KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.

Data: 2011-01-13 14:24:19
Autor: dK
KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igmtjv$i7r$1inews.gazeta.pl...

Rosjanie zaprezentowali nagrania z kabiny pilotów aż do ostatniego momentu i
uderzenia samolotu o ziemię ze straszliwymi krzykami umierających ludzi, które
mimo upływu kilkunastu godzin ciągle brzmią mi w uszach. Nie jestem w stanie
sobie nawet wyobrazić jak odebrali to bliscy ofiar katastrofy.

Pamiętam walkę o kilkanaście brakujacych sekund z nagrania. pamiętam walkę o to, żeby WSZYSKO upublicznić.
Pamiętam oskarżenia, że Rosjanie celowo "niezrozumieli: kilka wypowiedzi.
No to PiSdolce dostaliście co chcieliście. Mięso ludzkie na talerzu. Sami się o to prosiliście.

dK

Data: 2011-01-13 14:28:45
Autor: boukun

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2efd08$0$2453$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A jeszcze wczoraj niejaki "Brat Olin" na scp pisał, że samolot został zestrzelony...

boukun

KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.