autor: Observatore
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
> [...]

Potrzeba pokoleń aby załatać tą dziurę po komuniźmie, bo komuś zachciało się zbudować "najlepszy ustrój" w Rosji.

 ale aby *zalatac te dziure po komunizmie*(jak piszecie), to trzeba wprowadzac
zmiany, a nie powracac do systemu ktory doprowadzil do obecnej sytuacji- a tak
wlasnie robi ekipa Putina i wzorujacy sie na niej obecna klika rzadzaca Polska.

> [...]

Nie jestem zwolennikiem Putina, ale widzę że jest twardym politykiem, jakiego potrzebuje Rosja. Choć z drugiej strony nie jest to niestety polityk o czystych rękach. Jest bardzo kontrowersyjny, może kiedyś w Rosji pojawi się ktoś po Putinie. W żadnym razie nie stawiam Putinowi Laurki, należy pamiętać choćby o Litwinience, który został brutalnie zamordowany.

Wypisujecie laurki i jestescie zwolennikiem Putina - to widac ewidentnie w tym
tekscie. Widze, ze uwazacie iz wiecie wiecj, anizeli Rosjanie - przeciwnicy
obecnej kliki rzadzacej neosowietami.

Wiecie nawet, ze pije umiarkowanie - zadziwiajace:)

Data: 2012-08-14 19:30:04
Autor: Klin
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
W dniu 2012-08-14 18:55,  Observatore pisze:
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

Czego oczekiwać po latach komunizmu. Dobrze że chociaż Putin nie pije.

przeciez komunizm podobno upadl w FR ponad 20 lat temu.

Skad wiecie, ze Putin nie pije?

    Przecież wkleiłeś to powinieneś wiedzieć, że nie pije.
    Wysłuchaj jeszcze raz uważnie.

   http://www.youtube.com/watch?v=tng8g95snLw&feature=related

Data: 2012-08-14 17:47:09
Autor: Observatore
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):

> [...]
>
> Skad wiecie, ze Putin nie pije?

    Przecież wkleiłeś to powinieneś wiedzieć, że nie pije.

przeciez to hymn pochwalny, ale we wspolczesnym wydaniu. Wkleilem go dla jaj:))

Stalinowi tez tak spiewano. W Polsce rowniez tacy byli co spiewali i pisali
wiersze i jak widac z waszego tekstu - nadal tacy sa.

Jestescie klasycznym przypadkiem, zasuszonego czekisty, bez odrobiny poczucia
humoru:))

Data: 2012-08-14 21:33:33
Autor: Klin
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
W dniu 2012-08-14 19:47,  Observatore pisze:
Klin pisze:

     PrzecieĹź wkleiłeś to powinieneś wiedzieć, Ĺźe nie pije.
     Wysłuchaj jeszcze raz uwaĹźnie.

[...]

   MoĹźe byś sam wyluzował i przestał się gorączkować na samo
   wspomnienie Rosji, Putina i огО святеишествa Cyryla. :-)

Data: 2012-08-14 19:43:13
Autor: Observatore
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Klin <klin\@wp.pl,                                                                     Może byś sam wyluzował i przestał się gorączkować na samo
   wspomnienie Rosji, Putina i ??? ???????????a Cyryla. :-)

*************************************
znowu stosujecie metode czekistow i wmawiacie komus wlasne wymysly?

To jest usenet, czyli grupa bez cenzury, wiec nie probujcie cenzurowac niewygodnych dla was tekstow, takimi zalosnymi sowieckimi metodami.

Data: 2012-08-14 19:52:17
Autor: Observatore
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
 Observatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Klin <klin\@wp.pl,                                                                     Może byś sam wyluzował i przestał się gorączkować na samo
   wspomnienie Rosji, Putina i ??? ???????????a Cyryla. :-)

***********************

popieracie jak widze *pojednanie* Polskiego Episkopatu z kims takim jak
kagiebista w sutannie Cyryl glowa Kosciola Szatana - bo tak nazywaja ten
kosciol prawoslwni Rosjanie. Podawalem linki, ale jak widac FAKTY macie w glebokim powazaniu - rzekomy wyznawco wiary w Boga Chrzescijanskiego. Nic wiec dziwnego, ze domagacie sie rowniez milosierdzia dla sowieckiego
generala - Jaruzelskiego.

Data: 2012-08-15 08:43:46
Autor: Przemysław M.
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Dnia Tue, 14 Aug 2012 19:52:17 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Niby na czym to miłosierdzie ma polegać? Do trumny włożą mu "święty"
obrazek wydrukowany w Chinach?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-14 22:04:44
Autor: Klin
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
W dniu 2012-08-14 21:52,  Observatore pisze:
[...]

    Pamiętasz list do "biskupów niemieckich z roku 1965",
    historia się powtarza po jakiej stronie wtedy stałeś,
    jeśli w ogóle cię te sprawy wtedy interesowały, zbierałem
    wtedy podpisy przeciwko szczuciu na Polski Episkopat.
    Nie nazbierałem wiele więc pewnie i ty byś nie popisał.

