KRK - gdzie kupic wklad suportu?

Data: 2009-05-21 16:02:28
Autor: Jakub Jewuła
KRK - gdzie kupic wklad suportu?
Gdzie w Krakowie kupowac wklad do suportu?

Sprawa jest o tyle nietypowa, ze nie bede go montowal w rowerze
tylko chce uzyc jako os w malej maszynie CNC ;) wiec chce
najpierw pomacac i poogladac...

Interesuje mnie wklad na lozyskach maszynowych tak do <> 60zl.
Bylem w Bikershopie na Czarnowiejskiej ale za drogo...

Przy okazji - spotkalem sie z opisami srub do suportu jako
"angielskie" lub "wloskie". O co biega? To nie sa zwykle
sruby metryczne z prawym gwintem?

Dzialacz zwiazkowy - nieudacznik, ktory nie umial zostac kapitalista.

Data: 2009-05-21 14:14:07
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-21, Jakub Jewuła wrote:
[...]

Obadaj np. Cyclocentrum na Wileńskiej, w Secesji na Wielickiej również
mają sporo bzdetów, ale pewnie drogawo.

Przy okazji - spotkalem sie z opisami srub do suportu jako
"angielskie" lub "wloskie". O co biega? To nie sa zwykle
sruby metryczne z prawym gwintem?

Nie są. Suporty angielskie (BSA) mają prawy gwint lewy.

Data: 2009-05-21 16:17:09
Autor: Jakub Jewuła
[...]

A "wloskie" maja jakie gwinty?

Bede musial pewnie uzyc dluzszych srub - nie chce potem biegac
za srubami po calym miescie. Poza "lewoscia" gwintu jest to normalny
gwint metryczny?

Data: 2009-05-21 14:20:31
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-21, Jakub Jewuła wrote:
[...]

Niezbyt.

http://www.sheldonbrown.com/gloss_bo-z.html#bottom

Data: 2009-05-21 16:21:45
Autor: Michał Pysz
[...]

Ale przedmówca zdaje się mówił o gwincie pozwalającym wkręcić support w ramę a ty chyba mówisz o śrubach, które mocują korbę do supportu.

Te od korby są obie prawe, a czy gwint jest metryczny to już nie wiem.

mp.

Data: 2009-05-21 16:32:47
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Pokazuje na zdjeciu ;)
http://www.skanowanie.com.pl/tmp/suport.jpg

Interesuje mnie to czy sruby zaznaczone na czerwono
sa normalnymi, metrycznymi, prawymi srubami czy nie.

Gwint na czerwono mnie nie interesuje...

Data: 2009-05-21 08:03:27
Autor: Saurus
On 21 Maj, 16:32, "Jakub Jewuła" <bi...@skanowanie.com.pl> wrote:
Pokazuje na zdjeciu ;)http://www.skanowanie.com.pl/tmp/suport.jpg

Interesuje mnie to czy sruby zaznaczone na czerwono
sa normalnymi, metrycznymi, prawymi srubami czy nie.

Tak, M8 o typowym skoku.

Data: 2009-05-21 17:10:07
Autor: kosik
KRK - gdzie kupic wklad suportu?

Użytkownik "Saurus" <Saurus8@gmail.com> napisał w wiadomości news:f050b6c4-02d0-4713-9b2d-9146af6c2ba4s28g2000vbp.googlegroups.com...
Tak, M8 o typowym skoku.

Chciałbyś :) Standard to 8x1.25 a tu są 8x1 (lub owdrotnie :))

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-05-21 17:15:25
Autor: Jakub Jewuła
KRK - gdzie kupic wklad suportu?
Tak, M8 o typowym skoku.

Chciałbyś :) Standard to 8x1.25 a tu są 8x1 (lub owdrotnie :))

Grrrrrrr!

Mozna prosic i jakies podsumowanie? ;)
Czy kupie takie sruby ale dluzsze w Castoramie, czy nie? :)

Data: 2009-05-21 20:12:02
Autor: PeJot ( home)
Jakub Jewuła pisze:
[...]

