KRAKĂ“W - wybory

Data: 2010-11-19 14:31:55
Autor: amrac
KRAKĂ“W - wybory
Na kogo głosować? Kolejno dawać propozycje, a se ja poszukam na każdego haka. Marcin POpiera Kracika. A co sejmikiem i radami?

Data: 2010-11-19 13:44:27
Autor: prawdziwszy polak
KRAKÓW - wybory
Ja bym zagłosował na jakiego¶ Żyda o lewackich pogl±dach, najlepiej homoseksualistę wychowanego w Prusach. Tylko takim ufam. Na Polaka na pewno nie zagłosuję, bo już Bismarck wiedział, że najszybciej wykończyć ten kraj daj±c się Polakom rz±dzić samemu. A ja dobro Ojczyzny zawsze stawiam na pierwszym miejscu. --

Data: 2010-11-19 14:42:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
KRAKĂ“W - wybory
amrac, Fri, 19 Nov 2010 14:31:55 +0100, pl.rec.rowery:
Na kogo głosować? Kolejno dawać propozycje, a se ja poszukam na każdego haka. Marcin POpiera Kracika. A co sejmikiem i radami?

Em... Dobry pocz±tek na flejma. I proponuję, żeby w zal±żku zostało.
Błagam.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2010-11-19 14:51:48
Autor: szufla
KRAKÓW - wybory
spadaj.

sz.

Data: 2010-11-19 15:21:03
Autor: Coaster
KRAKĂ“W - wybory
On 11/19/10 2:31 PM, amrac wrote:
Na kogo [...]

WTHDTM- spadles z sufitu? Urwales sie z choinki? Masz gupy regionalne a trollujesz jak pierwszy lepszy na pretzlu... RTFM

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-19 19:08:09
Autor: Wooyek
KRAKĂ“W - wybory
> Na kogo [...]

WTHDTM- spadles z sufitu? Urwales sie z choinki? Masz gupy regionalne
a trollujesz jak pierwszy lepszy na pretzlu... RTFM

Może chodziło mu o to, który z kandydatów ma w programie rozbudowę ścieżek i innej infrastruktury rowerowej? ;)

Data: 2010-11-19 20:04:22
Autor: Titus Atomicus
KRAKÓW - wybory
In article <ic6ee8$eaf$1@inews.gazeta.pl>,
 "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

> WTHDTM- spadles z sufitu? Urwales sie z choinki? Masz gupy regionalne
> a trollujesz jak pierwszy lepszy na pretzlu... RTFM

Może chodziło mu o to, który z kandydatów ma w programie rozbudowę ¶cieżek i innej infrastruktury rowerowej? ;)

Ale to to chyba kazdy ma.

TA

Data: 2010-11-19 11:54:41
Autor: WS
KRAKÓW - wybory
On 19 Lis, 20:04, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Mo e chodzi o mu o to, kt ry z kandydat w ma w programie rozbudow cie ek i
> innej infrastruktury rowerowej? ;)

Ale to to chyba kazdy ma.

W programie zapewne wszyscy maja, a co do realizacji... niektorzy np.
chca zabudowac Zakrzowek ;) http://www.zielony.org.pl/

WS

Data: 2010-11-19 11:56:37
Autor: Michał Wolff
KRAKÓW - wybory
On 19 Lis, 20:04, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Ale to to chyba kazdy ma.

No pewnie!
Przed wyborami - to niemal każdy by nas ozłocił. Jednym z nielicznych
wyj±tków jest (jak zwykle zreszt±) Korwin-Mike. Ten w bawełnę nie
owija - stawia tylko na samochody, chce likwidować tramwaje, wyrzucać
pieniędzy na budowę ¶cieżek nie zamierza :)

Do kolegi amraca - postaraj się pomy¶leć samodzielnie, a nie głosować
jak Ci Marcin czy kto¶ inny powie...

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-11-19 20:53:36
Autor: Wooyek
KRAKÓW - wybory
> Może chodziło mu o to, który z kandydatów ma w programie rozbudowę
> ¶cieżek i innej infrastruktury rowerowej? ;)

Ale to to chyba kazdy ma.

Nie wiem, nie jestem z Krakowa.

Data: 2010-11-19 21:54:15
Autor: amrac
KRAKĂ“W - wybory
W dniu 19.11.2010 19:08, Wooyek pisze:

Może chodziło mu o to, który z kandydatów ma w programie rozbudowę
ścieżek i innej infrastruktury rowerowej? ;)

Ej chłopaki... od razu od najgorszych troli wyzywacie. No jasne, że chodziło mi o rowerowe sprawy.

