KRK w Polsce powinien przyjąć amerykańskie wzorce, reagować tak szybko i stanowczo jak "Akademia od Oscarów"! :-)

Data: 2019-05-15 20:55:33
Autor: A. Filip
KRK w Polsce powinien przyjąć amerykańskie wzorce, reagować tak szybko i stanowczo jak "Akademia od Oscarów"! :-)
Czyż wszystko co amerykańskie nie jest najlepsze?  Czyż ludzie nie
chodzą DALEJ do kina na amerykańskie filmy MIMO skandali seksualnych
w tym i z "mocno nieletnimi"?!  Niech się KRK uczy na najlepszych
wzorcach!  No przecież oni nawet Polańskiego wyrzucili ze swych
szeregów (w końcu)! ;-)

<poważnie> KRK powinien oberwać bo sobie zasłużył.  Ja bym się nie rwał
bronić hierarchii gdyby "wiodący wrogowie" nie popadali w ostre
przegięcie pały i "ostro kłujące po oczach" podwójne standardy.
</poważniej>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-16 05:11:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 15 maja 2019 20:56:46 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
[...]

Jeśli ofiara ma od 12÷17 lat to nie pedofilia - (c) europoseł PiS Legutko, a wicemarszałek Bielan nie potępia.

Swoja drogą ciekawe jakie tam trupy mają w szafach rządzący skoro promują taki akurat zakres wiekowy.

--
Bruno

Data: 2019-05-16 15:07:03
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

No przecież usenetowi obrońcy Polańskiego wspaniale przetarli szlak:
"Dwunastolatka może wyglądać jak dorosła kobieta wiec to nie była żadna
tam (zła) pedofilia" a sam Polański w swojej linii obrony twierdził że
"był przekonany że ona ma AŻ 16 lat".  Polański bzykający w swoim
przekonaniu (według linii obrony) 16 latkę musi być tym dobrym a obrońcy
Polańskiego NIE MOGĄ SIĘ MYLIĆ!

http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24789817,prof-legutko-o-pedofilii-w-kosciele-to-nie-pedofilia-to.html
[...] Po prostu są badania, jeszcze powtórzone kilkukrotnie episkopatu
amerykańskiego, są też chyba niemieckiego, i wszędzie się powtarza to
samo, że ponad 80 proc. owych nadużyć dotyczy chłopców w wieku od 12
do tam 17 lat [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-05-16 06:45:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 16 maja 2019 15:08:18 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> amerykańskiego, są też chyba niemieckiego, i wszędzie się powtarza to
> samo, że ponad 80 proc. owych nadużyć dotyczy chłopców w wieku od 12

Zaraz, zaraz, czy ty właśnie dowodzisz, że molestowanie 12 latka to nie pedofilia, a molestowanie 12 latki to pedofilia? A co cię skłania do tak przełomowych wniosków? Badania jakieś? Jakiś przepis?

--
Bruno

Data: 2019-05-16 16:11:50
Autor: A. Filip
> [...]

nie pedofilia, a molestowanie 12 latki to pedofilia? A co cię skłania
do tak przełomowych wniosków? Badania jakieś? Jakiś przepis?

Twierdzę że w pierwszym przybliżeniu albo oba są albo oba nie są.
Skłania mnie do tego polityczna poprawność (która akurat mi pasuje).
Precz z seksizmem!

Chcesz dokopać KRK standardami (w miarę) jednakowymi dla wszystkich?
Bóg z tobą.  Chcesz polować na czarownice praktycznie tylko z KRK?
Wal się na drzewo ze swoją podwójną moralnością Kalego.
<cynizm> W 2004 Jankowski dla GW był "naszym pedofilem", bohaterem
Solidarności POMAWIANYM pod wrednymi rządami SLD.  W 2018 był już
"ich pedofilem", księdzem tego z natury złego KRK. </cynizm>
Tylko BEZCZELNY BEZWSTYD podejścia "nasi dobrzy pedofile i ich źli
pedofile" sprawia że (jeszcze) chce mi się (częściowo) bronić KRK.
Przy przywalaniu im "standardami jednakowymi dla wszystkich" niech
się hierarchia broni sama.

Czy Polański zostanie poświęcony (wizerunkowo) na ołtarzu dokopania KRK?
Jakoś nie widać takich skłonności.  Jest interesujące dlaczego.

Data: 2019-05-16 07:28:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 16 maja 2019 16:15:13 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Precz z seksizmem!

Chcesz dokopać KRK standardami (w miarę) jednakowymi dla wszystkich?

Ależ standardy są jednakowe dla wszystkich. Te standardy nazywają się Kodeks Karny. Chcę by wszyscy się do tych standardów stosowali. Bez durnych tłumaczeń, że to wina gejów, cyklistów czy innych ufoludków. A z tym najwyraźniej KRK ma spory problem. --
Bruno

Data: 2019-05-16 16:41:35
Autor: A. Filip
> [...]

durnych tłumaczeń, że to wina gejów, cyklistów czy innych ufoludków. A
z tym najwyraźniej KRK ma spory problem.

Czy według (polskiego) Kodeksu Karnego "KRK w Polsce" odpowiada za czyny
"KRK w Irlandii lub USA"?  Czy KRK odpowiada za czyny które "Polańskiemu"
się przedawniły?  Czy ksiądz który "dotykał dłonią" MUSI być
gigantycznie bardziej winny od Wielkiego Filmowca który wsadził chuja?

Czy raporty z Irlandii i USA _udowadniają_ winę KRK w Polsce?
Tworzą _podejrzenia_ że _mogło_ być dość podobnie ale nie stanowią
dowodu w postępowaniu karnym.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-16 07:58:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 16 maja 2019 16:42:50 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

się przedawniły?  Czy ksiądz który "dotykał dłonią" MUSI być
gigantycznie bardziej winny od Wielkiego Filmowca który wsadził chuja?

Dobrze wiesz o co chodzi. Część polskich biskupów kryła polskich zboczeńców do kiedy mogli, a czasem nawet jak już sprawa się rypła. I o tym jest film Sekielskiego.

A teraz towarzysze partyjni z PiS próbują rozmyć sprawę, (zamiast ustalać którzy to biskupi) gdyż dobrze wiedzą, że jest też paragraf o karach za krycie przestępców i trzeba by koalicjantów sadzać.

--
Bruno

Data: 2019-05-16 08:04:26
Autor: Pajdak
KRK w Polsce powinien przyjąć filipowe wzorce

Problem jest bo:

https://oko.press/kaczynski-i-glodz-reka-w-reke-polska-to-kosciol-polska-to-pis-ten-sam-przekaz-w-6-punktach/

https://wiadomosci.wp.pl/jaroslaw-kaczynski-kto-podnosi-reke-na-kosciol-podnosi-reke-na-polske-6377376349140609a

PiS ma kłopot! ;-)))

--
Pajdak

KRK w Polsce powinien przyjąć amerykańskie wzorce, reagować tak szybko i stanowczo jak "Akademia od Oscarów"! :-)