Nie. Te śruby mają gwint 8x1, do dostania w *dobrym* sklepie ze śrubami. Na pewno nie w kibelmarkecie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-05-22 11:42:05
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Bylem, kupilem :)

Racja, skok jest inny.

Dzieki

Data: 2009-05-21 17:11:35
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Bosz! Te upaly...
Gwinty ZIELONE nie maja znaczenia, interesuja mnie CZERWONE sruby...

Data: 2009-05-21 17:00:10
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Jakub Jewuła na post news:gv3r39$754$1atlantis.news.neostrada.pl z Cz 21 maj 2009 17:11:35 pisze co nastepuje:

Gwinty ZIELONE nie maja znaczenia, interesuja mnie CZERWONE sruby...

podejdz do cyklocentrum, Jarecki Ci z pewnoscia pomoze :))

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-05-21 16:57:03
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
KRK - gdzie kupic wklad suportu?
w odpowiedzi Jan Srzednicki na post
news:slrnh1aodf.pul.w_at_wrzask_dot_ploak.pl z Cz 21 maj 2009
16:14:07 pisze co nastepuje:
Obadaj np. Cyclocentrum na Wileńskiej, w Secesji na Wielickiej
również mają sporo bzdetów, ale pewnie drogawo.

tam sprzedaje niejaki Kudlaty vel Jezus a na imie ma Jarek.
Powolaj sie na baltazara, to moze pomoze Ci w szperaniu :))
maja tam troche gadzetow i starego szpeju :))

Data: 2009-05-21 21:07:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Na zygę się powołaj!
;-)

zyga

Data: 2009-05-21 23:32:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
KRK - gdzie kupic wklad suportu?
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gv47po$94p$3news.interia.pl> przy ul....

[...]

"...bry. Znam Baltazara i zygę przez małezet, podobno z takimi
znajomościami mnie zajebiście obsłużycie!"
;-)

Data: 2009-05-21 22:08:37
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Marek 'marcus075' Karweta na post news:erd5uz3kzq7i.dlgpedaluje.ile.moze z Cz 21 maj 2009 23:32:29 pisze co nastepuje:

"...bry. Znam Baltazara i zygę przez małezet, podobno z takimi
znajomościami mnie zajebiście obsłużycie!"

prosze pisac o Zydze z szacunkiem przez DUZE Z ;)

Data: 2009-05-22 07:45:18
Autor: Jakub Jewuła
[...]

A gosc za lada wyciaga kalacha ;)

Data: 2009-05-21 16:54:57
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
KRK - gdzie kupic wklad suportu?
w odpowiedzi Jakub Jewuła na post news:gv3nqp$c9h$1nemesis.news.neostrada.pl z Cz 21 maj 2009 16:02:28 pisze co nastepuje:

Gdzie w Krakowie

Powitac :))
a jak sprawa naswietlarki? sprzedana?

Data: 2009-05-21 21:05:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Bajkerszopa omijaj z daleka.

zyga

Data: 2009-05-21 22:30:12
Autor: amrac
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Cyclocentrum na Wileńskiej!
Bajkerszopa omijaj z daleka.

zyga

Oj ostatnio się porobiło shimanowo-prowo-drogawo. Np zatziski na imbus do kół ~40 zł, w bikerszopie płaciłem 16:P

Data: 2009-05-21 22:46:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ostatnio?
Dla nich klient musi wyglądać.
Dlaczego w takim Cyclocentrum jest miło?

zyga

Data: 2009-05-21 23:31:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
KRK - gdzie kupic wklad suportu?
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gv4diu$ghg$3news.interia.pl> przy ul....

Dla nich klient musi wyglądać.

Wyglądać zza ostrego czy zza dehówki?

Data: 2009-05-21 23:44:54
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 21.05.2009 22:30 użytkownik amrac napisał :
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Te same zaciski? Z tej samej dostawy?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-22 00:23:13
Autor: scooby
KRK - gdzie kupic wklad suportu?
jak Ci się chce dymać na 2. koniec krakowskiego światka to w Tomarze w Mogile mieli masę szpejów nowych i starych lub na odwrót
http://www.interbike.pl/showpage.php?pageID=4

pzdr, scby

KRK - gdzie kupic wklad suportu?