KRK - kradzież roweru na żywo - poznaje ktoś tego gostka?

Data: 2011-05-05 14:13:12
Autor: Marcin Hyła
KRK - kradzież roweru na żywo - poznaje ktoś tego gostka?
Miasteczko studenckie AGH:

http://www.youtube.com/watch?v=6EBHo4x_Mqs

Przy okazji - to musiała być sprężynka albo "kiełbasa".

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-05-05 14:16:53
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Marcin Hyła" <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał w wiadomości news:ipu48p$d8p$1inews.gazeta.pl...
Miasteczko studenckie AGH:

http://www.youtube.com/watch?v=6EBHo4x_Mqs

Przy okazji - to musiała być sprężynka albo "kiełbasa".

Zdecydowanie linka lub pochodne. Nożyce nie były aż tak duże, sądząc po wielkości plecaka i czasie który zajęło mu przecięcie "zapięcia". Swoją drogą to fajnie, że była kamera tylko szkoda że nie z dozorem w czasie rzeczywistym...

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-06 00:21:35
Autor: Piotrpo
On 5 Maj, 14:16, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Marcin Hyła" <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał w
> [...]

wielkości plecaka i czasie który zajęło mu przecięcie "zapięcia". Swoją
drogą to fajnie, że była kamera tylko szkoda że nie z dozorem w czasie
Gość coś podejrzanego to robił przez 3s

Data: 2011-05-06 09:25:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-06 09:21, Piotrpo pisze:
[...]

Pomijając już fakt, że taki dozorujący kosztuje pewnie ze 2000zł/8godzin/miesiąc, a na jaką wartość kradną w tym czasie rowerów?

--
Liwiusz

Data: 2011-05-06 00:36:15
Autor: Piotrpo
On 6 Maj, 09:25, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Pomijając już fakt, że taki dozorujący kosztuje pewnie ze
2000zł/8godzin/miesiąc, a na jaką wartość kradną w tym czasie rowerów?

Za tą kwotę, to znajdziesz ciecia, który jest, a nie takiego, który
pilnuje.
Najbardziej brakującym elementem tzw. infrastruktury rowerowej jest po
prostu ubezpieczenie od kradzieży - płacę, przypinam czym mi każą i
mało mnie obchodzi reszta - można sobie pomarzyć.

Data: 2011-05-06 09:33:51
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Pomijając już fakt, że taki dozorujący kosztuje pewnie ze 2000zł/8godzin/miesiąc, a na jaką wartość kradną w tym czasie rowerów?

Chyba żartujesz. 6pln/h dla emeryta na umowę cwyilno-prawną. Dałbym mu mikrofon podłączony pod szczekaczę i kazał się pytać "czy pan potrzebuje pomocy, bo widzę na kamerze jakiś problem z rowerem" i styka. Od ewentualnych grubych akcji ma przycik interwencyjny do wzywania patrolu.

Data: 2011-05-06 09:54:55
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-06 09:33, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

Chyba żartujesz, że emeryt za 6zł/h będzie się gapił 8h non stop w telewizor(*) i jeszcze będzie skuteczny

(*) - chyba, że będzie tam tvp, ale nie oczekuj również zrozumienia treści i obrazu :)

--
Liwiusz

Data: 2011-05-06 15:36:46
Autor: kamil/Endurorider.pl
[...]

Oni dokładnie tyle dostają a to czy i jak są rozliczani ze swojej pracy to już leży w gestii danej firmy.

Data: 2011-05-06 15:49:46
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-06 15:36, kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

Jeśli ktokolwiek jest tak wynagradzany, to tylko dlatego, żeby tam siedział/czytał/spał, bo taki jest wymóg (np. ubezpieczyciela, albo mieszkańcy się pewniej czują jak im strażnik kima w nocy w kanciapie), a na pewno nie będzie filować na 3-sekundowego złodzieja roweru.

A co do rozliczania z pracy, to przecież obie strony wiedzą "jaka płaca, taka praca".

--
Liwiusz

Data: 2011-05-06 15:52:54
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iq0u9r$s11

[...]

Naprawdę wątpie w to, żeby uczelnia zatrudniła prawdziwego ochroniarza do tego aby pilnował rowerów - takie są realia. Całkiem fajnie jest zrbione na Politechnice w wAw gdzie parking jest bezpośrednio za budą ochrony.

Data: 2011-05-05 23:52:36
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik Marcin Hyła napisał:
Miasteczko studenckie AGH:

http://www.youtube.com/watch?v=6EBHo4x_Mqs

Przy okazji - to musiała być sprężynka albo "kiełbasa".

