KREW - Krzysiek-Bachus

Data: 2009-06-24 22:57:12
Autor: Easy
KREW - Krzysiek-Bachus
Bardzo mi przykro że muszę napisać w takiej sprawie ale...

Mój kolega z FG Bachus z Zielonej Góry w sobote miał poważny wypadek na motocyklu.
Nie chce teraz roztrząsać szczegółów bo to nie miejsce i czas.
Stan Krzysia jest poważny i wymaga stałej transfuzji krwi.

Bardzo proszę więc wszystkich chetnych aby oddawali krew w swoich punktach krwiodawstwa. Wasza grupa krwi nie ma znaczenia. Podajac hasło Krzysiek - Bachus mamy pewność iż potrzebna Krzysiowi krew dotrze do Niego.

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-07-01 08:14:53
Autor: Easy
KREW - Krzysiek-Bachus

Użytkownik "Easy" <easy@motocykle.nospam.org> napisał w wiadomości news:h1u3vv$d83$1news.dialog.net.pl...
Bardzo mi przykro że muszę napisać w takiej sprawie ale...

Mój kolega z FG Bachus z Zielonej Góry w sobote miał poważny wypadek na motocyklu.

 Niestety dziś w nocy Krzysztof zmarł...