KRLD

Data: 2010-11-28 12:51:59
Autor: Albit
KRLD
Poczytaj oficjalna strona KRLD po polsku:
http://www.krld.pl/krld/index

Data: 2010-11-28 13:15:50
Autor: Robek
KRLD
W dniu 2010-11-28 12:51, Albit pisze:
Poczytaj oficjalna strona KRLD po polsku:
http://www.krld.pl/krld/index

Super teksty na tej stronce :)

Data: 2010-11-29 09:37:24
Autor: zho
KRLD

Użytkownik "Robek" <lopr321@nospam.onet.eu> napisał w wiadomości news:icth60$ve0$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-28 12:51, Albit pisze:
Poczytaj oficjalna strona KRLD po polsku:
http://www.krld.pl/krld/index

Super teksty na tej stronce :)
NTG
Poza tym nieaktualna.

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2010-12-05 07:38:47
Autor: Xian Mi Mao
KRLD
On 28 Lis, 13:15, Robek <lopr...@nospam.onet.eu> wrote:
W dniu 2010-11-28 12:51, Albit pisze:

> Poczytaj oficjalna strona KRLD po polsku:
>http://www.krld.pl/krld/index

Super teksty na tej stronce :)

Ja tam jestem spokojny cz³owiek, ani radiomaryjny ani tefa³enowy, ale
te teksty trudno potraktowaæ spokojnie...

Data: 2010-12-06 12:30:46
Autor: Ingarden
KRLD
Super teksty na tej stronce :)

"Godłem Koreańskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej jest kompozycja hydroelektowni i pięcioramiennej czerwonej gwiazdy w stronę, której lgną ryżowe kłosy."

"Hydroelektrownia symbolizuje niezależność i nowoczesny przemysł skupiony w rękach mas robotniczych. Ryż symbolizuje socjalistyczną ekonomię."

"Dwa niebieskie pasy symbolizują wolę walki Koreańczyków z ludźmi całego świata w imię niezależności, pokoju i przyjaźni."

WTF?

--
le

Data: 2010-12-09 13:17:48
Autor: Ghost
KRLD

Użytkownik "Ingarden" <ekstrakt_USUN_@o2.pl> napisał w wiadomości news:idih9o$bkp$1news.task.gda.pl...
[...]

I po co to cytujesz? Teraz tlumacz wraz z cala rodzina trafi do obozu.

Data: 2010-11-29 10:41:40
Autor: tarnus
KRLD
Specjalna strefa ekonomiczna w KRLD kusi:

Koszt budowy metra kwadratowego fabryki to 233$
Woda (za metr sześcienny)$ 0,12
PrÄ…d (za kwh)$ 0,04
Transport drogowy (tona za km)$ 0,085-0,23
Transport kolejowy (tona za km)$ 0,011

KRLD