KRAKOW, pozdrowienia

Data: 2010-06-11 20:38:43
Autor: Wersja Demo
KRAKOW, pozdrowienia

Dla kierowniczki/kierownika Audi kombi napotkanego dzi¶ w Tesco Wielicka

oraz kierownika żółtego Citroena Berlingo napotkanego pare tygodni temu na wyjeĽdzie z Ikei.

W obu przypadkach toczyłem się autem służbowym beznaklejkowym więc dałem sobie spokój z tr±bieniem ...

--
Krzysiek, Wieliczka i okolice.

Data: 2010-06-11 20:49:26
Autor: Gabriel'Varius'
KRAKOW, pozdrowienia
Wersja Demo pisze:
Dla kierowniczki/kierownika Audi kombi napotkanego dzi¶ w Tesco Wielicka

Jesli to byla srebrna/zlota A4 z naklejka na klapie tuz nad znaczkiem A4 to byl to Staszek z moja naklejka :-)

Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2010-06-11 14:51:09
Autor: Staszek Sosenko
KRAKOW, pozdrowienia
On 11 Cze, 20:49, Gabriel'Varius' <gg...@poczta.onet.pl> wrote:
Wersja Demo pisze:

> Dla kierowniczki/kierownika Audi kombi napotkanego dzi w Tesco Wielicka

Jesli to byla srebrna/zlota A4 z naklejka na klapie tuz nad znaczkiem A4
to byl to Staszek z moja naklejka :-)

Szara :P I owszem, to byłem ja :) Dzięki za pozdrowienia!

Pozdro,
Staszek

KRAKOW, pozdrowienia