A jak tu poznawać jak odległość między oczami to parę pikseli?

--
Darek

Data: 2011-05-06 14:38:28
Autor: Ryszard Mikke
KRK - kradzież roweru na żywo - poznaje ktoś tego gostka?
Dariusz K. Ładziak <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał(a):
U=BFytkownik Marcin Hy=B3a napisa=B3:
> Miasteczko studenckie AGH:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=3D6EBHo4x_Mqs
>
> Przy okazji - to musia=B3a by=E6 spr=EA=BFynka albo "kie=B3basa".

A jak tu poznawa=E6 jak odleg=B3o=B6=E6 mi=EAdzy oczami to par=EA pikseli=
?

Powiekszyc. Co Ty, CSI:Miami nie ogladales?

rmikke

Data: 2011-05-06 14:41:39
Autor: Ryszard Mikke
Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał(a):
Miasteczko studenckie AGH:

http://www.youtube.com/watch?v=6EBHo4x_Mqs

Przy okazji - to musiała być sprężynka albo "kiełbasa".

Wlasnie gosc podjechal zoltym rowerem pod biurowiec, postawil go na nozce i
poszedl. Do biurowca.

rmikke

Data: 2011-05-20 21:18:13
Autor: Krycha
W dniu 2011-05-05 14:13, Marcin Hyła pisze:
Miasteczko studenckie AGH:

http://www.youtube.com/watch?v=6EBHo4x_Mqs
(...)

Pod tym linkiem jest teraz taki komunikat:
"Ten film został usunięty, ponieważ jego treść narusza Warunki korzystania z usługi YouTube.
Przepraszamy za usterki."

Ciekawe jakie warunki YouTube zostały naruszone?
Złe bo instrukcja jak kraść, czy widać twarz złodzieja
i mógłby ktoś go zidentyfikować?

Pozdrawiam Krycha.

--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie zmienia poglądów, zmienia autorytet.."
M. Dąbrowska.

Data: 2011-05-21 00:10:57
Autor: Piotr M
Dnia 20-05-2011 o 21:18:13 Krycha <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Warto korzystać też z alternatywnych serwisów, np:
http://www.dailymotion.pl/pl

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-05-21 10:16:25
Autor: Krycha
W dniu 2011-05-21 00:10, Piotr M pisze:
[...]

Ale tego konkretnego filmu nie umiem znaleźć.

Krycha.

Data: 2011-05-23 17:46:06
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Fri, 20 May 2011 21:18:13 +0200, Krycha napisał(a):

Ciekawe jakie warunki YouTube zostały naruszone? Złe bo instrukcja jak
kraść, czy widać twarz złodzieja i mógłby ktoś go zidentyfikować?

Bo to jest tak zwana wolność.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-05-23 11:03:37
Autor: Piotrpo
KRK - kradzież roweru na żywo - poznaje ktoś tego gostka?
On 23 Maj, 19:46, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Dnia Fri, 20 May 2011 21:18:13 +0200, Krycha napisa (a):

> Ciekawe jakie warunki YouTube zosta y naruszone? Z e bo instrukcja jak
> kra , czy wida twarz z odzieja i m g by kto go zidentyfikowa ?

Bo to jest tak zwana wolno .
 YT to prywatny serwis z jakimś tam regulaminem, który zapewne wymaga,
aby osoby występujące w filmach wyraziły swoją zgodę na publikację
nagrania, co w tym przypadku jest w sposób oczywisty naruszone.

Data: 2011-05-23 20:30:37
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Piotrpo napisał:
  YT to prywatny serwis z jakimś tam regulaminem, który zapewne wymaga,
aby osoby występujące w filmach wyraziły swoją zgodę na publikację
nagrania, co w tym przypadku jest w sposób oczywisty naruszone.

Ale to, że gdyby owa osoba nie naruszyła w oczywisty sposób praw właściciela roweru, nie ma to oczywiście żadnego znaczenia.

Data: 2011-05-23 11:53:59
Autor: Piotrpo
KRK - kradzież roweru na żywo - poznaje ktoś tego gostka?
On 23 Maj, 20:30, Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielin...@polsl.pl>
wrote:

Ale to, że gdyby owa osoba nie naruszyła w oczywisty sposób praw
właściciela roweru, nie ma to oczywiście żadnego znaczenia.
Dokładnie jak piszesz.

KRK - kradzież roweru na żywo - poznaje ktoś tego gostka?