KRECENIE LODÓW

Data: 2010-08-04 08:23:37
Autor: Panslavista
KRECENIE LODÓW
.... z krzyżem.

    Dla mnie jest to kulminacja działań przeciw KRK prowadzonych przez parchactwo i POparańców. Media typowe "kontakty" z ludnością, która jest "za, a nawet przeciw", aż brak mi Nyski z wysypującym się "przekrojem społeczeństwa". SSmani ja to za komuny bywało.
    Ten krzyż powinien trafić tam, gdzie umowa przewidywała - dla mnie, prócz ludzi święcie wierzących w swoje racje najwięcej mącą podstawieni prowokatorzy ze służb - i głównie POparańcy. Widać potusek i chrabeusz potrzebują dalszych ustaw kneblujących i wiążących obywateli czyli w imieniu "demokracji" dalszego ograniczania demokracji.

KRECENIE LODÓW