KRAKAU...

Data: 2010-03-15 10:44:19
Autor: Panslavista
KRAKAU...
    Dziwne - monitoring wszędzie, a koło płaszowskiego pomnika nie ma? Nie chce mi się wierzyć!!!  Wygląda na to, że jest tylko jedna ewentualność - na monitoringu widać parchów malujących ichnie bohomazy. I jak tu oskarżyć pomagierów Polakom i Polsce?

Data: 2010-03-15 11:05:03
Autor: Neko
KRAKAU...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Ja myslalem, ze na monitoringu widac Panslaviste.

Film sie panu urwał ?

KRAKAU...