KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.

Data: 2011-01-13 13:10:23
Autor: obserwator
KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.

Rosjanie zaprezentowali nagrania z kabiny pilotów aż do ostatniego momentu i
uderzenia samolotu o ziemię ze straszliwymi krzykami umierających ludzi, które
mimo upływu kilkunastu godzin ciągle brzmią mi w uszach. Nie jestem w stanie
sobie nawet wyobrazić jak odebrali to bliscy ofiar katastrofy.

A kto sie tych psychopatow i degeneratow z Kremla moze dzisiaj bac? Pare ruchow na gieldach i po potedze kremlowskiego skurwysynstwa.

Data: 2011-01-13 05:19:58
Autor: robertbig
KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.
On 13 Sty, 14:10, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Rosjanie zaprezentowali nagrania z kabiny pilot w a do ostatniego momentu i
uderzenia samolotu o ziemi ze straszliwymi krzykami umieraj cych ludzi, kt re
mimo up ywu kilkunastu godzin ci gle brzmi mi w uszach. Nie jestem w stanie
sobie nawet wyobrazi jak odebrali to bliscy ofiar katastrofy.

No cóz   . Hmm ? Moze tak ?
" Jakie czasy takie elity "

Jak umieła załoga IŁ -62 , to zdązyli powidziec cos w tym stylu.
" Żegnajcie kochani  ,  GINIEMY "

Dzisiejsze elity wysławiaja sie ciut inaczej...
:)))

Data: 2011-01-13 14:15:28
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igmtjv$i7r$1inews.gazeta.pl...

[...]

Razi Cię to słowiańskie soczyste "kurwa mać" ? Powinno być "Matko Boska panienko przenajświętrza pod Twoją obronę uciekamy się przed kacapskim lotniskiem" ? Poczuj trochę, jaka to jest odpowiedzialność zabić 96 ludzi jednym telefonem i pijanymi przydupasami.

A kto sie tych psychopatow i degeneratow z Kremla moze dzisiaj bac?

Pare ruchow na gieldach i po potedze kremlowskiego skurwysynstwa.

Zwłaszcza teraz, jak zdywersyfikowali ropo i gazociągi i na wschód i na zachód.

Zennon

Data: 2011-01-13 13:18:51
Autor: obserwator
KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a): (ciach brednie degenerata)

radze ci sowiecka kurwo uwazac z wpisami. Zbierane sa w sieci nicki takich jak ty.

Data: 2011-01-13 14:20:53
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 14:18,  obserwator pisze:
Eulalia Browarek<tyskie@browar.pl>  napisał(a):
(ciach brednie degenerata)

Zbierane sa w sieci nicki takich jak ty.

jakie to PiSowskie, i jak tu takich gadów dopuścić do władzy

Data: 2011-01-13 14:21:44
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igmu3r$jj6$1inews.gazeta.pl...
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):
(ciach brednie degenerata)

radze ci sowiecka kurwo uwazac z wpisami. Zbierane sa w sieci nicki takich jak ty.

Będą spisane czyny i rozmowy... Jeszcze wam mało nieszczęść? Los się potrafi zemścić...

boukun

Data: 2011-01-13 14:23:05
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Z takimi nerwami, toś Ty nie powinien nawet walcem drogowym kierować, a co dopiero samolotem ;))))

Zennon

Data: 2011-01-13 14:43:45
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-01-13 14:18,  obserwator pisze:
Eulalia Browarek<tyskie@browar.pl>  napisał(a):
(ciach brednie degenerata)

radze ci sowiecka kurwo uwazac z wpisami. Zbierane sa w sieci nicki takich jak ty.

Spokojnie kacapie twój nick już jest na liście.

Data: 2011-01-13 14:19:09
Autor: boukun

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:igmttr$ifl$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Ja też sobie wyobrażałem 10 kwietnia 2010 roku, że tam musiały być przeraźliwe krzyki w kabinie pilotów w momencie katastrofy typu, "O Jezuuu!!"... Ja bym chyba tak krzyczał, a tu "Kurwaaa!"...

boukun

Data: 2011-01-13 14:24:19
Autor: dK
[...]

Pamiętam walkę o kilkanaście brakujacych sekund z nagrania. pamiętam walkę o to, żeby WSZYSKO upublicznić.
Pamiętam oskarżenia, że Rosjanie celowo "niezrozumieli: kilka wypowiedzi.
No to PiSdolce dostaliście co chcieliście. Mięso ludzkie na talerzu. Sami się o to prosiliście.

dK

Data: 2011-01-13 14:28:45
Autor: boukun

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2efd08$0$2453$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A jeszcze wczoraj niejaki "Brat Olin" na scp pisał, że samolot został zestrzelony...

boukun

Data: 2011-01-13 14:53:45
Autor: WW
W dniu 2011-01-13 14:10,  obserwator pisze:

Rosjanie zaprezentowali nagrania z kabiny pilotów aż do ostatniego momentu i

Wszak o upublicznienie WSZYSTKICH zapisów jeszcze wczoraj krzyczał główny winowajca tragedii.

uderzenia samolotu o ziemię ze straszliwymi krzykami umierających ludzi, które
mimo upływu kilkunastu godzin ciągle brzmią mi w uszach.

No tak, nie modlili się a to w katolandzie zbrodnia.

Nie jestem w stanie
sobie nawet wyobrazić jak odebrali to bliscy ofiar katastrofy.

Jak na razie rodziny przynajmniej kilku robi niezła karierę na trupach swych bliskich. Nimi mamy się przejmować ?

