KRK kto ma pierwszeństwo?

Data: 2014-11-04 18:00:26
Autor: Liwiusz
KRK kto ma pierwszeństwo?
W dniu 2014-11-04 15:28, fifak pisze:
Most Kotlarski Kraków, Kto na tym zjeździe ma pierwszeństwo?

http://goo.gl/maps/YIDvt
(pas w prawo)

oczywiście że samochód?

Myślałem, że osoby bez PJ tu nie piszą. A jednak ;)

Pierwszeństwo oczywiście rowerzysty.

--
Liwiusz

Data: 2014-11-05 09:34:04
Autor: Gotfryd Smolik news
KRK kto ma pierwszeństwo?
On Tue, 4 Nov 2014, Liwiusz wrote:

[...]

  Mam przytoczyć moją ulubioną statystykę na temat fizycznych spotkań
nieuków na rowerach, co to zielonego pojęcia o przepisach nie mają,
z wysoce przeszkolonymi i przeegzaminowanymi dysponentami kierownic
w kształcie kółka? Bo oni są chyba słabo przeegzaminowani z tego
co trzeba, w zamian wiedzą jaki długi jest drążek od biegów ;>

  Ktoś to zresztą wspomniał - filmik zrobiony pod nieobecność
policji mógłby doskonale wykazać KTO wysuwa tezę zapodaną wyżej ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-11-05 11:16:47
Autor: Maciek
KRK kto ma pierwszeństwo?
 Ktoś to zresztą wspomniał - filmik zrobiony pod nieobecność
policji mógłby doskonale wykazać KTO wysuwa tezę zapodaną wyżej ;)

http://tnij.org/zlgba5d
Pomijam bajdurzenie Dworaka, jednak filmik przedstawia w jakimś tam stopniu realia w podanej lokalizacji.
...a odnośnie KTO ;-) -  6:50 standard dla rowerzystów, jeżeli nie wysunie się przedniego koła na jezdnię, nikt się nie zatrzyma bo i po co.
O przepraszam wyjątkiem jest jakaś L-ka lub gdy jest kontrola policji za przejściem. Swoją drogą świetny punkt do złojenia, jednych i drugich ;-)

KRK kto ma pierwszeństwo?