KROSS LEVEL F7 za 3300z艂 - warto?

Data: 2011-09-07 07:35:23
Autor: ArekM
KROSS LEVEL F7 za 3300z艂 - warto?

Co s膮dzicie o http://goo.gl/1ChnG, warto kt贸ry艣 przygarn膮膰 - na rebie
czy reconie? :)

Hmm... te tylne wid艂y sie nie po艂ami膮? :) Strasznie delikatnie to wygl膮da ...

--
Pzdr!

Data: 2011-09-07 07:47:39
Autor: kamil/Endurorider.pl
KROSS LEVEL F7 za 3300z艂 - warto?

U偶ytkownik "ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j46vqk$sce$2inews.gazeta.pl...

Co s膮dzicie o http://goo.gl/1ChnG, warto kt贸ry艣 przygarn膮膰 - na rebie
czy reconie? :)

Hmm... te tylne wid艂y sie nie po艂ami膮? :) Strasznie delikatnie to wygl膮da ...

Stawiam na to, 偶e to jest metalowy rdze艅 owini臋ty w艂贸knem dla lepszego efektu.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-07 08:45:25
Autor: ArekM
[...]

Jesli dobrze pami臋tam, to scalpel ma podobne rozwi膮zanie - ale wydawa艂o mi sie to to masywniejsze :)

--
Pzdr

Data: 2011-09-07 08:49:53
Autor: kamil/Endurorider.pl
KROSS LEVEL F7 za 3300z艂 - warto?

U偶ytkownik "ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j473tt$9tk$1inews.gazeta.pl...

Jesli dobrze pami臋tam, to scalpel ma podobne rozwi膮zanie - ale wydawa艂o mi sie to to masywniejsze :)

Subtelny wygl膮d ma budzi膰 skojarzenia z nisk膮 wag膮 :P