A kto sie tych psychopatow i degeneratow z Kremla moze dzisiaj bac?

Poza całym światem ?

Pare ruchow na gieldach i po potedze kremlowskiego skurwysynstwa.

Jak na razie pare ruchów wystarczyło, abyśmy to my byli bliscy załamania gospodarki.
I kto wykonał te ruchy ... obecny nowy WB  :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-01-13 14:04:57
Autor: obserwator
SWOLOCZ

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

:)

Data: 2011-01-13 14:20:58
Autor: MH
SWOLOCZ
 obserwator <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

:)

=================

Zabrakło argumentów... Serdecznie współczuję ..

MH

Data: 2011-01-13 15:06:42
Autor: Xan
SWOLOCZ
W dniu 13.01.2011 15:04,  obserwator pisze:

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

:)

prawdziwy katolik,

Data: 2011-01-13 15:09:31
Autor: dK
SWOLOCZ

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ign0q9$s61$1inews.gazeta.pl...

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

PiSdolisz. Jak zwykle, gdy zetkniesz się z prawdą...

dK

Data: 2011-01-13 14:15:54
Autor: obserwator
Pan Bog zrobil ludzi wolnymi, a Colt rownymi.

...trza jankesow nasladowac i zbudowac w/g sprawdzonych wzorcow demokracje w
Polsce.

Data: 2011-01-13 16:41:11
Autor: u2
W dniu 2011-01-13 15:15,  obserwator pisze:

..trza jankesow nasladowac i zbudowac w/g sprawdzonych wzorcow demokracje w
Polsce.

Do sowieckich pachołków strzela się w obronie własnej :)

Data: 2011-01-13 15:16:37
Autor: WW
SWOLOCZ
W dniu 2011-01-13 15:04,  obserwator pisze:

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

:)

Ja Pana nie obrażam, dlaczego zatem Pan obraża mnie ?

WW

Data: 2011-01-13 16:02:00
Autor: Xan
SWOLOCZ
W dniu 13.01.2011 15:16, WW pisze:
[...]

bo on tak ma, jak jest brak argumentów zawsze zostają inwektywy

Data: 2011-01-13 15:54:37
Autor: Lorn
SWOLOCZ
W dniu 2011-01-13 15:04,  obserwator pisze:

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

No to cię WW wypunktował, a ty jak każdy rasowy PiS`owski obsrywator pokazałeś ile jesteś wart.

Data: 2011-01-13 16:38:43
Autor: u2
KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.
W dniu 2011-01-13 14:10,  obserwator pisze:

A kto sie tych psychopatow i degeneratow z Kremla moze dzisiaj bac?

Sarkozy, Berlusconi, Daniel O. to przyjaciele Putki. Widać, że się go
boją. :)

Pare ruchow na gieldach i po potedze kremlowskiego skurwysynstwa.

Zauważ że ropa zdrożała do 96 USD za baryłkę. Ale nadal brakuje do
rekordu ponad 150 USD :)

Data: 2011-01-13 15:45:13
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-13 14:10,  obserwator pisze:

> A kto sie tych psychopatow i degeneratow z Kremla moze dzisiaj bac?

Sarkozy, Berlusconi, Daniel O. to przyjaciele Putki. Widać, że się go
boją. :)

ja nie mysle, ze oni sie go nie boja, tylko maja z nim ci degeneraci interesy
mafijne.
> Pare ruchow na gieldach i po potedze kremlowskiego skurwysynstwa.

Zauważ że ropa zdrożała do 96 USD za baryłkę. Ale nadal brakuje do
rekordu ponad 150 USD :)

poczekamy spokojnie, na dalsze ruchy na gieldach. Obama tez juz wisi na wlosku.

Data: 2011-01-13 18:45:14
Autor:
KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.
On Thu, 13 Jan 2011 13:10:23 +0000 (UTC), " obserwator"
<darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Rosjanie zaprezentowali nagrania z kabiny pilotów aż do ostatniego momentu i
uderzenia samolotu o ziemię ze straszliwymi krzykami umierających ludzi, które
mimo upływu kilkunastu godzin ciągle brzmią mi w uszach.

 chcieliscie to macie! kilka dni temu pyszczyliscie o pelne ujawnie.
 chcecie ekshumacji szczatkow? no to przygotujcie sie na kolejne
 wrazenia wzrokowe. czy w koncu do tych waszych glowek dotrze,
 ze winnymi tej tragedii jest pieniactwo i zadufanie kaczynskich?

Nie jestem w stanie sobie nawet wyobrazić jak odebrali to bliscy ofiar katastrofy.

 zwlacza pisowski eletorat. wymienic nazwiska wdowek, ktore nagle
 staly sie kochajacymi zonami? wredne? smierc wymaga powagi,
 a nie saczenia jadu. politycznego jadu. opluwacie tuska,
 opluwacie komorowskiego tak jakby to oni a nie pieniacze  kaczynscy byli winni smierci tych osob. ta prawda musi zabolec!

A kto sie tych psychopatow i degeneratow z Kremla moze dzisiaj bac?

 to nie kremlowscy psychopaci kazali ladowac pilotom w gestej mgle
 tylko s.p. Lech Kaczynski. to nie kremlowscy degeneraci kazali
 zapakowac do samolotu 4 generalow, szefa bbn i prezydenta!

Pare ruchow na gieldach i po potedze kremlowskiego skurwysynstwa.

 niby kto to zalatwi? prezes kaczynski? smiechu warte!

KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.