Do kolegi Michała Wolffa: (i w sumie gwoli doprecyzowania moich intencji): nawet gdybym był wstanie "sam pomyśleć" i prześwielić _każdego_ kandydata to i tak takie dane są mało wiarygodne. Dlatemu poprosiłem o wasze refleksje, być może ktoś tych ziomków zna/jeździł na rowerze, słowem, wie coś więcej niż ich profile na majspejsie.

Data: 2010-11-19 21:06:26
Autor: MadMan
KRAKĂ“W - wybory
<cut>

ja tak nieco odbiegnę od tematu, ale na ¦l±sku prorowerowy program ma
Ruch Autonomii ¦l±ska. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-19 21:30:52
Autor: tanill
KRAKÓW - wybory

Użytkownik "MadMan" > ja tak nieco odbiegnę od tematu, ale na ¦l±sku prorowerowy program ma
Ruch Autonomii ¦l±ska.

Ruch niepodległo¶ci Pcimia ( o ile istnieje) napewno też ma. ¦cieżki rowerowe, aquaparki, hale sportowe itp. Nie ma się co wysilać, gotowce programów przedwyborczych s± pewnie w necie równie dostępne jak kiepskie wzory CV. Tylko po cholerę na preclu durnie w±tki o tym zakładaj±.

Data: 2010-11-19 21:43:34
Autor: MadMan
KRAKÓW - wybory
Dnia Fri, 19 Nov 2010 21:30:52 +0100, tanill napisał(a):

Ruch Autonomii ¦l±ska.

Ruch niepodleg³o¶ci Pcimia ( o ile istnieje) napewno te¿ ma.

Być może ma, niemniej z listy RAŚ w Katowicach startuje działacz
ĹšlÄ…skiej Inicjatywy Rowerowej. I proszÄ™, zrĂłb coĹ› z kodowaniem polskich znakĂłw. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-20 15:10:05
Autor: tanill
KRAKÓW - wybory

Uzytkownik "MadMan"> I proszÄ™, zrĂłb coĹ› z kodowaniem polskich znakĂłw.

Mam chyba prawidlowe kodowanie, przynajmniej w tym poscie ale u Ciebie widze krzaczki. Jesli jednak u mnie cos skopane jest to przepraszam, poprawie

Data: 2010-11-20 16:25:28
Autor: MadMan
KRAKÓW - wybory
Dnia Sat, 20 Nov 2010 15:10:05 +0100, tanill napisał(a):

Mam chyba prawidlowe kodowanie, przynajmniej w tym poscie ale u Ciebie widze krzaczki. Jesli jednak u mnie cos skopane jest to przepraszam, poprawie

Tak, masz skopane, popatrz tu:
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

A co do wyborów - to wszystkich zachęcam żeby poszli jutro głosować! A
najlepiej pojechali, na rowerze :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-20 19:22:07
Autor: tanill
KRAKW - wybory

UĹĽytkownik "MadMan> Tak, masz skopane, popatrz tu:
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

A co do wyborw - to wszystkich zachcam eby poszli jutro gosowa! A
najlepiej pojechali, na rowerze :)

sorry za OT mam wszystko jak podane na

http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Jechać na wybory? Myślę, że pojawi sie mnogo wątków Skradziono....

Data: 2010-11-20 19:51:11
Autor: MadMan
KRAKW - wybory
Dnia Sat, 20 Nov 2010 19:22:07 +0100, tanill napisał(a):

Jechać na wybory? My¶lę, że pojawi sie mnogo w±tków Skradziono....

I mnóstwo odpowiedzi typu "czym przypi±łe¶ i dlaczego nie ulock" :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-20 19:59:00
Autor: tanill
KRAKW - wybory

UĹĽytkownik "MadMan" > I mnstwo odpowiedzi typu "czym przypie i dlaczego nie ulock" :)

I czy ew kask by pomocny byl jak rowniez sprawa hamulcow w ostrzakach:-) nic, sezon ogorkowy zawsze bedzie cos mozna czytac na preclu bo zima podobno bliziutko

Data: 2010-11-21 01:00:31
Autor: szaman
KRAKÓW - wybory
On 11/20/2010 04:25 PM, MadMan wrote::

A co do wyborów - to wszystkich zachęcam żeby poszli jutro głosować! A
najlepiej pojechali, na rowerze :)

Mam do lokalu za blisko :P

Data: 2010-11-22 19:57:32
Autor: Titus Atomicus
KRAKÓW - wybory
In article <ic8ks2$nk5$1@news.onet.pl>, "tanill" <tanill@onet.pl> wrote:

Uzytkownik "MadMan"> I prosze, zrob cos z kodowaniem polskich znakow.

Mam chyba prawidlowe kodowanie, przynajmniej w tym poscie ale u Ciebie widze krzaczki. Jesli jednak u mnie cos skopane jest to przepraszam, poprawie

Nie masz deklaracji kodowania w naglowku.

TA

KRAKĂ“W - wybory