KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.

Data: 2011-01-13 14:53:45
Autor: WW
KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.
W dniu 2011-01-13 14:10,  obserwator pisze:

Rosjanie zaprezentowali nagrania z kabiny pilotów aż do ostatniego momentu i

Wszak o upublicznienie WSZYSTKICH zapisów jeszcze wczoraj krzyczał główny winowajca tragedii.

uderzenia samolotu o ziemię ze straszliwymi krzykami umierających ludzi, które
mimo upływu kilkunastu godzin ciągle brzmią mi w uszach.

No tak, nie modlili się a to w katolandzie zbrodnia.

Nie jestem w stanie
sobie nawet wyobrazić jak odebrali to bliscy ofiar katastrofy.

Jak na razie rodziny przynajmniej kilku robi niezła karierę na trupach swych bliskich. Nimi mamy się przejmować ?

A kto sie tych psychopatow i degeneratow z Kremla moze dzisiaj bac?

Poza całym światem ?

Pare ruchow na gieldach i po potedze kremlowskiego skurwysynstwa.

Jak na razie pare ruchów wystarczyło, abyśmy to my byli bliscy załamania gospodarki.
I kto wykonał te ruchy ... obecny nowy WB  :-P

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-01-13 14:04:57
Autor: obserwator
SWOLOCZ

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

:)

Data: 2011-01-13 14:20:58
Autor: MH
SWOLOCZ
 obserwator <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

:)

=================

Zabrakło argumentów... Serdecznie współczuję ..

MH

Data: 2011-01-13 15:06:42
Autor: Xan
SWOLOCZ
W dniu 13.01.2011 15:04,  obserwator pisze:

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

:)

prawdziwy katolik,

Data: 2011-01-13 15:09:31
Autor: dK
SWOLOCZ

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ign0q9$s61$1inews.gazeta.pl...

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

PiSdolisz. Jak zwykle, gdy zetkniesz się z prawdą...

dK

Data: 2011-01-13 14:15:54
Autor: obserwator
Pan Bog zrobil ludzi wolnymi, a Colt rownymi.

...trza jankesow nasladowac i zbudowac w/g sprawdzonych wzorcow demokracje w
Polsce.

Data: 2011-01-13 16:41:11
Autor: u2
W dniu 2011-01-13 15:15,  obserwator pisze:

..trza jankesow nasladowac i zbudowac w/g sprawdzonych wzorcow demokracje w
Polsce.

Do sowieckich pachołków strzela się w obronie własnej :)

Data: 2011-01-13 15:16:37
Autor: WW
SWOLOCZ
W dniu 2011-01-13 15:04,  obserwator pisze:

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

:)

Ja Pana nie obrażam, dlaczego zatem Pan obraża mnie ?

WW

Data: 2011-01-13 16:02:00
Autor: Xan
SWOLOCZ
W dniu 13.01.2011 15:16, WW pisze:
[...]

bo on tak ma, jak jest brak argumentów zawsze zostają inwektywy

Data: 2011-01-13 15:54:37
Autor: Lorn
SWOLOCZ
W dniu 2011-01-13 15:04,  obserwator pisze:

mamy oto na tacy, swolocz ktora na psp sie produkuje.

No to cię WW wypunktował, a ty jak każdy rasowy PiS`owski obsrywator pokazałeś ile jesteś wart.

KREMLOWSKIE SKURWYSYNY STRASZA POLAKOW.