KRLD. Nie płakali dosyć mocno... Do obozu pracy!

Data: 2012-01-12 12:29:37
Autor: Lorn
KRLD. Nie płakali dosyć mocno... Do obozu pracy!
"- Władze ogłosiły, że będą karać zesłaniem do obozu pracy na co najmniej pół roku wszystkich, którzy nie uczestniczyli w oficjalnych obchodach żałobnych po śmierci Kim Dzong Ila lub byli na nich, ale nie płakali zbyt mocno i szczerze nie rozpaczali - donosi źródło portalu w Korei Północnej.

Dodatkowo za "rozpowszechnianie plotek" o dynastii Kimów grozi zesłanie do obozu reedukacyjnego, nie różniącego się wiele od obozu pracy, albo na wieś. Na terenach wiejskich sytuacja ludności jest dużo gorsza niż w miastach, gdzie mieszkają partyjni przywódcy."

http://tnij.org/adfea

Komentarz: "Powinni zacząć od Kim Dzong Una - nie widziałem na jego buźce choćby odrobiny rozpaczy." - tommyline

Data: 2012-01-12 12:59:00
Autor: Grzegorz Z.
KRLD. Nie płakali dosyć mocno... Do obozu pracy!
Lorn napisa³:

Komentarz: "Powinni zacz±æ od Kim Dzong Una - nie widzia³em na jego bu¼ce choæby odrobiny rozpaczy." - tommyline

http://asiancorrespondent.com/72792/kim-jong-un-just-keeps-crying/

http://image.chosun.com/sitedata/image/201112/27/2011122700543_1.jpg

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-12 13:02:14
Autor: Lorn
KRLD. Nie p³akali dosyæ mocno... Do obozu pracy!

Wywin±³ siê od obozu pracy... Ech,.

Data: 2012-01-12 21:11:52
Autor: jadrys
KRLD. Nie płakali dosyć mocno... Do ob ozu pracy!
W dniu 2012-01-12 12:29, Lorn pisze:
 donosi źródÅ‚o portalu w Korei Północnej.

Czyli Langely, stan Virginia..

Data: 2012-01-13 18:47:44
Autor: pluton
KRLD. Nie p³akali dosyæ mocno... Do obozu pracy!
>  donosi ¼ród³o portalu w Korei Pó³nocnej.

Czyli Langely, stan Virginia..

A kto to jest Langley, i czy na pewno mieszka w Virginii ?

Nullification

Data: 2012-01-13 20:15:54
Autor: Obserwator
KRLD. Nie p³akali dosyæ mocno... Do obozu pracy!
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):
W dniu 2012-01-12 12:29, Lorn pisze:
>  donosi źródÅ‚o portalu w Korei Północnej.

Czyli Langely, stan Virginia..

jaki Langely?...zrodlem informacji jest portal DailyKN z Seulu.

Korzystaja z informacji dostarczanych przez uciekinierow z Koreii Poln.
 do Chin.

Ps. widze, ze ty jednak z cala premiedytacja prowadzisz na tej grupie dezinformacje. Ty to jednak robisz na powaznie. Urban, twoj guru cie tu
przyslal?

Ty wiesz dobrze. ze ja wiem kim jestes - dlatego nie reagujesz na moje post, ale wiem, ze uwaznie czytasz moje posty, bo sie juz nie raz wkopales, zalosny cwaniaczku:)

Data: 2012-01-14 08:54:58
Autor: Leprechaun
KRLD. Nie p³akali dosyæ mocno... Do obozu pracy!

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jeq3dq$nrp$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ale wiem, ze uwaznie czytasz moje posty, bo sie juz nie raz wkopales, zalosny

Skoro tak dobrze wiesz kto jest kim mo¿e dobrze by³oby gdyby¶ powiedzia³ nam kim to ty jeste¶? Jak dot±d oceniam ciê na podstawie:
http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator.

BomBel

KRLD. Nie płakali dosyć mocno... Do obozu pracy!