Data: 2012-08-14 20:26:25
Autor: Observatore
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):

> [...]

    wtedy podpisy przeciwko szczuciu na Polski Episkopat.
    Nie nazbierałem wiele więc pewnie i ty byś nie popisał.

owszem, ale wy sobie przypomnijcie jakie dzialania podjela strona niemiecka
zanim doszlo do wystapienia strony polskiej.

Teraz tego nie ma, a wrecz jest zaakceptowanie wszystkich zbrodni strony
sowieckiej i pojednanie z kim? Z agentura w sutannach i Kosciolem Prawoslawnym
ktory jest nazywany Kosciolem Szatana przez wyznawcow rosyjskich prawoslawia.

Ten sam Episkopat pojednal sie przy tzw. okraglym stole z komunistami i w ten
sposob podzyrowal oszustwo bo Polacy uwierzyli ze to porozumienie bylo oki.

Teraz juz wiemy jaka byla prawda i jakie sa konsekwencje.

Data: 2012-08-14 22:51:27
Autor: Klin
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
W dniu 2012-08-14 22:26,  Observatore pisze:
Klin <klin\@wp.pl,

                                         .> napisał(a):

[...]

    Nic na ten temat wtedy nie było wiadomo dla wielu działanie
    Episkopatu było niezrozumiałe

[...]

   Poczytaj psr ilu tam oskarża KRK o satanizm robią to różni sekciarze
   nie spodziewam się by Cerkiew w Rosji była w lepszej sytuacji oszołomy
   są wszędzie, grunt to nie dać się zwariować. Mam  zaufanie do
   kierujących Kościołem w Polsce ty jako deklarujący się agnostyk
   lepiej zrobisz nie zabierając głosu chyba, że to tylko u Ciebie - poza
   a w gruncie rzeczy prezentujesz tu wojowniczy ateizm dla którego każdy
   sposób dobry by poderwać autorytet hierarchii.

Data: 2012-08-14 21:50:40
Autor: Klin
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
W dniu 2012-08-14 21:43,  Observatore pisze:
[...]

  Masz na myśli te pytajniki - to nie cenzura tylko kodowanie
  to obcięło napisałem jego swiatejszestwa Cyryla cyrylicą.

Data: 2012-08-14 19:54:05
Autor: Observatore
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisał(a):
> [...]

  Masz na myśli te pytajniki - to nie cenzura tylko kodowanie
  to obcięło napisałem jego swiatejszestwa Cyryla cyrylicą.

mam na mysli caly wasz komentarz od czapy.

Data: 2012-08-15 08:42:22
Autor: Przemysław M.
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Dnia Tue, 14 Aug 2012 19:43:13 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Proszę, proszę. I kto to mówi? Drugi po mkarwanie kapuś grupowy.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-08-14 18:45:58
Autor: zdumiony
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k0dv4t$dr3$1node2.news.atman.pl...
Moja Butelka (Panienka)
http://www.youtube.com/watch?v=tT9fmRZ7p58

Bardzo słabe,
ale mają coś dobrego:
http://www.youtube.com/watch?v=GK2Aft1kB8g

Data: 2012-08-14 18:50:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
wtorek, 14 sierpnia 2012 18:20. carbon entity ' Observatory' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

http://www.youtube.com/watch?v=NB5kYgn1G58

Towarzysz widzę na islam przeszedł?

Moja Butelka (Panienka)
http://www.youtube.com/watch?v=tT9fmRZ7p58

PS. Za wiejskimi dyskotekami nie przepadam, ale taka jest już obyczajowość naszej młodzieży... napić się i bzykać... czyli nic specyficznie rosyjskiego. To jest taki słowiański obyczaj, którego istnienie w Polsce też odnotowuję z sympatią. 5 promili to dawka śmiertelna alkoholu oprócz Rosjan i Polaków ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-08-14 17:04:35
Autor: Observatore
KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):
wtorek, 14 sierpnia 2012 18:20. carbon entity ' Observatory' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

> http://www.youtube.com/watch?v=NB5kYgn1G58

Towarzysz widze™ na islam przeszedl?

wasza umiejetnosc logicznego rozumowania i wmawiania swoich wymyslow innej
osobie, jest powalajaca. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawe, ze to jest
wlasnie typowa mentalnosc bolszewicka. Tak postepowali czekisci ze swoimi
ofiarami. Wyssaliscie to z mlekiem matki?

Gdybyscie byli bardziej dociekliwi, to zauwazylibyscie ze link pochodzi ze
strony rosyjskiej opozycji, przeciwnikow obecnej wladzy na Kremlu: Wolnosc Slowa:

http://ipvnews.org/

A tak teskote na wolnoscia i normalnoscia wyspiewuja Rosjanie:

http://www.youtube.com/watch?v=6O2ixamNJ44&feature=related

Jesli w FR - bedzie wolnosc i normalnosc, to i w Polsce to poczujemy i bedzie
moze normalniej. Kojarzycie?

--

KRAJ SZCZESLIWYCH LUDZI ;)