KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.

Data: 2011-01-13 05:19:58
Autor: robertbig
KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.
On 13 Sty, 14:10, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Rosjanie zaprezentowali nagrania z kabiny pilot w a do ostatniego momentu i
uderzenia samolotu o ziemi ze straszliwymi krzykami umieraj cych ludzi, kt re
mimo up ywu kilkunastu godzin ci gle brzmi mi w uszach. Nie jestem w stanie
sobie nawet wyobrazi jak odebrali to bliscy ofiar katastrofy.

No cóz   . Hmm ? Moze tak ?
" Jakie czasy takie elity "

Jak umieła załoga IŁ -62 , to zdązyli powidziec cos w tym stylu.
" Żegnajcie kochani  ,  GINIEMY "

Dzisiejsze elity wysławiaja sie ciut inaczej...
:)))

KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.